"Cik Puteri Aiena Rina oiiiiii,mengelamun gapo tu"
"Opocot tak terkejut pon" kata Aiena dengan selamba.
"Hok alo adik ni,ni berangan apa ni sampai magiee cup dah masak dah kembang on tak sedar oiiii" cakap kakak Aiena yang bernama Putri Iena Ina.
Diorang kembar tapi dah Iena keluar dulu so dia lah kakak kan. Bak kata ipin "lewat 5minit jerr".
" Alah akak tu berangan apa datang dapur ni? Bukan ke akak ni liat nak datang dapur"
Iena menunjukkan ke arah pusat perutnya . Apa lagi oii dia lapar lah tu.
" Lapar lah tu kan, masak sdiri"
Kata Aiena sambil membetulkan cermin matanya.Ok weird, adik nerd akak swag. Jauh bebebebebebebebenor perangai namun still sehati sejiwa 1 Malaysiah.
" Alah aku tahulah, aku ni pon reti memasak you know. Swag swag pon calon isteri mithali auuu" kata Iena sambil menuangkan minyak masak atas kuali.
Krik krik krik.........mmm
"Wei berapa peratus perempuan yang tak penah pakai kasut tumit tinggi?" Tanya Iena sambil memasak.
Aiena yang tengah makan Meggie cup cup cup tu mnejawab sambil makan "28% bilangan perempuan yang tak penah pakai kasut tumit tinggi then 72% yang pakai tumit tinggi".
"Ouuuu, tapi kan,ada beza ke dua2 tu".
"Hurm kalau kasut tumit tinggi , untuk seimbangan postur time pakai kasut otot dekat betis,pinggul kau dan belakang akan terima wo, letih dan ketengangan otot pasti dirasai perhh"
"Ouuuuuuuuu"
" Alhamdulillah dah masakkk, Megiee goreng ala2 Chef Ienan Ina yang cantik bak putri sudah siappp" kata Iena sambil buat gaya 'piece' .
" eleh poyo , oklah aku cau lu. Ni mangkuk ni tolong basuh ya calon suami mithali.
"Oi2 asal aku lak, dah ii nanti aku nak gi lepak adoii esok jelah "
" apa3lah akakk"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YOU ARE READING
Cinta Nerd
RomanceNerd? Hello semua orang tahu budak nerd tu jenis yang asyik pakai cermin mata, 24 jam menghadap buku,semua soalan ibarat mengupas kulit telur je bagi dia kan. Tapi macam mana pula kalau diorang bercinta? jatuh cinta? dipikat?. Dapat bayangkan tak? K...