Здравейте!Аз съм Виктория на 17 години от едно село.
Една сутрин се събудих, измих си зъбите, лицето и т.н.Отидох на училище , вземахме си часовете и аз се прибрах в къщи.После влязох в стаята,преоблякох се,направих си домашните и реших да излезем малко с приятелката си Ани.Обадих и се тя ми вдигна и аз и казах:Здравей Ани,как си.Тя каза,че е добре и аз я попитах,дали може да излезем да се поразходим,и тя ми каза,че може.След 15 минути в парка ,става ли казах аз.След 15 минути се срещнахме и решихме да се поразходим.Вечерта на прибиране у дома нещо бързо мина пред мен и аз се уплаших.Тичайки уплашена към вкъщи,аз се спънах и паднах на земята и след,което едно момче ме вдигна и ме попита, дали съм добре и аз уплашено казах,че съм добре.Кой си ти,попитах аз.Той не каза нищо и си тръгна.Беше със черни очи и черна коса.Сутринта приятелката ми се обади по телефона и аз се събудих, отворих телефона и казах:Добро утро Ани.Добро утро отвърна тя и ме попита, дали съм се събудила аз казах: да събудих се, какво има и тя ми каза: няма ли да ходиш на училище, и аз казах: да ще ходя.Добре тогава, чао отвърна тя.Аз станах, преоблякох се и излязох. Срещнахме се със Ани и заедно тръгнахме към училище.