Stardan
Uyandığımda kapalı bir yerdeydim. Hani böyle filmlerde olur ya öyleydi. Cidden beni buraya kim kapatmışsa o kişi salak. Film mi çekiyoruz lan biz. Etrafıma baktım. Marco yanımdaydı. O hâla uyanamamıştı. Uyuşuk. Ama o neden buradaydı? Sadece beni kaçırmamış mıydı? Belki de beni kurtarmaya gelmiş ve o da yakalanmıştı. Acaba bizi kim kaçırdı? Marco’ya baktığımda uyanmıştı. “STAR” diye bağırdı. Bende“MARCO”diye bağırdım.
“Star... Ben... Özür dilerim. Yani... Seni öptüğüm için. Ben-ben gerçekten üzgünüm.” “Tamam, tamam affedildin. Ama buradan kurtulduğumuzda her şeyi anlatacaksın tamam mı?” “Tamam önce kurtulalım da.” dedi. Haklıydı nasıl çıkacaktık bu iğrenç yerden? Biz buradan kurtulmanın yolunu düşünürken içeri biri girdi.Marco ve ben“Tom!?” diye bağırdık. (Melis669 doğru tahmin 👍👍👍) “Merhaba Star, merhaba EZİK. Uyanmana sevindim aşkım.” “Ben senin aşkın falan değilim Tom Lucitor. Biz ayrıldık anla artık ve bizi neden kaçırdın?” “Öncelikle evet sen benim biricik aşkımsın. Sizi neden kaçırdım bölümüne gelirsek amacım seni kaçırmaktı prenses bu eziği değil ama senin peşinden gelince polisi arayacağı belliydi. Benim de onu engellemem gerekiyordu. Eee başka sorusu olan ya da başka sözü. “Bırak lan bizi p*ç kurusu” “Vaayy bizim ezik sinirli çıktı. Ayrıca bana küfür edemezsin sen ****** çocuğu.” “Am*** ko****** çocuğu gerizekalı Star bir prenses annesi Star’ın kaybolduğunu öğrenince sence bizi kurtarmayacaklar mı mal” “Hayır. Çünkü Star’ı kimsenin bilmediği bir boyuta götüreceğim. Seni ise kimseye bir şey söylememen için öldürücem.” “Nah yaparsın.” Marco sözünü bitirdikten sonra duvar patladı. Ben hâla şaşkındım. Marco ise gayet sakindi. Sanki biliyormuş gibi.
“Star’ın annesi bana telefon numarasını vermişti. Ben de ona konum attım ve hemen gelmesini söyledim yani buradan sana koca bir NAH” dedi cidden ağzım açık kalmıştı. Tom’a baktığımda öfkeden köpürüyordu. Benden de Tom’a koca bir NAH.😬😈😬
Eve gelmiştik. Yani saraya. Marco da benimle gelmişti. Annem
“Star iyisiniz değil mi?” “Evet anne iyiyiz merak etme sen” “Anne Tom nerede?” “Onu zindana attırdık” “Tamam” “Kraliçe Moon biz gidebilir miyiz?” “Tabii, ama lütfen dikkatli olun” “Peki kraliçe Moon” “Bana sadece Moon de” “Peki k- yani Moon” “Çocuklar, bu arada birkaç gün bile olsa güvenliğiniz için birlikte kalmalısınız. Tabii bu, sizin için de uygun olursa.” “Peki Moon”Evet nasıldı? Yalnız medya çok güzel dimi? Ben yaptım. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Neyse hepinize by by.
Seviliyorsunuz...
Herşey dahil 371 kelime