M-am dus sus in camera mea in timp ce ceilalti erau la parter. Am inchis usa si m-am trantit in pat cu hainele mele ude. Am uitat de ele dar cumva nu am regretat. M-am dat jos din pat si am mers pe coridor. Ma simt pierduta. Nu am stiut unde se afla baia si nu am vrut sa ma duc jos si sa intreb. Stiam ca, daca ma duceam jos puteam sa-i vad pe Jungkook si Taehyung din nou. Nu voiam sa devin uda din nou doar uitandu-ma la ei. Nu stiu cum sa-mi scot scena cu piscina din minte.Cum se uitau la mine si cum ma atingeau. Doamne, prea bine, trebuie sa nu mai gandesc pervers despre ei. Adica ei sunt fratii mei. Cred ca nu as putea traii cu ei. Nu e posibil sa locuiesti cu ei. Adica uita-te la ei sunt prea bunii.Doamne. Ma gandesc numai la lucruri perverse. Dar de ce m-au atins in felul acela? Adica ei nu pot......nu pot sa-si atinga surioara mai mica in felul acela. E normal ca au incercat sa flirteze, asa-i?
Y/n la ce te gandesti?
Stateam inca pe coridor uitandu-ma la niste usii. Rugandu-ma sa nu deschid usa camerei lui Jungkook sau Taehyung. Am optat pentru usa de langa mine si o deschisem. Din fericire era baia. Am intrat si-am inchis usa dupa mine. Mi-am dat hainele jos si-am intrat in cabina de dus. Am deschis dusul si am lasat apa sa curga pe mine. Am inceput sa cant si daca vocea mea nu e asa buna, dar cui ii pasa? Sunt singura, in baie, cant tot felul de piese de cacat.
15 min dupa*
Mi-am luat prosopul si l-am infasurat in jurul corpului meu. Am mers spre oglinda in timp ce imi pieptanam parul. M-am oprit din fredonat si am cantat si mai tare.
*knok*
Mama:-Y/n, e totul inregula?-intra in baie
-: Mama!! Inchide usa!
Mama:- Am crezut ca esti pe moarte.
-: Multumesc mama, ca spui ca eu in loc sa cant , eu mor.
Mama:- Scuze Y/n, dar sunai exact la fel.
-: O sa ma opresc atunci.
Mama:- Asta ar fi super frumos, vrem sa traim!-rade
-: Mersi mama ca esti onesta cu mine. -sarcasm
Iesisem din baie rugandu-ma sa nu vad pe nimeni in drum.2h dupa**
*knok*
-Nu veni, dorm.
Am incercat sa ma fac confortabila in pat dar am auzit pe cineva furisandu-se in camera. M-am ridicat si am fost pe cale sa deschid lumina dar.. Am fost oprita de cineva, persoana mi-a acoperit gura si s-a asezat langa mine. Am vrut sa tip dar nu puteam. Am simtit pe cineva asezandu-se pe cealalta parte.
???:- Y/n, ma ranesti.
-: Taehyung si Jungkook, puteti sa-mi spune-ti ce faceti aici?
Tae:- Vrem sa-ti spunem noapte buna!
M-am enervat putin dar m-am pus in pat din nou.
Taehyung si Jungkook s-au facut confortabilii.
Tae:- Vrei sa plecam?- te-a sarutat pe gat.
-: E-eu..
Jungkook:- Nu te-a intrebat Tae ceva?
Nu puteam sa raspund intrebarii, eram distrasa de saruturile lui Tae.
-: D-dar-Iti pune mana pe buze.
Jungkook:- Iubire..-imi sopti in ureche si imi deschide sutienul,m-a facut sa ma simt firava si ma facu sa raspir mai repede.
Incet, Jungkook isi strecura mana sub tricoul meu si incepea sa-mi mangaie abdomenu. Respiram usor in timp ce Taehyung ma saruta si imi masa sanii, imi dadusem ochii peste cap de la placerea pe care mi-au dat-o.
-: Ahhh -gemeam si incercam sa ma ridic in fund
Tae:- Iubire, nu te ridica. Vreau sa te vad cum iti arcuiesti spatele in timp ce Jungkook iti baga doua degete....-spunea cu vocea lui groasa.
Tae:- Ma intelegi? -dadusei din cap.
Taehyung isi musca buza si te saruta din nou pe gat.
