LJUBAV NEMA RASTANAK

308 18 5
                                    

Pre čitanja zelim da vam kazem da je priča tužna, tj. tragična ali ipak ima srećan kraj (na neki način) Ja lično ne želim da se njihova ljubavna priča završi na taj način. Bio mi je cilj da pokažem kako je njihova ljubav jaka i neraskidiva. Kao što i sam naslov kaže ,,LJUBAV NEMA RASTANAK" Zato ako vam se svidela glasajte i napišite neki komentar, mnogo bi mi značilo i nemojte me mrzeti. Hvala na čitanju.


Niko na ovome svetu nema sve što poželi,  ali Andrija i Marinela su imali sve. Imali su jedan drugog i to im je bilo dovoljno. Zajedno već deset godina ali i dalje su se voleli kao i prvog dana. Živeli su zajedno već tri godine u jednom, malom ali čudesnom stanu. Ona je radila kod Andrijanovog oca a Andrija joj je pomagao kao model i kao inspiracija. Bila mu je svetlo života. U tom momentu je Andrija pustio suzu, koja je sa sobom povela još mnogo bolnih suza koje nisu prestajale.

Prisećao se tog trenutka...

-Macane da li si dobro - Pitala je herojina u crvenom kostimu sa crnim tačkicama.

-J..jesam, što ne bih bio? -Pitao je njen partner namerno izbegavajući njen pogled jer nju nije mogao da laže. Ne, nije njemu bilo ništa, bio je zdrav, lep, zgodan i zaljubljen, toliko zaljubljen da je to želeo da pokaže celom svetu.

-Nervozan si reče Bubamara.

-Ne samo, samo sam umoran - Reče on- Ova akuma je bila naporna.

-A da li se to mojoj Maci spava?

- Da, ako ćeš i ti spavati pored mene - Odgovori joj on sa smeškom.

Bubamara ga je pomilovala po obrazu, i približila svoje usne njegovim. Ali nečiji vrisak ih je razdvojio. Herojski par je odmah pošao za tim vriskom i videli ženu kako beži od jednog čoveka koji ju je jurio sa pištoljem u ruci. Crni Macan je odmah pošao prema tom kriminalcu dok je Bubamara pokušavala da smiri preplašenu ženu.  U toj tamnoj noći čuo se pucanj pištola, Bubamarina prsa nisu bila crvena samo od njenog kostima, kostim se dodatno obojio i od njene krvi.

-Bubamaro! Ne! Nemoj me napustiti, ostani budna, idemo po pomoć! Ne dam te! -Vikao je dok ga je ona nemo gledala u već svojoj normalnoj formi, kao Marinela. Znala je da neće uspeti da preživi. pored tih užasnih bolova osećala je da je njoj došao kraj. Nije imala snage da išta kaže, jedino što je uspela je da skine svoja čudesa, svoje minđuše uz pomoć kojih se pretvarala  u Bubamaru i da ih sada već uplakanom Macanu koji je držao njenu glavu u svom krilu.

Ostalog, Andrija se seća kao kroz maglu. Njena sahrana, kukanje njene majke i njenog oca koji su izgubili svoju jedinicu. Anjino plakanje u Ninovom zagrljaju zato što je izubila svoju najbolju drugaricu, i svih ostalih koji su došli da je isprate. Andrija je stajao mirno. Nakljukan lekovima jer inače ne bi drugačije podneo sve to.  Nije bio svestan šta je izgubio, sve dok njen sanduk nisu polako spustili.  Andrija je pao na kolena, tresao se i glasno zaplakao. Želeo je da pođe za njom ali su ga Nino i Kim Zaustavili.  Jedva su ga odveli sa groblja gde je sada ostala njegova srodna duša.

Prošlo je dve nedelje od tog tragičnog događaja. U tom njihovom stanu koji je nekada bio pun smeha i ljubavi, sada da je bio tih, prljav i neuredan od svih tih stvari koje je Andrijan razbacao.  Neobrijan, nenaspavan, neuredan i očajan, u jednom ćošku stana je sedeo je on. Pokušavali su da ga urazume svi. Ali je on i dalje krivio sebe što nije uspeo da je spase. sto puta je vraćao film unazad, pokušavao je da se seti tog trenutka kada se sve preokrenulo. Te noći Crni Macan je stao tačno ispred kriminalca koji je imao maramu preko lica i u ruci pištolj.

-O prijatelju - Reče Macan sa njegovim uobičajenim kezom. - Izgleda da ne znaš kako da rukuješ tom spravicom, Dozvoli mi da ti pokažem.

Dok su  Macan i kriminalac  pokušavali preuzeti vođstvo, pištolj se oglasio. Taj zvuk ga je budio iz košmara svake noći.

-Andrija šta te dovodi do mene? - Pitao je Master Fu, stari kineski čuvar koji je pre jedanaest godina dao čudesa bubamare i crne mačke trinestogodišnjim tinejdžerima. Andrija je samo ušao, seo naspram čuvara i dao mu kutijicu. Master Fu je uzeo kutijicu i iznenadio se kada je u njoj video bubamarine mindjuše i prsten crne mačke.

-Smatram da to sada pripada vama - Izgovorio je tiho Andrijan gledajući u pod. Master Fu je zatvorio kutijicu i stavio je pored sebe.

-Prepostavio sam da ćeš mi vratiti njene minđuše, ali zašto si vratio prsten? U ovom gradu i dalje postoji kriminal, Parizu je i dalje potreban heroj.   

Andrija se bolno nasmejao. Voleo je on skakati od zgrade do zrade, boriti se protiv zla i biti heroj Pariza. Ali bez nje on je bio niko i ništa, ljuštura, ostatak čoveka bez srca koje je Marinela ponela sa sobom u grob.

- Parizu je potrebna nova Bubamara, a njoj novi Crni Macan. - Ustao je i pošao prema vratima, kada je stigao do njih okrenuo se i sa blagim, tužnim osmehom rekao, Hvala vam što ste me spojiji sa njom.

Master Fu nije ništa rekao. Nije imao šta, sve je izrečeno, jedna suza je pošla iz njegovog starog oka. Bilo je mnogo Bubamara na ovome svetu, isto toliko i Crnih Macana. Sve su one nekako završile svoj život, ali ova je najtragičnije.

Andrija se vratio kući bez svog prstena, bez svog kvamija Plaga od koga se nije odvajao godinama i koji mu je pomogao da se transformiše u superheroja. Popeo se na vrh zgrade, pogledao je dole bilo je visoko. iz svog džepa je izvukao još jednu kutijicu. Otvorio je i u njoj je bio prsten. Da, lepi dijamanski prsten koji je on kupio pre tri nedelje, za svoju devojku, buduću njegovu verenicu , ženu i majku njegove dece koju nažalost nikada nece imati. Te gobne noći, on nije bio umoran, niti bolestan ali je bio nervozan zato što je želeo da je zaprosi. on neće čuti njeno ,,Da" osetiti njene usne i videti njene prelepe plave oči, ali ne još zadugo. Vratio je prsten u džep, popeo se na ogradu i skočio. Da, nije mu bilo prvi put da skoči sa zgrade, ali za razliku od tada on nije imao svoju Damu da ga spasi.  Sam i bespomoćan, ali srećan što će je konačno videti, srećan što če doći kraj ovoj patnji, srećan.....

-Andrija.....Andrija, mili.... Da li me čuješ?....

-Da,  Marinela........

                                                                      KRAJ


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 30, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LJUBAV NEMA RASTANAK ( Miraculous Short Story)Where stories live. Discover now