Reggel vagy inkább hajnalban kidobott az ágy. Mondjuk úgy hogy Focinak pisilnia kellett és arra keltem hogy nyálas puszit kaptam. Mivel aludni képtelen voltam ezért felhúztam a futós ruhám és Focira kötve a pórázát kiléptem a hűvös tavaszi időbe. Beraktam a fülesem és zenét indítottam.
-Gyere babus futunk egy picit!-keztdem kocogni kiskutyám mellett. Mikor úgy döntöttem hogy eleget mozogtunk a kedvenc eldugott kávézóm felé kanyarodtam. Ez az egyetlen itt Fehérváron ami ilyen korán nyit. Kikötöttem Focit és beléptem.
-Szia Lia!-köszöntem a pult mögött álló velem egy idős lánynak.
-Szia Mesi! Mit adhatok?
-A szokásosat elvitelre!
-Itt van Foci is?
-Igen.-gyorsan elkészült a diétás zöld teám amit kifizettem és egy köszönés után kiléptem az üveg ajtón. Eloldottam a pórázt és felálltam.
-Nagyon szép kutya. Hogy hívják?-hallottam meg egy mély hangot.
-Köszönöm! Focinak!-néztem fel a hang tulajdonosára.
-Szia, Bálint vagyok.-mosolygott rám a srác. Gyönyörű kék szemei voltak.
-Szia, Mesi!-nyújtottam felé a kezem. Megfogta, megfordította és lágy csókot lehelt a kézfejemre. Kicsit azt hiszem el is pirultam.
-Van másik kutyusod is?-kérdezte.
-Nekem csak ő van, de most ha megbocsájtasz mennünk kell, mert délre fel kell érnem Pestre.
-Persze, sziasztok örültem a találkozásnak.-mosolygott, majd megvakarta Foci fejét és el is tűnt.
-Szia.-mondtam. Focival haza mentünk. Út közben megittam a teám, majd otthon be is álltam a zuhany alá. Mikor megmostam a hajam és tisztának éreztem magam, kiszálltam a kabinból és a szobámba mentem. Előhalásztam a kedvenc ing ruhámat, a hajamat pedig elfontam oldalra. Sminket nem raktam, úgy is csak leolvadna. Felvettem a barna szandim, kötöttem egy övet a derekamra és a táskámat a vállamra akasztva kiléptem.
-Foci gyere!-kiabáltam. Kutyuskám a hátsó kertből futott előre.-Jó kiskutya legyél!-megsimogattam a buksiját és bezártam. Beültem a kocsimba és Telki felé vettem az irányt. Mikor megérkeztem a központ hátsó bejárathoz álltam, ugyanis a főbejáratnál hemzsegtek az újságírók. Bementem és a szemeimmel az elnök úrat kezdtem keresni. Mikor megtaláltam oda léptem hozzá.
-Jó napot elnök úr!-köszöntem.
-Á Emese! Jó napot! Jöjjön!-invitált és a tegnapihoz hasonló terembe mentünk. Beléptünk és kicsit megijedtem. Régi és mostani oszlopos válogatott tagok ültek egy pódiummal szemben. Csányi Sándor úr fellépett egy mikrofonnal a kezében.
-Köszöntöm Uraim önöket! Mindnyájan tudják, hogy a tegnapi nap folyamán új szövetségi kapitányt választottam, akit ma fogunk bemutatni. Köszöntsék szeretettel Balog Emesét!- rám mosolygott, jelezve, hogy lépjek fel mellé. Bátortalanul felsétáltam és leültem az asztalhoz. Megköszörültem a torkom és egy halvány mosoly kíséretében felnéztem.
-Jó napot, sziasztok! Balog Emese vagyok, 23 éves. Általában Mesinek hívnak úgyhogy szeretném ha ti is így szólítanátok. A focit 20 éves koromig NBI-es szinten űztem és kapus poszton játszottam. Fehérváron élek. Remélem a közös munka jó lesz, tudom mindenkinél fiatalabb vagyok vagy épp egy idős, de kérlek fogadjátok el a tanácsaimat, segíteni szeretnék. Fogjátok fel kalandnak. Én is ezt teszem. Azt hiszem ennyi lenne. Kérdés?-néztem körbe. Szalai Ádám feltette a kezét. Bólintottam jelzés képpen.
-Mit szeretsz jobban kicsilány? Az édes hármast vagy ha csak egy focista gyúrja a formás tested?-az idősebb visszavonult tagok pl.: Király vagy Juhász hangosan felhorkkantottak míg a fiatalabbak felröhögtek. Király hátulról nyakon csapta Szálait.
-Ilyet nem illik mondani!-megvártam míg elcsendesednek. Rá mosolyogtam Szalaira.
-Három dolog. Először is nem holmi k*rva vagyok, hogy jött ment focisták megkúrjanak. Másodszor az edzőtök vagyok nem pedig egy játékszer amit a szexuális vágyatok kielégítésére használtok. Harmadszor pedig Szalai jobb ha vissza fogod magad, mert ezzel a dumával még a következő életedben is egyedül maradsz.-ráfagyott az arcukra a mosoly. Én pedig ültem ott egy győztes mosollyal az arcomon.- Nos, ha nincs több kérdés, akkor egy élmény volt Uraim. Találkozunk az edzőtáborban, már akivel.-felálltam és egy mosoly kíséretében kiléptem a teremből.
-Emese levagyok nyűgözve.-mosolygott rám az elnök úr. Beléptünk a sajtó terembe és miután az elnök úr ismét bejelentett felléptem mellé és együtt ültünk le. Mindenki meg volt lepve. A terembe néma csend volt. Kínos. Egy kb. velem egykorú lány óvatosan felemelte a kezét.
