California, Mall(18:35)
*στην τηλεόραση*
Τηλεπαρουσιαστρια: Και τωρα μια έκτακτη ειδηση...
T: Τι να εγινε παλι?
Τηλ: Η Νοτια και η Βορεια Κορεα αποφασισαν να αφησουν την εχθρα πισω τους και να ενωθουν ξανα. Ποσο θα διαρκέσει ομως αυτη η ειρηνη?
Κ: Πάλι για αυτους τους κινέζους μιλαει? (Προσοχη προς ολες τις kpop fans ειναι τρολ, ειμαι και εγω kpop fan για αυτο μη μου τα πρηξετε οτι τους έβρισα επαναλαμβάνω ειναι τρολ)Καλα οτι και να αποφασίσουν εμας δε μας πιανει επομένως κλαϊν.
Τ: Κάλβιν Κλαιν!!???(τοποθέτηση προϊόντος ξανα🙂)
Κ: Ναι κυριως αυτο...
Τηλ: Και τωρα αλλη μια εκτακτη ειδηση...
Κ: Να δεις που τωρα θα μας πουν για τις αραχνες του Αμαζονιου.
Τηλ: Ενα καινουργιο παιχνιδι εχει βγει στο ιντερνετ γνωστο ως Blue Whale το οποιο ειναι ακρως επικίνδυνο. Συμφωνα με το παιχνιδι ο παιχτης ειναι υποχρεωμένος να παιξει το παιχνιδι για 50 μερες καθως τη 50στη μερα το παιχνιδι ζητα απο τον παιχτη να αυτοκτονησει. Δυστυχως δεν ειναι λιγα τα θυματα τις Μπλε Φαλαινας καθως ηδη εχουν σημειωθει 20 αυτοκτονιες εφηβων με την 20στη να σημειωνει ενας 17χρονος Ρωσος πηδωντας στο κενο. Αμα δεν υπακουσεις σε αυτα που σου λεει το παιχνιδι σε απειλει με τα στοιχεια που του εχεις δωσει ο ιδιος και δεν σε αφηνει να το διαγραψεις απο τη συσκευη σου ακομα και αν προσπαθησεις για αυτο χρειαζεται μεγαλη προσοχη στο που μπαινουν τα παιδια. Συνεχιζουμε τωρα την ενημερωση σας...
Κ: Αυτο και αν ηταν εκτακτη ειδηση.
Τ: Απο εδω και περα πρεπει να ειμαστε πιο προσεχτικες μη μπλεξουμε γιατι ακουσες ουτε να το διαγραψουμε δε μπορουμε.
Κ: Καλα βλακειες ειναι αυτα, καποιος τα εχει στησει ολα αυτα και ισως και οι ειδησεις να υπερβαλουν λιγο αφου δεν ακουσαμε κανενα περιστατικο για αυτοκτονιες ή και να ακουσαμε πως ξερουμε οτι ειναι ολα απο τη "Μπλε Φαλαινα".
Τ: Ναι, αλλα για να τα λενε κατι θα ξερουν.
Κ: Κατι θα ξερουν, κατι θα ξερουν. Τess, νιωθω σαν τα μικρα τα παιδακια που τους ελεγαν οτι θα τους παρει ο γυφτος αν δεν κοιμηθουν το μεσημερι(αμα σας το εκαναν και εσας αυτο οι γονεις σας αϊ καν φιλ γιορ στραγκλ). Ελα τωρα το κανουν απλα για να σταματησουν τα παιδια απο το να μπαινουν πολυ ωρα στο ιντερνετ και να παιζουν παιχνιδια, μπορει αυτα τα παιδια να μην αυτοκτονησαν εξαιτιας της Μπλε Φαλαινας αλλα να ειχαν τα δικα τους προβληματα και αυτοι κοιτανε να το εκμεταλλευτουν.
Τ: Ψεματα ή μη με αυτοκτονιες ειδικα παιδιων δεν παιζουμε. Για αυτο σταματα να τα βλέπεις ολα ρόδινα γιατι δεν ειναι. Δεν ξερεις απο που θα σου ερθει το κακο για αυτο το λογο προσεχε μονο αυτο εχω να πω.
Κ: Ναι ναι ενταξει θα προσέχω δεν πάμε να φυγουμε τωρα; Κουράστηκα, θελω να πάω σπίτι.
Τ: Ενταξει παω να πληρώσω και ερχομαι
Κ: Θενξ μαμι😏(ναι ανωμαλα μυαλα αυτο το μαμι εννοούσε σκάστε και διαβαστε)
Τ: Μη μου λες εμενα ετσι γιατι θα σε τιμωρησω
Κ: Αχνε μαμι(τι γραφω το κακομοιρο και αθωο πλασμα).
Αφου φύγαμε, γύρισα σπιτι ακουσα ομως φασαρια. Πολλες γαϊδουρισιες φωνες απο το σαλονι.
