GEÇMİŞTE YAŞANANLAR

5 1 0
                                    

Sabah Ayşegül ablamın merve ablamı okul için kaldırmaya çalıştığında yaptığı gürültüden dolayı  her zaman ki gibi benide uyandırmıştı.
  4.sınıfa gidiyordum o sıralar. Ayşegül ablam 6, merve ablam 7.sınıfa gidiyordu.Ablalarim sabah saat 5:30 da kalkar sabah sabah okula giderlerdi.Merve ablam hep geç kalır Ayşegül ablam ona kızardı. Ben öğleden sonra giderdim okula.

"Merve abla kalk artık ya geç kalacağız senin yüzünden"Ayşegül ablamin her sabah söylediği rutin sözler."tamam kalktım"deyip uyumaya devam eden merve ablam.Alıştım tüm bunlara."ben gidiyorum geç kalda gör "der Ayşegül ablam ama gitmez bekler merve ablasını.

Ayşegül ablam benim icin ayri o ne yaparsa bende aynısını yapardım.Aldigi kıyafete kadar.bizi görenler ikizmisiniz diye sorarlardi Ayşegül ablam bundan pek haz etmesede benim hoşuma giderdi çünkü benim gözümde o çok güzeldi.yemyeşil gözleri açık kumral saçlarıyla ondan güzeli yoktu benim için eee haliyle ona benzemek istiyordum.Biz 3 kiz kardeşiz hepimiz art arta olduğumuz için birlikte büyüdük diyebilirim.

Merve ablam...o çok uyuşuk biri desem yeridir. Çok oyalanarak hareket ediyor hazırlanması baya uzun sürdüğü için annemden hep azar yedigi doğrudur. Bizden 1 saat önce bile hazirlanmaya başlasa evden hep en son o çıkar ve daha hazirlanamadim diye mırın kırın eder. Ama sonunda çok güzel bi iş çıkartır.Ablam diye demiyorum ama çok güzel giyiniyor şerefsiz.Hep ondan yardım isteriz biz. Saç baş girişsek bile hep onun yanında soluk alırız. İlla ondan yardım alırım  sanki ondan yardım almasam tamamlanmamış gibi hissettiğim doğrudur.

Ablalarım çoktan okula gitmiş hatta benim gitme saatime az kalmıştı hemen okul formalarimi giyip annmin hazırladığı kahvaltiya oturdum.Her gün olduğu gibi gene ekmeksiz,çaysız bir kahvaltiydi. Evimizde olmadığından değil,çay sevmiyorum,neden bilmem ama ekmeklede pek aram yoktur. Çayı sevmeme nedenim biraz trajikomik bir durum.

Küçükken çok çay icermişim hatta eve gelen misafirlerin içtiği çaylarin yarimlarini bile toplarmisim (midesizlik bu olsa gerek)Annemde bunu görünce çok çay icersen büyümemessin demiş o gün bu gündür çay içmiyorum.

Servisi beklemek için arkadaşım betülun yanina gittim ayni servisteydik. Serviscimiz mustafa abi gözükunce koşarak çantalarımızı aldık servise bindigimizde mustafa abi gene bizi sinir etmek için slow bir sarki açmıştı biz uyku diye geberirken adeta alın 3 dakka uykuyu koklayin geri derse girersiniz diyordu.Okula geldiğimizde indik servisten en yakin arkadasim semanin yanina doğru koştum herkes sıraya girmiş müdürün geçebilirsiniz demesini bekliyordu.

Müdür herzamanki gibi çöpler  hakkinda konuşma yaparak bizi azarladi siz evinizde çöpü salona mi atiyorsunuz gibisinden aşırı klasik sözler. Konuşmasını sonunda bitirdiginde sırtımızda 20 kilo çantayla ciktikmi 3 kat aciyin bize:(

Herkes sınıflara girdiginde her sınıf gibi bizim sinifinizda curcunaya dönmüştü ordan oraya koşanlar kagittan toplar başkan geçmiş tahtaya isim yaziyor arkadaslarini yazmayip sevmediklerini yaziyor sonra onlar gidip baskalarini şikayet ediyor... ee tabi bende o yaramazlardan biriyim. Sınıfta koştururken sinif öğretmenimiz yaninda 1 kiz 1 erkekle içeriye geldi.yeni arkadaşlarımız geldi demekki. Öğretmenimiz oturun diye bagirirken sınıfta yeni arkadaslarimizi tanistirdi bize isimleri Beyza ve Aliydi. Öğretmenimiz ikisini birlikte oturtarak dersi anlatmaya başladı. Günler geçmişti Ali ve beyza kendilerinden başka kimseyle komusmuyor adeta birlikte olmadan birşey yapamıyorlardi.

Sonunda öğretmenimiz yer degistirme karari aldi herkesi kiz erkek oturtacakti yasamayan yoktur elbet bu durumu. Herkes yerleşti ben be bir kaç kisi ayakta kalmıştık öğretmenim Aliye benim yanima oturmasini soylediginde beyza hiddetle karşı çıkmıştı arkadasini paylasmak istemiyordu.Ama öğretmenimiz onu dinlemeyip oturttu benim yanıma günlerce konuşmadık soğuk biriydi.Az kalmıştı zaten okulların yaz tatiline girmesine.