-Emese! Hogy fogadta, hogy ön lett az új szövetségi kapitány?
-Azaz igazság, hogy meglepődtem, nem tudtam, hogy a jelöltek között vagyok. De örömmel tölt el, hogy az elnök úr rám gondolt.
-Elnök úr, ezek szerint a jelöltekkel sem közölte, hogy jelöltek?-jött egy új kérdés.
-Nem. Nem tartottam fontosnak, illetve minden lehetséges kapitány fiatal volt. Tudni illik a fiatalok nem teljesítenek olyan szinten, ha tudják, hogy figyelik őket. Gondoltam többet látok, ha csöndben a háttérből figyelek.
-Mi alapján választotta Emesét?
-Ha ismernék az eredményeit nem kérdeznének ilyet. Emese egy csodálatos lány, aki kitűnő eredményekkel rendelkezik. Már 20 évesen NBI-es bajnoki címmel rendelkezett. Az edzői képesítéseket szinte maximális pontszámmal csinálta meg. Két hónap leforgása alatt egy haldokló, NBII-ben kieső helyen álló csapatot a negyedik helyig tornázott fel. Azt hiszem ez dicséretre méltó. Dolgozott férfiakkal, úgyhogy nem hinném, hogy probléma lesz.
-Emese van esetleg valami irány elv?
-Nincs siker küzdelem, fegyelem és szórakozás nélkül. Ez három legfontosabb alappillére. Ez a mozgató rugó.
-Szórakozás? Egy sportolónak?
-Ők is emberek. Persze nem azt mondom, hogy minden este hagyom, hogy leigyák magukat a sárga földig, de szükségük van az ünneplésre vagy a felejtésre. Ez nyilván a meccs eredményétől függ. Győzelemet ünneplünk, vereséget felejtünk. Erre kell a szórakozás. A tovább lépésre.-mindenki szorgosan jegyzetelt. Még vagy 1 órán át válaszolgattunk a kérdésekre mire végeztünk.LOVRENCSICS GERGŐ
Miután kiment a lány oda fordultam Szalához.
-Te nagyon hülye vagy.-röhögtem.
-Most mi van? Beoltott nagy ügy!-rántotta meg a vállát.
-Nem lesztek puszi pajtások.-röhögött Bazsi is.
-Kussoljatok már!-kiabált ránk. Hátra hököltem. Szala nem szokott ilyen lenni. Bazsi egyszer csak felállt és a teremben lévő ajtóhoz ment.
-Te mit csinálsz?-kérdezte Roli.
-Beleolvasok az aktájába a kicsikének.-húzott elő egy hullámcsatot a zsebéből a szőkeség.
-Milyen akta?
-Egyszer kihalgattam egy beszélgetést mi szerint az összes regisztrált edzőnek és játékosnak van egy aktája itt. Uraim kezdhetünk keresni ugyanis ez a raktár. Kinyitotta az ajtót és bement.
-A b-nél keresd.-szóltam neki.
-Megvan!-hozott ki egy elég vastag papír köteget, ami egy sárga mappában volt.
-Az edzőknél volt?-így a kölyök.
-Igen.-mondta Balázs és fellapozta. Oda ültünk köré. Újságcikkek, adatok, fényképek.
-Mit ír?-kérdezte Gabi.
-20 éves korában rákot diagnosztizáltak nála.-ráncoltam a szemöldököm.
-Nem látogatjuk meg este?-jött a kérdés Szalától.
-Mi te hülye vagy?-néztem rá.
-Most miért beszélhetünk vele megismerjük stb.
-Ez jó ötlet! Én megyek!-pacsizott Ádámmal Bazsi.
-Többiek?-nézett körbe a csatár.
-Programom van!-mondta egyszerre Roli és Gabi.
-Megkérdezem az asszonyt!-mondta Priska.
-Én is.-mondtam. Nemóra és a kölyökre néztünk.
-Megyünk.-mondták egyszerre.
-Zsókáék?-ráncoltam a szemöldököm.
-Valami buli lesz. Már két napja elmentek Érdre.
-Jaj tényleg Petra is oda ment. Viszont Liát nem tudom hova rakni.-jutott eszébe Tominak is.
-Hozd el!-mondtam.
-Akkor két kocsival megyünk.-sóhajtott. Még egy darabig nézegettük az aktát, majd miután úgy gondoltuk meg tudtunk mindent, vissza raktuk Bazsi pedig vissza zárta az ajtót. Kisétáltunk az előtérbe és dumáltunk még egy picit. Kb. 5 perc múlva Mesi lépett ki a sajtó teremből. Oda jött hozzánk és megkérte Gabit hogy beszéljenek négyszemközt. Azt már nem hallottam, hogy miről van szó.
-Akkor mikor megyünk le Fehérvárra?-kérdezte Szala.
-Majd megdumáljuk a csoportba.-mondtam. Remélem Anna elenged. Nem akarom hogy ezek a majmok szegényt letámadják.Hali Cicuk! Itt az új rész! Jó olvasást!
Puszi: Szaszkaaa
أنت تقرأ
A PÁLYA SZÉLÉN
أدب الهواةEgy lány. Számtalan focista. Egy lehetőség a bizonyításra. Csalódás, tiltott szerelem és megannyi vicces történet. Tarts velem és ismerd meg életem történetét. Balog Emese vagyok, a Magyar Férfi Labdarúgó Válogatott szövetségi kapitánya