Jednog dana.Kada se umorim.Kada izgubim svu snagu.Nadu.Vjerovanja.Jednog dana kada odustanem od sebe.Kada me crne misli zaokupe,kada prestanem biti čovijek.Majko ne plači tada jer nisi imala dovoljno vremena za mene.Oče nemoj da ti bude krivo što nisi nikad bio uz mene.Brate nemoj se kajati što si mi umjesto zagrljaja zatvorio vrata.Prijatelji ne krivite se što ste mi umjesto zagrljaja rekli samo da će proći.Nemojte.Ne plačite,rekla sam da ne mogu a vi ste rekli da će proći,zašto nije prošlo?Zašto nikog nije bilo da mi pruži ruku,da me digne s dna?Zašto ste dopustili da se osjećam slomljeno,usamljeno,bezvrijedno?Zašto ste umjesto moje sreće izabrali svoju?Od kud vam sad pravo da kažete da sam se promjenila.Što mi postavljate bezbroj pitanja,sada,kada mi je skoro svejedno?Ja sam zavisila nekad od vas,a sada samo od sebe.Zato..Ne pokušavajte da vratite ljubav majke u moj život,snagu oca,iskrenost brata,podršku prijatelja.Ne pokušavajte.Ne treba mi.Vidite da još dišem.I kada padnem kunem se Bogom borit ću se.Evo zbog čega..Kada jednoga dana postanem majka,svojoj djeci priuštit ću sve.Ali kada se vratim pružit ću im ono najvažnije-majčinsku ljubav.Priuštit ću im razgovor,topli dom,zagrljaj u kojem će se sakrivati od čitavoga svijeta.Bit ću im prijatelj,potpora,snaga..Moći će mi reći sve jer će znati da ću naći rješenje za njihov problem.Neću nikad povisiti ton na njih,ako pogriješe objasnit ću im da nema čovijeka koji ne griješi.Živim za to,za sreću svoje djece.Ako ja nisam živjela,oni hoće.
#njegova♡
VOCÊ ESTÁ LENDO
nešto za tebe
Romanceako ikad ovo budeš čitao,ako ti osmijeh zatitra usnama znaj da je sve ovo za tebe.:)