"Jag vägrar sätta på mig den! Den är alldeles för kort!"
"Kom igen Sasha! Du kommer vara snyggast på hela festen i denna klänningen." ja, Jordan och Carro hade övertalat mig att gå på en fest för att få mig på andra tankar om allt som har hänt med James och Casey. Så nu står vi här i Jordans och Carros rum och gör oss i ordning till festen.
"Nej jag vägrar, har du inget annat?" Jordan suckade och gick till sin garderob och letade efter en annan outfit till mig för femte gången. Vad ska jag säga, jag är kräsen när det gäller kläder. Carro och Jordan var redan helt klara och väntade bara på att jag skulle bestämma mig för en outfit.
"Om du säger nej till detta så får du inte följa med."
"Kan inte lova något." Jordan kom fram med ett par högmidjade kostymbyxor och en croptop i spets. Hon kollade förväntansfullt på mig och jag nickade gillande mot henne.
"Äntligen!" hon kastade kläderna på mig och jag skrattade åt henne samtidigt som jag tog på mig outfiten. Jag kollade mig i spegeln och blev chockad över hur snygg jag var. Jag är glad att Jordan lät mig ha ett par byxor på mig, för jag har aldrig gillat klänningar. Jag passar bättre i byxor och en snyggare topp.
"Bra, tack, äntligen kan vi gå. Du är jättesnygg Sasha." jag skrattade åt Jordan och såg att Carro himlade med ögonen åt hennes syster.
"Otålig?" Jordan blängde på mig men kunde inte hjälpa sig själv från att le när hon såg att jag och Carro skrattade. Vi gick till hallen och tog på våra skor och begav oss sedan till festen.Vi gick in i hallen och gick över havet av skor. Jag drog med mig Carro och Jordan till köket och dom tog varsin mugg och fyllde den med cola medan jag fyllde min med bål som stod på bordet, för om jag ska klara av denna kvällen kan jag inte vara nykter. Jag vände upp och ner på muggen och hällde i mig allt innehåll och fyllde på med mer bål. Jordan kollade chockat på mig.
"Vad? jag måste vara full för att klara kvällen." hon kollade på mig som jag var dum i huvudet.
"Ja kanske full, inte helt dragen så du däckar på golvet." hon drog bort mig från spriten och ut i vardagsrummet där Carro redan var och dansade med några tjejer från vår klass. Jag har ingen aning om vad dom heter men snälla är dom iallafall. Vi ställde oss i en ring och dansade loss till musiken. Vi hade dansat ett tag och drickan var slut i min mugg så jag försökte så smidigt som möjligt komma bort från Jordan så jag kunde hämta mer sprit.
"Var ska du?" hörde jag Carro ropa efter mig. Jag lyfte upp muggen och pekade på den och hon nickade och fortsatte dansa. Jag vinglade lite men kunde ändå stå på benen. Ja, jag har bara druckit två muggar med bål men jag är sjukt lättpåverkad. Jag vet inte hur många gånger jag snubblade på väg till köket, jag vet bara att jag skrattade åt hur klumpig jag var varje gång jag snubblade. Jag gick förbi ett par som stod och hånglade upp varandra mot väggen vilket gjorde att jag, lite odiskret kanske, gjorde ett spyljud och fortsatte mot köket men jag snubblade på tröskeln och denna gången höll jag på att ramla framlänges. Jag stoppades halvvägs ner av två armar som slingrade sig runt min midja och höll ett stadigt grepp om min kropp så jag kunde ställa mig upp igen. Jag stabiliserade mig genom att lägga ena handen på väggen bredvid mig och blundade några sekunder för att få allt att sluta snurra. När jag tillslut öppnade ögonen såg jag vem som stod framför mig.Dom där förbannat vackra ögonen stirrade på mig och det där flinet som jag från början ville slita av hans ansikte, fick nu mina ben att nästan vika sig.
"Ska du inte säga tack för att jag fångade dig?"
