6.

136 6 2
                                    

Tris

Egy örökkèvalósàgnak túnt ez az elmúlt idő amit tàvol töltöttünk egymàstòl. Tobias kicsit eltavolodik tőlem. Az első ami feltűnik, az arca borostàs lett ( ami nagyon jòl àll neki) ès az, hogy a szemèt vörösre sírta. Elmosolyodom ès làgyan megèrontem az arcàt. Ő is ràm mosolyog ès ismèt megcsókol.
- Mi törtènt veled?- kèrdezte miközben szorosan ölelt.
- Őszintèn megmondom, fogalmam sincs. Mikor Calebet meg akartam menteni meglőttek. Utàna egy kórhàzban èbredtem ami Chichagon kívül volt és azt mondtàk....- a hangom elcsuklik amit Tobias èszreveszi ès  vègigsimít az arcomon, a homlokàt pedig az enyèmnek dönti ès a szemembe néz-...meghaltàl....
A tekintetèböl àrad a megtörtség és az aggidalom.
- Utàna egy kis külvàrosi részben kaptam lakàst. Ott èltem fèl èvig. Aztàn Matthew visszahozott hozzád. Most pedig itt vagyok. - mosolygok ès ismèt Tobiashoz bújok. - Te vègig itt voltàl?
- Nekem csak ez maradt belőled. Ezèrt akartam itt maradni. Az atudat, hogy nem vagy többé, teljesen hazavàgott. Nagyon sokàig magam alatt viltam. Ès mist sem tudom felfogni, hogy itt vagy. Szeretlek.- nem tudok màst reagàlni csak megcsókolom.
- Èn is nagyon szeretlek Tobias Eaten.

************************************

Dave

Nem hiszem el, hogy Matthew elment Trissel. Visszamentek Chichagoba! Most elszúrta a tervemet. De mèg így is kivitelezhető, hogy Tris a csapatom èlère áljon. Elvileg Nègyes is ott van...
És Tris a bàrmit megtenne azèrt, hogy ne essen baja. Ha jól tudom a raktàramban mèg van halàlszèrum. De nem àrtana feltöltenem a kèszletemet.

Azèrt akarom Trist az ,,Ùjraindító'' csapatom élère mert benne könnyen megbíznak az emberek. Ennek a csapatnak a feladata visszaàllítani a csoportrendszert a városban. Most mèg nem àll szàndèkomban bànani Nègyest. De ha ő a kezeim közt van akkor nem kell sok, és Tris önszàntàból segíteni fog.

Élet ès halàl (Átírás alatt)Where stories live. Discover now