5 ay sonra...

 
Yaz tatili bitmiş okulun ilk günü catmis gelmisti.ilk zil calip herkes arkadaslarina olan özlemle sınıflarına koşuyordu.Bende ozlemistim arkadaşlarımı hemde çok.Arkadaslarum tatilde neler yaptigini anlatiyordu birbirlerine derken  herkes en yakin arkadasiyla oturmuştu eee tabi buda sürekli derste konusmamiz demekti.Sinif öğretmenimiz dururmu hiç sinifa girmesiyle herkes eski yerlerine otursun diye 5 dakika sure vermisti ne gıcık be üzücü bir durum.istemeye istemeyede olsa gectim Alinin yanina değişmiş gibiydi biraz daha cana yakın gelmişti bana derste konusmus hatta guldugumuz icin azar bile yemistik.Sira arkadaşımın eglenceli biri olduguna karar vermistim.

Yalniz sunu farkettimki beyzayla Ali okul basladigimdan bu yana artik neredeyse hic konuşmuyorlar di ikiside yeni arkadaslar edinmislerdi.Tam aliye alıştım derslerim eglenceli geciyor derken yerlerimiz tekrar değişmişti.Ali caprazimda oturuyordu.

Bilirsiniz 5.siniflarda herkesin cocukluk aski olmuştur hata aşk denmez ona dedim ya AŞK derin konular oyle hemem aşık olunmaz.Tum arkadaslarimin neredeyse hep sevdiği biri vardi biz ne anlardik Allah askina küçücük yaşta ugrastigimiz seylere bakin.Batuham diye biri vardi sinifimizda tüm kizlar onu sever hatta birbirleriyle kavga ederlerdi belkide tek sevmeyen bendim.Erkekler ise onlar da sadece bir kizi severlerdi Sema... sinifin hatta okulun en güzeli benimde en yakin arkadaşım.onun guzelligini anlatmaya gerek yok.Batuhan semayi sema batuhani severdi. Biz çocuk akliyla sevgili işleriyle uğraşırken Alinin bir arkadaşı benimle konuşmak istemişti.

  'Ali seni seviyor'dediginde yasadigim şoku anlatamam hele o utancimi Arkadaslarim dalga gecmislerdi iyy tipsiz diye ama halbuki ben tipine bakmamistim hem tipsizde degildi buğday tenli yeşil gözluydu yeşil göz ona okadar cok yakisiyorduki gözlerinde hayat bulabilirsiniz.ben arkadaslarimi dinlemeyip onunla aklimca sevgili olmuştum ama bizimki oyle bulusmali orda burda konuşmalı değildi.mesela biz hic yan yana gelio konuşmadık o günden sonra bakisirdik sadece.ben ilk defa birinden ilgi duymuştum çocuk akli nolacak nerden bilebilirdim ilerde çok uzulecegimi,çok uzulecegimizi.

Yillar yillar gecti biz Aliyle kac defa küsüp baristik ama hiç kopamadik birbirimizden çünkü alistik birbirimize biz birlikte büyüdük mesela o ben okula geleyim diye ben o okula gelsin diye beklerdik okul kapisinin önünde ama hic birsey degismezdi bakisir dururduk.Biz hep aşk sandik aramızdaki bağı bir turlu kopamayisimizi aşka  bağladık her seferinde.9.sinifa geçmiştik o baska okula ben baska okula gitmiştim evet gene kopamadik birbirimizden konusmaya devam ediyorduk hala ama ben artik anlamistim BU AŞK DEGILDI.Bu sadece birbirine alışmış iki gencin hikayesiydi.kim birlikte büyüdüğü birinden kopabilirdiki.alismistik ikimizde konuşmaya ben onunla konusurken oda benimle konuşurken rahatliyordu.iyi geliyorduk birbirimize ama diyorum ya bu AŞK degil diye biz değer veriyoruz birbirimize cocuklugumuzdan kopamiyor ve sürekli uzuluyorduk biliyorduk ikimizde bunun sadece bir aliskanlik oldugunu bu hikayenin sonunun BİZ olmadigini uzule uzule soyluyorduk birbirimize ben kabullenmistim artik uzulmenin bbir anlami olmadigini gerçek aşkımı bulmak istedigimi ona söylediğimde adeta yıkılmış inanmak istememisti.oda benim gibi çocukluğundan adeta birlikte büyüdüğü kizdan vazgecmek istemiyor mutlu olmak istiyordu.ben her biz olamayiz deyisimde olmak zorunda diye haykirislarini unutmuyorum.ona son sözlerim "seni seviyorum ama aşık degilim.sana olan sevgim duygusal bir sey degil ben birlikte büyüdüğüm kisiden vazgecmek istemedigim icin bunca yil konuştum seninle ne sen bana nede ben sana aşık degilim üzülmeni istemiyorum.ben sana deger veriyorum ve benim icin hep degerli kalacaksın ne olursa olsun konusurum hala seninle ama duygusal degil arkadaşça kendine iyi bak cocuklugum"bunlari yazarken nasil agladigimi hic unutmuyorum gözlerim dolmuş dakikalarca gözümün netleşmesini beklemistim.Simdiyse kokusunda can bulacagim hayatima anlam katacak kişiyi bulmaya gidiyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 22, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk Degil BuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin