Когато стигнахме до училище аз видях същото момче, което ми помогна вечерта.Аз отидох при него и го попитах.Как се казваш.Той ми каза,че се казва Виктор, той попита моето име и аз казах, че се казвам Виктория.Попитах го на колко години е, той ми каза, че е на 17,а ти на колко си попита ме той и аз му отвърнах: и аз съм на 17 години.Добре, казах аз и тръгнах да вляза.Аз и Ани влязохме в класната ни стая,но Ани седеше с друго момиче и аз седях сама.Когато учителят влезе ни каза,че има нов ученик в класа,и аз се чудех кой е.Виктор влезе и аз се учудих,защото не мислех,че ще е той.Учителят му каза да седне при мен,защото нямаше друго свободно място.Виктор дойде и седна до мен, ние дълго време се гледахме.В междучасието ние със Ани се разхождахме и той дойде при нас.Седнахме на една пейка близо до училището.После телефонът на Ани звънна и тя тръгна.Виктор ме погледна и ми каза,че съм била много красива.Аз отвърнах:не мисля така.След като училището свърши, ние със Ани решихме да поседнем малко.Виктор дойде,седна при нас и каза,че е имало нещо важно, което е искал да ми каже,но на саме.Ани си тръгна, ние малко си поговориме и след това той ме погледна и ме целуна.Аз се отдръпнах и си тръгнах.След като отидох вкъщи, някой ми звънна.