Prolog :-)

9 0 0
                                    

Stau in masina asteptand sa se termine ploaia care de minute bune nu se mai termina .
Astept parcat in fata unei case . Acea casa a fost caminul meu , daruit de parintii mei de cand am fost mic . Nu am mai auzit nimic despre ei de 2-3 ani .
Ploaia se opreste .
Ies din masina si intru in curte . Bat la usa dar nimic ...
Un barbat cam de varsta a doua raspunde la un monent dat , dar nu pare a fi tata .
-Ce vrei tinere ?
-Aici locuieste familia Jonson ? Sper sa raspunda afirmativ dar nu . Da din cap negativ apoi spune :
-Acea familie a murit acum un an intr-un accident . Imi pare rau ! Dar sunteti vreo ruda sau ceva ? Ma intreaba el dupa care trag aer in piept si ii raspund la intrebarea care nu cred  ca are vreo logica .
-Da . Sunt fiul lor , Jayro .
-Vaiii ! Jayro ! Eu sunt Marc , unchiul tau ! Dupa ce terminam conversatia care sigur nu avea vreun rost.
Ma asez pe canapea apoi ma uit prin casa dar nu s-a schimbat nimic , si totusi am plecat doar trei ani .
Imi pare rau ca parintii mei au murit dar trebuie sa accept realitatea . Stai ! Eu mai am o sora !
-Unchiule , sora mea unde e ?
-Ea locuieste la cativa km de noi . Aceasta informatie ma determina sa fiu mai puternic stiind ca inca nu sunt singur .
Vreau sa merg la ea si asta voi face . Ma ridic de pe canapea si merg spre masina . Urc la volan dupa care pornesc spre casa lui Aby .
Merg inainte dar nu stiu unde ma indrept . Opresc langa un parc si ma dau jos .
Ma plimb si ma tot plimb pana zaresc o gasca de adolescenti .
Ma indrept spre ei dupa care cand ajung in fata lor intreb :
-Scuze ca va intrerup , dar vreau sa stiu unde sta Abygail Jonson . Ma ajutati ?
-Cine esti si de ce vrei sa stii unde stau eu ? Ma intreaba o fata cu parul saten si ochii verzi . Ea e Aby !
-Pentru cultura ta generala vreau sa stii ca ai un frate pe nume Jay si el te cauta !
-Jay ? Dar cum ? Cand si de unde vi ? Ii vad acea privire confuza si imi sare in brate .
-Ce dor mi-a fost de tine ! Si cine sunt ei ?
-Ei sunt gasca mea : Emma , Nickolas , Matt , Jain , Mia si Luck  ! Prieteni , el este fratele meu mai mare Jayro , mai pe scurt Jay .
Dupa ce fac cunostinta cu gasca surori mele ma asez pe banca si ii mai pun intrebari lui Aby despre tot ce s-a intamplat in ultimii doi ani. 
Am aflat multe lucruri dramatice  pe care nu le pot accepta dar viata continua si fara decizile pe care tu le intemeiezi
.
-Cine vrea sa vina la club ? Intreaba un tip care din cate stiu si din ce am inteles acum cateva minute ca il cheama Nickolas .
-Sigur ! Spun toti la unison .
Ma uit confuz la Aby . Nici nu stiu cati ani are . Ce frate mai sunt su eu .
-Stiu ca pare ciudat dar tu , Aby , ai doar 17 ani ! Si nu stiu daca e bine sa mergi in club la varsta asta . Dar daca tu vrei , nu te oblig sa nu mergi !
-Draga fratioare , eu am avut 17 ani cand ai plecat tu , si acum am  20 .
-Atunci sa mergem ! Platesc eu , dar voi baietii sa nu va prind ca beti , altfel o incurcati rau ! Cei trei baieti aproba afirmati dand din cap .
-Nick va veni cu mine , Matt cu Mia , Luck cu Jain iar tu Jay , cu Emma . Aby are de gand sa imi stric eu benzina pentru a duce o fata pana la un club .
Ma urc la volanul masinii iar fata aia ... Emma... in dreapta mea .
Jumatate din drum a fost linistit .
-Si cati ani ai ? Ma intreaba ea zambind. Sunt trezit la realitate atunci cand imi pune mana pe umar .
-Am 21 ! Tu ?
-Am 20 ! Realizez ca tocmai am ajuns in fata clubului .
Ma dau jos din masina ocolind-o  . Ii deschid usa Emmei dupa care o inchid si intram in club .
Ce dor mi-a fost de locul asta .
Ma duc la bar sa comand 8 sucuri si nu imi vine sa cred ca  James mai lucreaza aici ca barman .
-Ce faci amice ? Il intreb eu dupa  care ridica o spranceana spunand din priviri "si tu cine mai esti ?"
-Ce vrei si cine esti ?
-Se pare ca ai uitat de "Jay" !
-Frate ! Pe unde ai umblat ?
Si cine ii tipa cu care ai intrat ? Iubita cumva ?
-Nu , frate , ne cunoastem de o zi .
EMMA POV
Stau la masa cu prieteni mei .
Ma uit in continu la Jay dar nu stiu de ce . Baiatul este destul de dragut . In sfarsit vine cu sucurile . Imi i-au sucul si in 5  minute il beau pe tot .
Merg la baie si cand ies , un tip mai inalt ca mine ma prinde de mana si ma baga intr-o camera  .
Incep sa tip dar imi pune mana la gura si ma loveste peste fata  .
Tip si mai tare dar degeaba. Nimeni nu ma aude .
Barbatul isi da masca jos si nu imi vine sa cred ce vad ... Era Erick . A fost cel mai bun prieten pana cand mi-a furat banii din geanta pe care o luam peste tot in misiuni . Si despre aceste misiuni ... nu mai conteaza .
-Ce vrei ?

Extreme Diferite Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum