Bölüm şarkısı: Jo- In Lipsa Ta
tenderkonigin*****
"Baekhyun?" Chanyeol sabah erkenden okula geldiğinde Baekhyun'u sıranın üzerine uyuklarken görmeyi beklemiyordu. Onu yavaşça dürttü ve elini salladı.
"Okuldasın, yatakta değil." Baekhyun gözlerini ovuşturdu. Mutsuz ve yorgun görünüyordu. Chanyeol gülerek yanına oturdu. "Her şey yolunda mı?""Annemle babam evde değil."
"Ve?"
"Tek başıma uyuyamıyorum. Ev büyük ve geceleri korkutucu oluyor."
Chanyeol duyduğu şeyle kahkaha atsa da Baekhyun ciddi görünüyordu. "Üzgünüm, gülmemem gerekirdi."
"Sorun değil, ne hissettiğimi anlamanı beklemiyorum zaten. Tek başıma kaldığımda çok kabus görüyorum. Bu da hoş bir şey değil tabii."
"Kabus?"
"Ateşin içinde yanan bir bebek var. Gözlerimin içine bakıp ağlıyor ama onu kurtaramıyorum."
"Bilinçaltın çok garip."
"Yeol..." Baekhyun uykulu bakan gözlerini ona çevirdi ve utangaç bir şekilde dudağını ısırdı. "Benimle kalır mısın? Sadece bir gece."
Chanyeol'un tüyleri diken diken olurken Baekhyun elini salladı. "Emin ol, çok yakınım olmasan bunu istemezdim. Bu durum gerçekten benim için çok zor."
"Sorun yok," Chanyeol sakin kalmaya çalışıyordu. "Kalırım tabii... Lafı bile olmaz."
"Çok teşekkür ederim." elini Chanyeol'un koluna yerleştirdi ve ona minnetle baktı. "Babamın paketini hiç açmadığı bir eşofman takımı var. Onu pijama olarak giyebilirsin."
"Bana uyar."
"Günaydın veletler!" Kris çantasını yere fırlatarak Chanyeol'un kucağına oturdu.
"Kris! Nefes... Alamıyorum..."
"O kadar da ağır değilim ya, çüş." Kris saçını savurarak oradan kalktı ve sıranın üzerine çıktı.
"Neden bu kadar mutlusun?" Kris gülerek Baekhyun'un yanağını sıktı ve iyice sıraya yayıldı.
"Koskoca Kris Wu'nun doğum gününe iki gün var. Kim mutlu olmaz?"
"Ah, egoist." Kris onlara el hareketi çekerken zil çaldı.
Chanyeol için gün bitmek bilmemişti. Son dersin çıkış zili çaldığında derin bir nefes aldı. Telefonunu aldı ve babasının numarasını tuşladı.
"Baba, ben bugün bir arkadaşta kalacağım.""Bir arkadaş? Kris mi?"
"Yok, tanımazsın."
"Bu arkadaş o arkadaş mı?"
"Baba, lütfen... Öyle biri yok diyorum size!"
"Peki.. Peki... Tamam, ama dikkat et."
"Ederim."
"İstemedikçe ona dokunma-"
"Baba!"
"Tamam, tamam... Öyle bir arkadaş değildi, unutmuşum."
Telefonu kapar kapamaz onu bekleyen Baekhyun'un yanına gitti ve motorun arkasına oturdu.
"Ne yemek istersin?" Motor hareket ettiğinde Chanyeol ellerini Baekhyun'un beline doladı.Seni?
"Pizza olabilir.""Ah! Harika fikir! Bayılırım pizzaya." Markası ünlü olmayan, küçük bir pizzacı yollarının üzerindeydi. "Burası harikadır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternals 2: Simurg Çağı || ChanBaek
ФанфикSimurg ve Zümrüd-ü Anka. Elysion'dan dünyaya sürülen, yaşadıklarını ve birbirlerini hatırlamayan iki Anka. Sıradan lise öğrencileri gibi yaşayabilmişlerdi, birbirlerini tekrar görene kadar. Müdür Junmyeon dünyada onların bir tehdit olmayacağını düşü...