Az óráknak vége, én meg húzok haza, hogy végre magamba nézzek egy kicsit. Namjoon csak barátilag szeret engem, mivel van barátnője ( akiről még soha életemben nem hallottam ). Szóval ja. Yoongi nem vesz figyelembe, Namjoon-nak pedig van barátnője. Nem is kell foglalkoznom az én kis szerelmi életemről ( a mimről? Nekem van olyanom? ), majd az én kis shipp párosomra fogok koncetrálni. Changbin és Felix. Olyan cukik. De természetesen egyikük se áll ( tudtommal) közelebb a másikhoz, csak színplán barátok. A csöngő után rögtön felkaptam a táskámat, majd rohanásnak indultam, hátha találkozok Yoongi-val. Ami végre sikerült is.
-Yoongi! Várj meg! -kiabáltam felé, mire ő hátrafordult unott fejjel.
-Hívj Suga-nak. -mondja, majd lassan tovább megy.
-Oké, akkor Suga. Várj meg kérlek. -következő a terv. Namjoon nagyon ragaszkodó típus, így ha mással lát meg, akkor simán bevágja a durcit. De én így szeretem ( barátilag khmm ). Szóval, most Suga-ra leszek tapadva, hogy féltékennyé vagy mivé tegyem Namjoon-t. Köcsög vagyok, de ő kezdte ezt, én csak befejezem.
-Figyi, Suga. -kezdtem el a tipik akarok valamit stílusomat. -Egyezünk meg. -néztem rá sunyi mosollyal.
-Miben? -érdeklődött.
-Ha én veled vagyok, akkor MeJee nem fog rajtad lógni. Szóval bevágná a durcit, és békén hagyna végre. -magyarázom, mire neki felcsillant a szeme.
-Csak egy baj van ezzel.
-Mi? -kérdezem, mire ő megáll.
-Hogy én nem akarok veled lenni. -ekkor a szívem kihagyott egy ütemet, és egyszerre megsértődtem és csalódott is voltam. -Figyelj, jó fej vagy, hogy ezt felajánlottad, de nincs kedvem még egy csajjal többet. MeJee valamikor úgy is feladja a küzdelmet, ha figyelmen kívül hagyom. Könnyeimet visszatartva próbálok kinyögni akár egy szót is, de nem jön ki semmi, még egy oké se. Sarkon fordulok, és visszafutok a suliba. Befutok az osztályba, majd leülök Namjoon helyére, és sírni kezdek. Király. Ennyi erővel akár már meg is verhetnének, vagy rám szakadhatna az ég is, nem?
-Nocsak, itt van a kis lopkodós. -jött be egy óriási mosollyal MeJee. Jól van HaeRa, ügyes vagy!
-Békén hagynál, köszi. -állok fel, de visszalök a székre.
-A kis mocsok. -szorítja meg csuklómat, amit akkor kapott el, mikor visszalökött. -Most megmutatom, hogy nem állhatsz Yoongi és közém! -lerántott a földre, és rátaposott teljes erejéből a kézfejemre. Nem volt erőm vele szemben. Most utasított el Suga, így lelkileg kész vagyok.
-Mi folyik itt? -kapja el Namjoon MeJee kezét, majd egy jó pár méterrel arrébb löki. -Jól vagy? -segít felállni a földről.
-Aha, csak fáj a kezem. -mutatom fel a bal kézfejemet.
-A kis-
-Nyugi Namjoon! -próbálom visszatartani, de mivel a bal kezem totálisan használhatatlan jelenleg, így nem tudtam tenni semmit az ellen, hogy most ki ne nyírja a csajt.
-Gyere ide! -kiabál mérgesen a lányra Namjoon.
-Nem! -kiáltja vissza a lány -Nem csináltam semmit! Ő kezdte, nem én! -védekezett a lány.
-Nem csak erőszakos, hanem még hazudozik is. Mikor vált ilyenné a generációnk? -szállok be én is a vitába, vagy mibe.
-Te mondod? Kis ku- nem tudta befejezni, mivel Namjoon egy akkora pacsit adott a bal oldali pofájára, hogy majd' beszakadt az iskola.
-Tudd hol a helyed! -hagyta ott a lányt, majd elkapta a jobb csuklómat, és kiráncigált a teremből. Helyettem hozta a táskámat, és már nem a csuklómat fogta, hanem rendesen kéz a kézben mentünk.
YOU ARE READING
Több mint barátság /NamJoon ff./
FanfictionA nevem HaeRa. 16 éves vagyok, jelenleg gimnáziumba járok a barátaimmal. Nem vagyok az a társas ember, ha egy számomra ismeretlen helyre kerülök, inkább kussolok. Szeretek zenét hallgatni, meg videókat nézni. Inkább mondom magam magányos farkasnak...