Kl är 15:43 o jag är påväg hem från skolan. Det var en ganska jobbig dag. Först lackar Ludwig ur på mig bara för att jag inte har gett tillbaka hörlurarna jag lånade. Han hade nog också en dålig dag. Men andra saken är att jag har haft ångest över det jag gjorde på morgonen.
Jag lade till en tjej som heter Clara på snap. Hon går i 2:an o är en sjukt fin tjej. Men problemet är att hon nog inte ens vet vem jag är.
Jag såg henne på stan en dag nu på jullovet. Jag sa till Ludwig att jag kände igen henne. Förmodligen tyckte jag hon var fin eftersom att jag la märke till henne. Men Ludwig sa iallafall att hon gick på vår skola o hette Clara typ. Men vi snacka inte mer om det sen.
Jag ska precis gå ut när jag krockar med en ganska arg tjej. När jag tittar ser jag att det är Clara. Hon står där med sitt väldigt ljusa bruna hår. Hon ser också väldigt stressad ut.
"Hur mår du"frågar jag
"Bra" säger hon
Jag presenterar mig själv o hon sig. Men när jag säger mitt efternamn tyckte hon det var lite konstig. O viskar det tyst men jag hör.
"Det var någon som hette Flike som lade till mig på snap"
Fan tänker jag. Varför gjorde jag det. Jag känner ju inte ens henne.
"Ja, det var jag" säger jag fast jag kan inte låta bli att le När jag ser henne. Hon ser så vilsen ut men försöker verkligen att hålla samman. Vi går ut från skolan o jag frågar henne "du ser så ledsen o arg ut, har det hänt något" . Vi går där ganska sakta. Ut från skolan. Jag antar att hon oxå har slutat.
"Jag är bara arg på mina vänner" svarar hon efter en stund. Och innan jag hinner fråga varför börjar hon berätta.
Det märks på henne att hon är besviken.
"Men det jag verkligen inte förstår är varför dom inte gick efter mig, eller åtminstone sa något mer" säger hon————————————————————————
Ett till ganska oklart kapitel men jag vet inte riktigt hur jag ska inleda allt. Kapitlen blir ganska korta men hoppas att det är okej. <33
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bara du || n.f
ContoShooo! Tänkte börja skriva en berättelse. Notera att det här är innan dom började med Hov1. Berättelsen kommer att handla om Clara som träffar på självaste Noel Flike. Men det går kanske nt hela tiden så bra. Konflikter, kärlek, sorg, bråk, fest o...