Το Σάββατο ξυπναω και ήταν 12:30 μάλλον ειμουν πολύ κουρασμένη δίπλα μου υπήρχε ένα σημείωμα.
"Είσαι η καλύτερη ''
Πηγαμε να βάλω ένα μπλε θεϊκό φόρεμα αλλά τελικά έβαλα ενα σορτσακι πράσινο με μια μπλούζα κίτρινη με ένα πουλί και κάτι λουλούδια. Στις 1 το μεσημέρι με περνει ο Marcus.
Αγγλικα
Μ: Γεια
Ε:.....
Μ: Με ακούς;
Ε: Είσαι με τον Tinus;
Μ: Ναι.
Ε: Ωραια μην μιλάς. Αν ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ και δεν του πεις αυτο που έκανες εμένα δεν θα μου μιλάς.
Μ: Οκ. Εεμμμ πάντως στις 6 θα αρχίσει η συναυλία εσύ να είσαι στις 5.Το έκλεισε αμέσως και εγω έβαλα σπόντες και πηγα βόλτα. Ναι ειμαι μια εβδομάδα και δεν βγήκα πολλές βολτες. Πηγα σε διάφορα μέρη στις 3 έφαγα σε μια πιτσαρία. Ενώ στις 4:50 ειμουν στο μερος για την συναυλία. Έψαχνα για τον Martinus. Μολις τον ειδα έτρεξα πάνω του. Δίπλα του ήταν ο Marcus.
Αγγλικα
Μ: Martinus θέλω να σου πω κατι.
Τ: Για πες.και με πειρε αγκαλιά. Χαμογελασα και τον φιλησα.
Μ: Πριν λίγες μέρες.
Ε: Χτες.
Τ: Ελπίδα ξες τι θέλει να πει;
Ε: Ναι εγώ του ειπα να το πει γιατί εγώ δεν θέλω να χωρίσουμε.
Μ: Χτες φιλησα την Ελπίδα.
Τ: Τι έκανες;με επριξες πήγα κοντά του και απόμακρηνθηκε έφυγε στα παρασκήνια, μετά δεν τον ειδα στις 6 ήταν εκεί τραγουδούσε λες και δεν έγινε τίποτα εκτός από το τι όταν πήγαινα να τον φιλησα με εσπροχνε διακριτικά.
Μετά την συναυλία άκουσα τα αγόρια.
Αγγλικα
Μ: Bro σταμάτα πληγωνετε! Σε αγαπαει!!!
Τ: Ναι μα πρέπει να μου το απόδειξη.Νευριασα!!! Όλα ήταν σχέδιο; Αρα.... Όλο και όλο επειδή θέλει να του αποδείξω ότι τον αγαπαω; Δεν μπορώ να το πιστέψω.... Έτρεξα και πηγα σε ένα παρκο εκεί κοντά. Έκλαψα για 20λεπτα.Μεχρι που καποιος με ακουμπάει ευγενικά στην πλάτη. Γυρνάω και βλέπω τον...
♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ⭐ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥ ⭐ ♥
Παιδιά
{ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΕΛΈΝΗΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕΣ}
ESTÁS LEYENDO
My life with Marcus and Martinus!!!!
FantasíaΕισαι η Ελπίδα μια μερα ξυπνας και βλεπεις πως θα ερθουν στο σχολείο σου ο Marcus and Martinus τι θα εκανες; Αν επρεπε να τραγουδησεις μαζι τους; Να εισαι μαζι τους στην Γερμανία στην Αγγλία και στην Δανια να εισαι πλεον μεσα στην ζωή τους... Μια ισ...