☆ Part 1 ☆ (Zaw Gyi +Uni )

9.7K 468 38
                                    

မနက္ခင္း အခန္းေလးထဲ ထိုးေဖာက္ဝင္ ေရာက္လာသည့္ ေနေရာင္ျခည္ ေႏြးေႏြးက အိပ္ေမာ က်ေနသည့္ လူသားႏွစ္ဦးေပၚ ျဖာက်လာသည္..

မ်က္ခြံတို႔ကို ပင့္တင္လိုက္သည္ႏွင့္ ပထမဆံုး ျမင္လိုက္ရသည္က ေက်ာျပင္ေသးေသးေလးနဲ႔ ပိတုန္းေရာင္ ဆံႏြယ္တို႔ ~~
အနည္းငယ္ ကြာေဝးေနသည့္ ခႏၱာကိုယ္ေလးကို ဆြဲယူၿပီး တိုးေဝွ႕ ဖက္လိုက္ေတာ့ အင္း ခနဲ လႈပ္ရွား လာသည္...
သို႔ေသာ္လည္း အိပ္ေမာက်ေနသည့္ နတ္သားေပါက္စက ႏိုးထမည့္ပံု မေပၚ ..

ပခံုးေလးကို မိမိဘက္ အသာေလး ဆြဲခ်ၿပီး ခႏၱာကိုယ္ေလး လည္လာေအာင္ အားစိုက္လိုက္ေတာ့
ျဖဴဥေနေသာ မ်က္ႏွာေလးက ခစားလာသည္..

ဘယ္ေလာက္ၾကည့္ၾကည့္ ၾကည့္လို႔ မဝႏိုင္ေအာင္ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလြန္းေသာ လူတစ္ပိုင္း နတ္သားတစ္ပိုင္းေလးက အိပ္ေပ်ာ္ေနတာေတာင္ လူကို အသည္းယားေအာင္ ဆြဲေဆာင္ႏိုင္လြန္း ေလတယ္ ~~

ဆံပင္အနည္းငယ္ ဖုန္းကြယ္ေနသည့္ နဖူးျပင္ေလးေပၚ ႏႈတ္ခမ္းေလးနဲ႔ ထိကပ္လိုက္ေသာ္လည္း မႏိုး..
ပါးျပင္ကို အားေလးသံုး ထိကပ္ နမ္းရံွု႔ ေသာ္လည္း မရ ..
ႏႈတ္ခမ္းပါးေလးကို အသာေလး ငံုခဲလိုက္ေတာ့မွ လြန္႔လူးလာကာ ခါးကို တိုးဖက္ၿပီး ရင္ခြင္ထဲတိုးဝင္ အိပ္ေပ်ာ္ေနျပန္သည္....

ဒီအိပ္ပုတ္နဲ႔ေတာ့ ခက္တာပဲ ~~

ႏိုးမရေတာ့သည့္အဆံုး ျပန္လည္ ဖက္တြယ္ရင္း ခဏတာၿငိမ္ေနမိ ေပမယ့္ ဆက္ၿပီးေနေနလို႔မရေတာ့...
အခ်ိန္ကမနည္းေတာ့ဘူး ...

အသာေလးခႏၱာကိုယ္ကို ႂကြၿပီး အိပ္ယာကေန မထခ်င္ ထခ်င္နဲ႔ ထလာခဲ့ရသည္..

မီးဖိုခန္းထဲဝင္ရင္း မနက္စာ ျပင္ဆင္ ဖို႔ စတင္ရေတာ့သည္..
ဒီအိမ္မွာ ကိုယ္က အလုပ္မရွိ အကိုင္ မရွိဆိုေတာ့ အိမ္မႈကိစၥက ကုိယ့္လက္ဝယ္မွာ...
အသံက်ယ္ေလာင္စြာ ျမည္လာသည့္ ေရေႏြးအိုးေလးကို ခ်ၿပီး အသင့္ျပင္ထားတဲ့ ေကာ္ဖီမႈန္႔ ထည့္ထားသည့္ ဖန္ခြက္ေလးေတြထဲ ထည့္လိုက္သည္..

" ႏိုးလာၿပီလား ? "

အကြက္ၾကားေလးေတြပါေသာ မိုးျပာေရာင္ ညဝတ္အက်ီ ၤကို ဝတ္ဆင္ထားတဲ့မ်က္လံုး မပြင့္တပြင့္နဲ႔ အနားေရာက္ လာသည့္ ေကာင္ေလးက ေခါင္းေလး သာၿငိမ့္ၿပီး ခါးကို ဖက္တြယ္လာ သည္..

Curious Fate 💥 ( Season 2 )Where stories live. Discover now