Minęły trzy tygodnie od kiedy poznałem Sebusia. Tak nazywam go, żeby go zdenerwować. Hehe, wiem o tym, że jestem okropny. Sebuś też mnie o tym informuje ale i tak, tak piszę. Wiem, że i tak mnie lubi.
S-Alex mam pytanie
A-Co tak oficjalnie? Wal śmiało..
S-Czy możesz mi wysłać swoje zjecie?
A-NIE.
S-Kropka nienawiści?
A-Ta i masz jeszcze ironiczny uśmieszek do tego :)
S-Dzięki, a czemu?:(
A-Bo nie chcę, żebyś widział mojej brzydkiej twarzy. Ale mogę opisać siebie..
S-Ok to opisuj.
A-To.. jestem emo człowiekiem, mam czarne włosy i szatańskie, szare oczy. Mam jasną, trupią skórę. Jestem szarym szczurem w otoczeniu innych ludzi. Chciałbym w przyszłości pofarbować moją grzywkę na granatowo. Mam pełno blizn na ciele, które częściowo bandażowałem ale już tego nie robię, bo nie chcę tracić pieniędzy na takie bzdury. Na wf, kiedy mogę zakładam bluzę ale kiedy nie mogę, to i tak nic się nie dzieje, kiedy ktoś zauważy, bo albo nie patrzą na to, albo jest im to obojętne.
A-Teraz ty..
S-To... jestem badboy'em, tylko tak ludzie uwarzą ale po prostu mam rockowy styl. I tak mam ich w dupie. Mam ciemne włosy i zielone oczy. Nie jestem, ani czarny, ani biały. Noszę kolczyki w uszach, mam przekute też usta ale nie mogę nosić kolczyka, bo facetki w szkole narzekają. Też się tnę ale na nogach gdzie nie widać. Ale, kiedy czegoś nie uda mi się ukryć to kradnę korektor mojej matki i zakrywam co trzeba, wiem że brzmi pedalsko ale takie jest życie.
A-Nie.. spoko jak bym miał taką możliwość to też bym tak robił..
Mam takie WIELKIE wrażenie, że znam tego człowieka.. Taki podobny opis do Sebastiana, osoby z mojej klasy..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
WAŻNE!!!
Hej tu Yang! Mam wielką prośbę.. Proszę o (miłe) komentowanie rozdziałów, ponieważ.. *werble* Yin ma urodziny.. Napiszcie co wam się podoba, a co nie i co mogłybyśmy zmienić, to bardzo nas zmotywuje!!! Dziękuję za przeczytanie!