•Natasha szemszög•
Reggel Levi ölelésében ébredek. Ő még alszik viszont én koránt sem vagyok már fáradt. Próbálom magam kihámozni Levi karjai közül. Sikerül úgy kiszabadulnom, hogy nem ébredt fel. Hát meg kel hagyni jó mélyen aludhat. Kikászálódtam a fürdőbe (tisztázás képpen: van egy nagy fürdőszoba lent és fent is, de mindegyik szobában van egy külön/saját kisebb fürdőszoba is. Ebben az esetben én most Levi "magán" fürdőjébe mentem) és belenéztem a tükörbe. Elgondolkoztam, hogy valójában én mi is vagyok neki. ,,Nem csak egy északára kellettél te nekem." Vízhangzik a fejemben. Akkor mégis mire? -teszem fel magamnak a kérdést. Egyszer csak Levi nyit be álmos, morcos fejjel. Derekamnál fogva felemel és visszavisz az ágyba. Ahogy lerak és ahogy félig ám fekszik.... Mi vagyok én plüss maci? Derekamat öleli félkezével fejét, pedig elegánsan a mellemre helyezi -.-' No comment. Most inkább érzem magam párnának, mint sem macinak. Fasza. Elkomorodok ismét. Nem tudom, hogy valójában mit is akar tőlem Levi. Mi vagyok én neki? Csicska? Alkalmankénti szextárs? Vagy szimplán egy ribi? Felülök. Levi még félálmomban lévő, durcás fejjel néz fel rám. Amint meglátja, hogy elég goromba, kissé elkeseredett, fájdalmas fejemet rögtön kipattannak a szemei. Aggódóan néz rám?
-Történt valami? -kérdi gyanakvóan.
Némán megrázom a fejemet. Végül is tényleg nem történt semmi, csak elgondolkodtam.
-Akkor?
-.......Csak gondolkozom. -szólalok meg végül alig hallható hangon.
-Mégis min?
-Nem lényeg. -vetek rá hamis mosolyt.
Visszafekszik az ölembe és lehunyja a szemét. Tudom, hogy nem alszik, csak próbálkozik. Újra elmélyedek a gondolat meneteimben. Végül is még én sem tudom, hogy mit érzek iránta. Hogy is kérdezhetném tőle, ha még én sem tisztáztam magam előtt az érzéseimet? Nagy gondolkodásomból Levi zökkent ki. Mint egy kis macska elkezd bujizni hozzám (igen nálunk (otthon) nem az van: oda bújik, hanem: bujizik XD). Most komolyan? Tényleg kényelmes lehetek ezek szerint. Nem is ismerek rá. Na egy újabb énjét fedeztük fel Rivaille Ackerman-nak. Volt már eddig: a nagy macsó maffiozó, kissé szexista, de azért törődő férfi, megtört kisfiú, és most MACSKA. (XD) Na mindegy is, asszem' még lesz jó pár új oldala, tehát szerintem fel kell majd irogatni.
-Én mégis mi vagyok neked? -kérdezem szinte észre sem vevén (van ilyen szó? O.o), hogy hangosan kimondtam.
Levi rögvest felkapja a fejét, amin jól látszódnak a kikerekedett szemei.
•Levi szemszög•
Milyen kérdés ez már? Hogy nem jött rá, hogy.........végül is én se tudom. Jókat tud kérdezni ez a lány. Hosszan elkezdtem gondolkodni, hogy valójában tényleg mi is ő nekem. Vonzódom hozzá, mert részben olyan, mint Nagame, de van valami más...... valami más, ami még csábítóbbá teszi. Olyan kis pimasz és pukkancs tud lenni, hogy az már aranyos. És a sok seggnyaló után kész felüdülés, hogy ennyire beszólogatós és flegma. Eddig tényleg csak a sablonos tini ribikkel találkoztam, de ő határozottan más. Többet akarok róla tudni...... az igazat akarom tudni. Ami valójában történt vele 4 éves kora után, nem azt amit csak odanyújtottak egy mappában és nesze már mindent tudsz. Tőle akarom hallani az igazságot. Hosszas gondolkodás után végre megszólalok:
-Nem tudom. -jelentem ki. -De nem akarom, hogy tőlem messze kerülj és hogy mások érintsenek téged. -mondom most már kevésbé határozottan, mint az előbb.
