[T/I] -twoje imię
pochylona kursywa i ,,~'' to jego myśli
JIMIN
Byłaś z przyjaciółką na spacerze. Zagadałyście się i nie zauważyłaś, że na kogoś wpadłaś, upadając na tyłek. Podniosłaś wzrok i zobaczyłaś przystojnego i wysportowanego Blondyna.
-Przepraszam nie zauważyłem cię.
-N-nie to ja przepraszam.
Pomógł ci wstać. Przeprosiłaś jeszcze raz i pożegnałaś się z nim, ten niezauważalnie wcisnął ci do tylnej kieszeni karteczkę z numerem. Pożegnałaś się z przyjaciółką i weszłaś do mieszkania. Chciałaś się przebrać, gdy zdjęłaś spodnie wyleciała z nich karteczka. Podniosłaś ją i uśmiechnęłaś się sama do siebie.
,,Park Jimin nr. xxx xxx xxx zadzwoń :*''
YOONGI
Od małego kochałaś grać na pianinie, dlatego zapisałaś się do szkoły muzycznej. Skończyłaś zajęcia i udałaś się do sali, gdzie ćwiczyłaś. Zbliżając się usłyszałaś dźwięk pianina, zdziwiłaś się bo nikt o tej porze nie przychodził grać oprócz ciebie. Weszłaś do sali i zobaczyłaś przystojnego chłopaka o kruczoczarnych włosach. Zbliżyłaś się po cichu do pianina i patrzyłaś się jak grał. Po chwili przestał i spojrzał na ciebie.
-Co cie tu sprowadza? Nie widać że gram?
-Przepraszam, ale myślałam że sala jest pusta, poza tym zawsze przychodzę tu po zajęciach. Przyjdę kiedy indziej.
-N-nie czekaj! przepraszam. - złapał cie za nadgarstek. - Chcesz możemy razem poćwiczyć.
Zarumieniłaś się i usiadłaś obok niego kładąc ręce na klawiszach. Tak spędziłaś z nim kilka wspaniałych godzin, na koniec wymieniliście się numerami, a chłopak obiecał że zadzwoni. Zadowolona udałaś się do domu.
CZYTASZ
Reakcje BTS
عشوائيTak jak widać po tytule będą tu pisane reakcje z Bangtan Boys :D UWAGA! |w niektórych reakcjach występują przekleństwa| Miłego czytania! ♥