Jungkook imi daduse jos chilotii si se juca in miscarii circulare. Am inghitit in sec si ma uitam la Taehyung care imi savura expresia de pe fata mea.
Taehyung:- Y/n, arati asa bine- iti soptea si iti lingea sanii.
-: Cred ca o sa ejaculez-
Mi-am dat ochii peste cap si mi-am inchis ochii. Se simtea asa bine...am inceput sa respir greu.
Respiratia lui calda pe partea mea intima, se simte asa bine...
Tae-: N-o lasa sa se lase.-Jungkook daduse din cap si si-a oprit actiunile.
-: De ce te-ai oprit?
Se uita la mine si-si daduse tricoul jos si s-a lasat langa mine, sarutandu-mi si lingandu-mi clavicula dupa ce si-a luat sanul meu in mana si incepu sa-l stranga si am inceput sa gem.
Fratii mei ma satisfaceau. Mi-am strecurat mana sub patura si eram pe cale sa ma ating..
Tae:- Vrei s-o atingi? -imi ia mana si o baga in pantalonii lui.
M-am mirat cand am simtit membrul lui in mana. Nu am simtit niciodata asa ceva in mana. Mi-e frica si sunt excitata in acelasi timp.
Tae:- Acum, freaca!-ti-a soptit in timp ce te ajuta sa o freci.
Tae:- Ah- ce buna ai fost. Jungkook, e buna.
Jungkook:- Nu prea pot sa astept sa fiu urmatorul. - te saruta.
Si-a dus iar mana si a inceput sa ma atinga. Nu m-am abtinut sa nu gem. Dupa cateva secunde am simtit cum orgasmul incepu sa isi arate calea.
-: Doamne, te rog nu te opri. Se simte asa bine.
Mi-am arcuit soldurile si eram pe cale sa gem tare dar Taehyung mi-a pus mana la gura in timp ce imi lingea sanii. Eram asa aproape, mi-am inchis ochii si am savurat momentul.*30 min dupa*
-: De ce nu dormiti cu mine azi? Am nevoie de compania voastra.
Amandoi au zambit si s-au facut confortabili langa mine. Mi-am inchis ochii si am respirat adanc.
Jungkook:- Y/n, te deranjeaza daca eu si Tae ne jucam cu sanii tai in timp ce adormim?
Ti-ai dat ochii peste cap am inchis lumina. Jungkook si Taehyung imi daduse un pupic pe obraz.*Dimineata*
Mama-: Y/n! Hai la masa!!
Omg mama sunt super obosita. Mi-am deschis ochii si m-am uitat sa vad daca Jungkook si Taehyung sunt langa mine. Nu erau, cred ca au plecat mai devreme ca mama si tata sa nu banuieasca ceva.Am mers jos in bucatarie si i-am vazut pe toti asteptand dupa mine. Nu puteam sa ma uit la ei. M-am simtit ciudat pentru ce s-a intamplat aseara.
Ma simt inconfortabil uitandu-ma la ei, Doamne scoate-ma din aceasta situatie. Pot sa simt ca se holbeaza la mine si am incercat sa nu dau ochii cu ei.
-O sa-mi iau un pahar si o farfurie atunci..
M-am dus sa iau o farfurie dar nu am ajuns la un cacat de dulap. Chiar m-am chinuit. M-am uitat in spate si m-am uitat la ei cum se uitau la mine.
-: Poti s-o faci Y/n!-iti spui
Cand am incercat sa i-au o farfurie am simtit pe cineva chiar langa mine. Adica foarte aproape. Puteam simti membrul sau foarte aproape de fundul meu. Nu am vrut sa ma uit in spate ca stiam ca sunt Tae ori Jungkook.
Jungkook-: Iti place? -ti-a soptit si ti-a sarutat lobul urechii.
Nu voiam sa mint, dar savuram senzatia membrului lui Jungkook pe fundul meu.
Jungkook cu intentie isi freca membrul de fundul meu cand incercam sa imi iau farfuria si paharul. M-am inrosit. Nu stiam daca sa spun ceva sau nu. Adica totii stateau dupa noi doi. Jungkook imi lua farfuria si paharul din mana, in timp ce isi musca buza uitandu-se la sanii mei. A facut un pas in fata, strangandu-mi fundul in timp ce ma saruta pe clavicula.
Jungkook:- Eu si Tae te-am auzit aseara, avand un vis despre noi..