Egy halvány pir jelenik meg az arcán és egy gyönyörű... nem is inkább mámorító és kedves mosoly csatlakozik mellé. Derekánál fogva közelebb húzom és lágy csókra hívom ajkait. Egy kicsit tétovázik, de aztán visszacsókol. Hosszú és érzéki csók volt. Azt hittem elolvadok és szerintem ő is így volt vele. Kellemes, lágy és puha ajkai az enyémhez simul. Majd átveszi az irányítást és elkezd játszadozni a nyelvemmel. Nem küzdök vele, most átadom neki a dominanciát. Majd egy gyors mozdulattal fölém kerül és kezeimet kifeszíti. Hát igen néha az is jó, ha ő irányít. A csípőmre rápucsít, mellkasát pedig az enyémhez nyomja. Na máris beizgult volna a kicsike? Imádom ezt a vadmacska énjét. Észre sem veszem, de már éppen a pólóját szedi le magáról. Olyan vadító ilyenkor. Meglátom tiszta, sima makulátlan bőrét, amitől megtorpanok. A hegek......... már megint bekente volna magát azzal a szarral? Gyorsan visszatapad a számra, szeme pedig egy ,,ne kérdezz"-et sugall felém. Hát jó, akkor majd utána. Közben az én pólómtól is megszabadult. A számtól elszakadva halad szépen lassan lefelé. A nyakamnál sokat elidőz és hát szép nyomokba megjelölte, hogy itt járt. Elkezdi simogatni a felső testemet ügyelve, hogy ott lenn még ne érjen hozzám. Áhh... nem bírom, amikor így húzza az agyamat. A mellkasomon is hagy egy-két szép kis lila foltot, majd elégedetten emelkedik fel és csodálja meg a "műalkotását". Most már én se bírom. Gyors csere és magam alá temetem. Most én jövök a kényeztetésben. Én inkább a vállát jelölöm meg. Néha-néha belé is harapok, de ügyelek rá, hogy ne a szemfogas megoldás legyen a vége. Ismét heves csók csatába lendülünk, de most nem engedem neki át a dominanciát. Közben finoman rámarkolok melleire, majd lágyan masszírozni kezdem őket. Ezt nyögésekkel jutalmazza, de továbbra sem hagyjuk abba a "csatánkat". Rajtam boxer van az pont tökéletes, de kezdem feleslegesnek érezni Natasha (pizsama) short-ját (XD). Gyorsan meg is válok tőle, de a bugyija már nem akadály számomra. Egyik kezemmel végig simítok a mellkasán le a nemi szervéhez. Ő folyamatosan belenyög a csókba és egyre hangosabban teszi ezt, ahogy ott lent is masszírozom egy kicsit. Hogy én se maradjak ki a buliból elkezdte simogatni a boxerem. Már amúgy is állt, de így most már beton lett belőle [jesszus milyen célzásokat írok én itt XO (nem félre érteni az előbbi smile-t)]. Szerencsére alváshoz csak egy laza toppot hord, tehát könnyű megszabadulni tőle. A feleslegessé vált ruha darab landolt a többi mellett. Nem akarom úgy megtenni, hogy ő nem akarja.
-Biztos? -válok el tőle.
-Hülye. -vágja megint a fejemhez. -És ráadásul én támadtalak le. Ezt még meg mered kérdezni? -szinte már-már felháborodottan, de azért némi kéjjel a hangjában.
Elmosolyodok, mire ő is és visszaránt az ajkaira. Amíg a csókra figyelek egy gyors mozdulattal megvált a boxeremtől, így szabadon lélegezhetett már a félszemű kígyó. Én se hezitálok. A bugyi repül és én már a bejáratánál is vagyok. Várom, hogy felkészüljön rá. Nagy meglepődésemre; lenyúl engem megfog és szinte magának helyezte be. Egyet még kéjesen sikít, amikor teljes hosszammal benne vagyok, de látszódik rajta, hogy már nem fáj neki annyira. Ahogy elkezdek mozogni ő ütemre nyög vele. Iszonyat jó érzés benne lenni. Azt hiszem neki is tetszik. Már én is lihegek és rágyorsítok a tempóra. Egyre hevesebben nyög. Majd egy határozott lökéssel egyszerre elmegyünk.
Lihegve dőlünk ki az ágyon. Natasha az éjjeli szekrényhez nyúl, ami az én felemen van, tehát rajtam keresztül. Ahogy végig simult rajtam a melle... hihetetlenül kellemes érzés volt. Két tabletta pattogását hallottam, amit gyorsan le is hajtott. Gondolom megint a fogamzás gátló. Nem is értem őt, hisz olyan jó lenne egy (vagy több) kis lurkó. Nem kellett sokat várni visszaaludtunk.
Hi! Und this is the end. (német+Adele). Remélem tetszett. Bár a 18+ mindig tetszeni szokott. Ezek után remélem nem lesz hiányotok. Igaz nem tudom, hogy sikerült megírnom ezt a részt, de hát van oszt jó nem? Legalább ma már túl vagyok két vizsgán.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az örökké hosszabb, mint gondolnád! • Levi x OC
Fiksi PenggemarA kezdetekben még 4 éves a lány (egy két múltbéli bepillantás erejéig /bevezető/), majd visszacsöppen a 17 éves korára az érttségihez és stb. Még egy fontos tényező, hogy szemüveges. Illetve bocsi, de Levi itt kicsit magasabb lesz, mint eleve (kb ol...