☆ Part 3 ☆

3.5K 303 11
                                    

ကတိေပါင္းမ်ားစြာအထပ္ထပ္ ေပးၿပီး ေနာက္မွာ သေဘာတူညီခ်က္ တစ္ခ်ိဳ႕နဲ႔ တစ္ခ်ိန္က ဦးစီးခဲ့တဲ့ Company ကို ေျခခ်ရျပန္သည္..

Appa ေနမေကာင္းျဖစ္သည့္ ေနာက္ဆက္တြဲက company အေျခအေန ဆိုးဆုိးရြားရြား ယိမ္းယိုင္
ေနၿပီျဖစ္တာမလို႔  နလန္ထူႏိုင္ေအာင္ ေတာ္ေတာ္ႀကိဳးစားရဦးမည္..

မ်ားျပားလွတဲ့ စာရြက္စာတမ္းေတြ ၾကားအေတာ္ၾကာေအာင္ ေခါင္းႏွစ္ ၿပီးမွ မြန္းၾကပ္လာသည္ႏွင့္ ခဏေဘးဖယ္ထားၿပီး အနားယူလိုက္သည္...

* Ring *

" အင္း Hyunee ~~~ ကိုယ္ ဒီည အလုပ္ေတြမၿပီးေသးလို႔  ေနာက္က်မယ္ ~~ ..... အင္းပါ ....
ကိုယ့္ပါ ေစာင့္မေနပဲ အိပ္ႏွင့္ေနာ္ ~~
Saranghae "

တီခနဲ က်သြားေသာ ေလလႈိင္းေလးထဲ အသံခ်ိဳခ်ိဳေလး က်န္ခဲ့သလို ...
အရမ္း ပင္ပန္းေနခ်ိန္မွာ သူ႔အသံေလးက ကိုယ့္အတြက္ ခြန္အားတစ္ခု ~~
နာရီၾကည့္လိုက္ေတာ့ ည၉နာရီပင္ ရွိၿပီ ...

ေဘးဘက္မွန္ျပတင္းမွ လွမ္းျမင္ေနရ သည့္  Seoul ၿမိဳ႕ရဲ႕ ညခင္း အလွ ေၾကာင့္ ခံုကေနထရင္း မွန္ကာထားသည့္ ေနရာနား ရပ္ကာ ေငးၾကည့္ရင္း အာရံုျပန္႔လြင့္ေစမိ သည္.....

ထိုေန႔က မနက္တစ္နာရီေလာက္မွ အိမ္ျပန္ေရာက္ခဲ့ေသာ္လည္း ဧည့္ခန္း ေလးထဲမွာ ေခြေခြေလးအိပ္ရင္း ေစာင့္ေနသည့္ Hyunee ကို ျမင္လိုက္ရသည့္အခါ သက္ျပင္းေလးခ်မိသည္..

ဒီေကာင္ေလး စကားနားမေထာင္ ျပန္ဘူး ~~

အသာေလးေပြ႕ခ်ီၿပီး အိပ္ယာေပၚ တင္ေပးလိုက္ေတာ့ အင္း ခနဲ ညည္းညဴၿပီး တစ္ဖက္ လွည့္ၿပီး ဆက္အိပ္ေနေလသည္..
ေစာင္ေလး ေသခ်ာ ျခံဳေပးလိုက္ၿပီး
တစ္ကုိယ္ေရသန္႔စင္ဖို႔ရာ ေရခ်ိဳးခန္းထဲ ဝင္သြားလိုက္သည္..

*************************
" လိုက္ခဲ့ပါေနာ္ ~~ "

" ဟာာ Chanyeollie ကလည္း ..
ငါမွ အဲ့မွာမေနခ်င္တာ .. ဒီမွာဆို မင္းမရွိရင္ျဖစ္ျဖစ္  အိမ္ျပန္ေနာက္က် ရင္ ျဖစ္ျဖစ္ Jong Dae ရွိလို႔ ေနရတာ ေတာ္ေသးတယ္.. ဟိုမွာဆို ငါပ်င္းလို႔ေသမွာ ~~ "

သူေျပာတာလည္း ဟုတ္ပါတယ္ ..
Company မွာ အလုပ္မၿပီးျပတ္ တဲ့အခါတိုင္း အိမ္ျပန္ေနာက္က် တတ္တဲ့အျပင္ တစ္ေန႔လံုး အိမ္မွာ မရွိတဲ့ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ အတူေနရမွာ သူ႔အတြက္ အခ်ိန္တစ္ခ်ိဳ႕က ပ်င္းရိဖြယ္ေကာင္းမွာေပါ့ ...

Curious Fate 💥 ( Season 2 )Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt