Capitolu 1

10 1 0
                                    

-Ce vrei ? Lasa-ma sa plec, Erick !
-Nici gand ! Vreau sa imi spui unde se afla ASE .
Mai tip o data dar nimic .
JAY POV.
Aud niste tipete de la etaj .
Le spun celor de la masa sa ramana aici . Urc si dintr-o camera se aud doi oameni cum vorbesc .
*Spune unde este ASE (Agentia Spionilor de Elita ) * Spune un barbat cu o voce groasa.
*Nu o sa iti spun nici daca ma omori ! * Vocea aceea ! Era Emma . De unde stie ea de ASE ?
Imi scot pistolul de la spate si intru in camera . Il impusc pe tip in picior dupa care ii fac semn Emmei sa iese din camera.
Sun la ASE si ii informez ca Erick Castillio este in libertate .
Dupa ce termin conversatia cu agentii , il duc pe acoperis de unde il va lua un elicopter .
Merg inapoi si le spun ca totul e rezolvat .
-Cine vrea sa mergem la mine ? Spine Aby dupa care toti spun in cor : DA !
Sunt si eu de acord si mergem spre casa lui Aby .
Eu si Emma ajungem ultimi .
-Ce va luat atat ? Intreaba Luck dupa care ma uit la el urat si isi ridica mainile insemn de "bine , bine , nu mai spun nimic "
Intram in casa si ma asez pe canapea iar Aby merge sus cu Nick , Luck cu Jain si Matt cu Mia iar eu raman cu Emma in living uitandu-ne la un film .
-Unde mergeti ? Ii intteb eu .
-Sus , sa .... sa... Paaaa! Spune Aby dupa care toti urca sus iar eu raman cu Emma .
-De unde sti de ASE ? O intreb eu iat ea se uita speriata la mine .
-Uite , eu nu pot sa spun nimic . Domnul Jack nu ma lasa sa spun la nimeni si nimic !
-"Nu trebuie sa spui la nimeni si nimic despre ASE " Asta ti-a zis , nu ?
-De unde stii ?
-Pentru ca eu sunt ... Capitanul Spionilor !
-Ce ?
-Da  !
-Pai eu sunt Capitanul la grupa fetelor !
-Salut , domnisoara Capitan !
-Salut , domnule Capitan !
Spune ea cu zambetul ei inocent .
Incepe filmul ...
Dupa ce se termina filmul observ ca Emma a adormit . O i-au in brate ( stil mireasa ) si o duc intr-o camera si o pun in pat invelind-o apoi merg inapoi in living si ma asez pe canapea . Inchid ochii si somnul ma cuprinde repede  ...
#DE DIMINEATA#
Ma trezesc pe canapea si toti stau in fata mea uitandu-se ciudat .
-Ce s-a intamplat?
-Unde e Emma ? Ma intreaba Aby .
-In prima camera pe stanga . Aseara ne-am uitat la film si a adormit . Am dus-o in camera aia dupa eu am adormit aici .
-Si nu ati facut nimic ? Ma intreaba Luck cu un ranjet pervers . Doamne ! Tipul asta are ceva cu mine ?!
-Nu ! Doar ne-am uitat la film atata tot !
-Ce s-a intamplat ? Intreaba Emma frecandu-se la ochi .
-Le explicam tot ce s-a intamplat aseara dar nu ma cred ! Spune-le si tu !
-Pai , aseara ne-am uitat la un film si am adormit . Am simtit ca Jay ma luat in brate si m-a dus in camera dupa a plecat !
Exact asta am spus si eu !
-Si voi ce ati facut sus ? Intreb eu dupa care Mia raspunde :
-Ne-am jucat adevar si provocare !
-Si pe noi de ce nu ne-ati invitat ?
-Am vazut cum va priveati unul pe altul si am decis sa va lasam sa va  "imprieteniti " ! Spune Aby dupa toti incep sa rada .
-Ha , ha ! Am uitat sa rad ! Spun eu dupa care ma ridic de pe canapea si merg la baie .

HEY ! SCUZE CA ACEST CAPITOL ESTE SCURT !PROMIT CA URMATOARELE VOR AVEA PESTE 1000 cuv. ! SCUZE SI PENTRU GRESELI !
O SA POSTEZ CATE UN CAPITOL PE ZI !
ȘTIȚI ... SE APROPIE # VACANTA MARE # SI ESTE SFARSIT DE SEMESTRU SI PROFESORII NE CHINUIE CU TESTELE , EVALUARILE SI TEZELE ...
BYE , URSULETOR !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 27, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Extreme Diferite Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum