Καλημέρα κοσμε ωρα 11 εχω ξυπνησει εδω και 2-3 ωρες. Ναι προλαβα το ξυπνητήρι!!!! Εβαλα ενα ροζ κολαν ως τον. αστραγαλο και μια μπλε μπλούζα που γραφει" Marcus or Martinus? " Την εκανα εγώ βασικα η ξαδέρφη της Μαρίας. Ο Martinus στις 4 θα με παρει να παμε για την συναυλία μια ωρα νωρίτερα παντα!!!!
⭐ Συναυλία ♥
Θα ξεκινησoυν με το Like it Like it θα πουv το Dance with you. Και εγω θα τραγουδησω το Fly to me ναι εκανα τραγουδι στην Αγγλία το ανεβασαμε χτες οπως και το αλλο το ομαδικο. Μετα απο εμενα θα πουμε το ομαδικο και θα τελειωσει ο Martinus με το Lοve your self απο τον Justin Bieber...
(....)
Ολα πειγαν τελεια αυριο Τετάρτη μαζευω και παω Θεσσαλονίκη!!! O Martinus λεει να ρθει και αυτος ομως εγω εχω ενα εισιτήριο. Καλα αυτο ειναι το πρόβλημα; Η Ναταλία ειναι εκει και ο Τακης της τα ζητησε. Φυσικα και ειπε [Για να δω.... ΝΑΙ!!!!]. Της ειπα να ειναι στο αεροδρόμιο στις 3:30 ελπίζω να εχω φτάσει. Ειπα πως θα ειναι ο Marcus και θα της δωσει κατι. Αμέσως είπε θα παει!!!!
Πέμπτη
Ειναι 7:00 το αεροπλάνο ξεκινά στις 8:30 εμεις ειμαστε στο αεροδρόμιο. Ο μπαμπάς του Martinus και του Marcus μου λεει να προσεχω. Ο Marcus φλερταρει μια μεσαίου αναστηματος ξανθια γυρω στα... Ωχ αυτη ειναι η κυρια Ελενη!!! Ειναι 34 παω απο εκει.
Αγγλικα
Μ: Απο που ειστε δεσποινης;
Κ. Ε. : Ελλάδα.
Ε: Γεια σας.
Κ. Ε. : Ελπίδα μου!!! Απα πα μεγαλωσες!!! Πριν 16 χρόνια που ειμουν 18 σε εβλεπα και το ελεγα θα γινει μεγαλο αυτο το παιδι θα γινει μεγαλο!!!
Μ: Εγω σας αφηνω να τα πειτε..Χαχαχα τωρα που εμαθες ποσο σε περναει σωπασες;
Ε: Έρχομαι και εγω.
μςτα από 5 λεπτα
Μ: Ρε. Ποια ειναι αυτη
Ε: 34 είναι μονο 18 χρόνια διαφορα.
Μ: Χαχαχα... Οχι δεν θα παρω...(ωρα να φυγω Θεσ/νικη)
Ο Martinus με φιλησε και εγω εφυγα μεσα στις 3:20 βγηκα απο το αεροπλάνο ετρεξα πανω στην Ναταλίαελληνικα
Ν: Ελπιδα!!!!!!
Ε: Ναταλιααααα!!!!!!!αγκαλιαστικαμε και δεν. λεγαμε να χωρίσουμε!!!
Ν: Για ποσο θα μεινεις;
Ε: Μεχρι το πρωι του Σαββάτου μςτα πεταω Κρητη!!!!
Ν: Ωραια!!! Παμε να ετοιμαστεις....Πηγαμε για να ετοιμαστω και εβαλα σορτσακι 4 παλαμες πανω απο το γονατο. Εβαλα μπλουα πανω απο τον αφαλο ισα ισα καλυπτε απο μπροστα το μπουστακι. Απο πισω ομως.... Ειχε 3 φιογκους και ανοιγματα. Οταν βγηκαμε κατσαμε εως τις 3 το πρωι. Μετα απο λιγη ωρα πηγαμε σπιτια μας στις 9:30 στο σημείο μας την Παρασκευή και μειναμε εξω ως τις 12:30 γιατι έπρεπε στις 6:00 πμ αυριο να ειμαι στο αεροδρόμιο. Ολα πηφαν τελεια!!! Εφυγα Κρητη η συναυλία την Κυριακή ηταν το κατι αλλο.... Την Τριτη παμε Νορβηγία!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My life with Marcus and Martinus!!!!
FantastikΕισαι η Ελπίδα μια μερα ξυπνας και βλεπεις πως θα ερθουν στο σχολείο σου ο Marcus and Martinus τι θα εκανες; Αν επρεπε να τραγουδησεις μαζι τους; Να εισαι μαζι τους στην Γερμανία στην Αγγλία και στην Δανια να εισαι πλεον μεσα στην ζωή τους... Μια ισ...