Sokakta yaşadığını düşün.Düşündünmü? Soğuktan ellerinin mosmor olduğunu,dişlerinin kırılacak şekilde birbirine çarptığını,sığınacak bir yer bulmak için neler yapacağını yada ölmemek için verdiğin o savaşı düşün.Anlayamadın değil mi onları? Çünkü anlaman için yaşaman gerekir.
Sen hiç sokakta kalmadın değil mi? Sımsıcak olmasada seni koruyan bir evin var.Mutlusun.
Çok romantik değil mi yağmur? Sen sımsıcak battaniyenin altında belkide elinde sıcak bir çikolatayla sevgilinle ıslandığını çok romantik olduğunu düşündün değil mi? Çok romantik.Oysa onlar için romantik değilde cehennem olduğunu bilmiyorsun değil mi?
En fazla ne kadar durabilirsinki yağmurda? İstediğin kadar dur sonra,o ıslak kıyafetlerini çıkartıp yünlü kıyafetlerinin içine gireceksin yine. Onlar mı? Güneşin doğupta kendilerini ısıtması için dua edecek hatta göz yaşı dökecekler.Ama o güneş hiç doğmayacak biliyor musun?
Kasımda aşk çok farklı değil mi? Kasımda üşümekte çok farklı onlar için.
Sokakta doğup yine sokakta ölmek nedir bilir misin sen? Tabi bilemezsin,bende bilemem kimse bilemez.Yaşayanlar bilir sadece.
Hala yağmurun,kışın çok romantik olduğunu düşünüyor musun yoksa? Tamam,düşünebilirsin.Tabi unutmadan;kendi acımasızlığınıda.