"Nä du är inte värd ett tack." Sluddrade jag fram vilket gjorde att hans flin blev ännu större och greppet runt min midja blev hårdare. Han tryckte mig närmare honom så att vi andades samma luft. Dock så kunde jag inte andas när han var så nära mig. Hans ena hand släppte min midja och drogs på mitt käkben fram till min haka, där den stannade och han vinklade upp mitt huvud.
"Du är elak." han flinade större än jag någonsin sett honom göra och innan jag hann svara hade han lutat sig närmre mig och pressat sina läppar på mina. Hela min kropp exploderade av hans beröring och jag kunde inte dra ifrån. Eller rättare sagt, jag ville inte dra ifrån. Hans läppar på mina kändes så bra. Hans händer som smekte min rygg kändes så bra. Jag la mina händer runt hans nacke och lekte med hans hår. Hans läppar fortsatte att kyssa mig ner mot hakan och halsen där han lämnade ett spår av kyssar innan han kom upp till min mun igen. Hans händer drogs ner längst min kropp och stannade på min rumpa där hans händer började smeka försiktigt. Jag kunde inte låta bli att le mot honom och drog hans huvud närmare mitt och kysste honom. Just i denna stund var jag så lycklig. Alla mina problem var som bortblåsta och jag ville bara stanna kvar här för evigt. Men såklart kom verkligheten tillbaka och Caseys hot började hemsöka mina tankar. Snabbt släppte jag Aaron och puttade bort honom.
"Vad håller du på med?" han försökte gå mot mig men jag stoppade honom genom att lägga ena handen på hans bröstkorg. Jag skakade på huvudet.
"Du kan inte bara komma och kyssa mig så."
"Vadå, du kysste lika mycket tillbaka." han flinade mot mig igen. Jag suckade och skulle precis gå från honom när han tog tag i min arm och drog in mig i hans famn igen. Förvånat kollade jag på honom.
"Gå inte." hans ögon borrade in sig i mina och det var nästan omöjligt att slita blicken från honom, men jag var tvungen.
"Jag kan inte vara här längre." jag gick ifrån honom och började desperat leta efter Carro eller Jordan, för jag behövde verkligen prata med någon nu. Jag letade i vad som kändes som timmar och när jag inte kunde hitta dom skrev jag ett sms till båda och frågade var dom var. När jag inte fick ett svar blev jag direkt orolig, jag tryckte på Jordans nummer och det gick en signal.. två signaler.. tre.."Hallå?" jag kunde äntligen andas ut.
"Var är du? och Carro?" herregud jag låter som deras mamma.
"Hon är bredvid mig, vi dansar. Vänta, jag tror jag ser dig. Vänd dig om." jag vände mig om och såg Jordan stå och dansa bland alla människor. Hon log mot mig och vinkade hysteriskt. Jag vinkade tillbaka.
"Jag ville bara säga att jag går hem, jag har inte kul längre."
"Okej, ta det försiktigt och skriv när du är hemma." jag log mot henne.
"Jadå, hörs sen." vi la på och hon vinkade hejdå. Jag vinkade tillbaka och gick mot hallen där jag tog mina skor och begav mig hemåt. Jag ville inte förstöra deras kväll bara för att jag ville snacka om mina problem, de såg ut som om att de för en gångs skull släppte loss. Jag gick på trottoaren och tänkte på allt som hände med Aaron. Undra om han ens bryr sig om mig eller om han bara vill ligga med mig. Det enda jag vet är att jag vill känna hans läppar mot mina igen.Mina tankar avbröts av att jag hörde någon gå bakom mig. Jag vände mig om för jag trodde det var Aaron, vilket det inte var. Det var en annan kille och han såg inte nykter ut. Han såg att jag kollade på honom och började gå snabbare mot mig. I ren panik började jag småspringa men jag blev distraherad när jag hörde vem det var.
"Sasha vänta."Vad vill han mig?
BINABASA MO ANG
V Ä R D E L Ö S
Teen FictionSasha är en helt vanlig 18-årig tjej från Minnesota. Hon går sista året i High school och lever ett helt vanligt liv med sin mamma och pappa, sin pojkvän och sina vänner. Allting är bra, iallafall tills hela hennes liv vänds upp och ner. Det kommer...