Aileni kaybetmemin üzerinden 1 ay geçti ben şuan babamın mektubunda bahsettiği üzere''İkram güzel eğer bize bişey olursa kızım Norvece git seni orada koruyup kollayacak biri var senin için alınan evi kullan bandakadaki paran sana ölünceye kadar yeter tabi seni sen hatırlamamak ta ısrar edersen eger hatırlarsan o para sana yetmiyecek giyim,kuaför, makyaj, ev ihtiyac ları, faturalar derken kalbinle bak herseye seni çok seven ailen. '' diye bitirmişti ve şuan Norvece Oslo yani Norvecin başkentinde evimdeki şömineyi yakıyordum garajda sanki ailem ölücekmil gibi büssürü odun koymuştu ve bende şömineyi yaktım ve kahve yapmak için mutfağa gittim sanki gelmicegim belli gibi dolapta hersey vardı ve buz dolabının üstünde yapskanlı not kagıdında Her zaman yanındayım benden sakın korkma seni herseyden koruyacak güçteyim diyordu. Bu not biraz beni korkutsada babamın mektubu aklıma geldi. Sana söz veriyorum baba İkra Yücel olarak söz veriyorum hatırlıyacagım sahi bir kaza geçirmiştim ama ne oldugunu bilmiyor dum. Ailem sir gibi saklamıstı ben ikra Yücel 24 yasında bir psikolog um ve işimi burda devam edicem kahvemi yaptım ve sert nescafe nin yanında sigara iyi gider diyip balkon a çıkıp bir sigara yakmıstım kahvemden yudumlayıp bir yandan bi sigara içtim sigaraya başlayalı 1 ay oluyor Du. Bu güzel manzarayı soguk olmasına ramen içime çekiyor dum. Ve bir kurt hırıltısı geldi. Diğer insanlar gibi korkmadım. Bana manalı manalı bakıyor Du. Sanki hüznümü paylasır gibi rengi cok güzeldi kurt un normal kurt değildi sanki baya iriydi. Bir bana bir sigaraya bakıyor Du. Ve orda ağlamaya başladım. Canım yanıyor Du sebepsiz yere aklıma ailem geliyordu ve siyah kurdu görünce daha fazla hüzünleşmiştim. Kalbimin oradaki pençeye benzer iz de canımı yakıyor Du. Sahi ailem ne dedi 18 yasımda bir kaza sonucu olmus tu. Sanki kurt acimi nlar gibi gözünden bir yas düştü ve arkasından 9 kurt daha geldi ve onlara ulıdıktan sonra agaçların oraya gittiler. Bu üzüntüyle beni yanlız bırakma diyemedim. O gidince üzüntüm biraz daha hafifledi ve bagırdım SENDE KAÇMA BENDEN DİYE. SONRA SİGARAMI BİTİRİP İÇERİ GEÇTİM VE BARDAGIMI ALMAYA BALKONA CIKACAKSKEN BEYNİMİN İÇİNDE BİR SES '' ANILARIMDASIN DEDİ..