Αγνωστος1: Παρτο μαλακα 5-2 οχι που θα νικαγες παλιο χλεχλε.
Αγνωστος2: Ελα ρε παλιομαλακα δεν εχω playstation σπιτι μου να παιζω καθε μερα.
Αγνωστος3: Και παλι ρε ηλιθιο δεν επρεπε να εισαι τοσο ασχετο μεχρι και η αδερφη μου καλυτερα παιζει απο εσενα.
Οπα, κατσε αδερφη μου? Αυτη ειναι η φωνη του μπαμπουϊνου...
Εγ: LUUUUCAAAAAS
L(ucas): Κατα φωνη ο διαβολος.
Εγ: Αμα σε πάρω μαζι μου στην κολαση θα σου πω τι ωραια που θα περασεις.
L: Τεεελος παντων, τι κανεις εδω?
Εγ: Τι εννοεις τι κανω στο ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ?
L: Δεν ησουν εξω?
Εγ: Δεν πρεπει να μαζευτω και καποια στιγμη μεσα?
Αγνωστος3: Βρε καλως την Tessa.
Εγ: Βρε καλως τη γλάστρα...
Ονομα: Drake Patterson, Ηλικια: Ισα με τον αδερφο μου, Παρατσούκλι: Γλάστρα, Ενας απο τη γαϊδουροπαρεα του αδερφού μου με τη διαφορα οτι διαβάζει πολυ, εχει άριστους βαθμους και ηταν υποψήφιος για πρόεδρος του 15νταμελους, πρωην κρας μου.
D(rake): Μα γιατι τετοια υποδοχη?
Εγ: Γιατι πάντα ετσι σε υποδεχομουν...Ποιοι αλλοι ειναι μεσα?
D: Ο Mike, o Harry και ο Lay.
*νταν νταν ντααααν*
Lay...το όνομα που δεν ηθελα να ακουσω, εχθρός μου απο τοτε που ξεκινησε να κανει παρεα με τον αδερφο μου. Ηταν ο μονος που ηξερε οτι μου αρεσε ο Drake μη ρωτησετε πως το εμαθε ουτε εγω δεν ξερω. Απο τοτε με "εκβιαζε" οτι αμα δεν εκανα ο,τι μου ελεγε θα τα ελεγε ολα στον Drake μεχρι που μου εφυγε αυτος ο καημός και απο τοτε με εχει αφησει ήσυχη.
Εγ: Λογικα επειδη θα κανετε κατι πααααρα πολυ εποικοδομητικο λεω να σας αφησω μη σας τρωω το χρο-
L(ay): Γιατι να μην παίξει και η Tessa μαζι μας? Ετσι και αλλιως ειμαστε 5, χρειαζομαστε αλλο ενα ατομο να παει ζευγαρι με τον Mike.
L: Δεν ξερω...
Η(arry): Εγω λεω οτι ειναι καλη ιδεα να τη γνωρισουμε και εμεις που δεν την ξερουμε καλυτερα
Ειπε ο Harry κοιτοντας με απο πανω μεχρι κατω...Αμα σου βγαλω τα ματια θα σου πω εγώ τι θα κοιτας απο πανω μεχρι κατω.
M(ike): Καλα λεει ο Lay, αμα δεν παιξει η Tessa θα πρεπει παλι να καθομαι να σας κοιταω.
H: Αφου εισαι αχρηστος...
Μ: Αυτη τη φορα ειναι κοπελα δεν γινεται να χασω.
Τι ειπε? Για παμε ενα repeat...Ειπε οτι ειμαι κοπελα και για αυτο δε θα χασει!!?? Τωρα θα δεις μωρη αρσενικη τσατσα εξι γκολ θα σου βαλω τρια στο πρωτο ημιχρονο και τρια στο δευτερο.
Εγ: Ενταξει λοιπον θα παιξω.
D: Ωραια...θα εχουμε εναν νικητη απο καθε ματσ μεχρι να παμε στον τελικο.
Εγ: Ωραια ποιες ειναι οι ομαδες?
L: Εγω με τον Lay, ο Harry με τον Drake και εσύ με τον Mike.
Εγ: Ωραια.
Μ: Μην ανησυχείς Tessa μιας και εισαι κοπελα και δεν τα ξερεις πολυ καλα θα ειμαι πιο ήρεμος μαζι σου.Lucas pov
M: Μην ανησυχείς Tessa μιας και εισαι κοπελα και δεν τα ξερεις πολυ καλα θα ειμαι πιο ήρεμος μαζι σου.
Η Tessa του εριξε μια αγρια ματια...Χα που να'ξερε οτι η Τessa αμα βαλει τα δυνατα της μεχρι και εμενα μπορει να νικησει. Θα ειναι ενδιαφερον ματσ.
Εγ: Ποιοι θα ξεκινησουν πρωτοι?
D: Εγω με τον Harry.
Εγ: Ωραια
Και αυτο ενδιαφερον ματσ καθως και οι δυο ειναι δυνατοι, επομενως το αποτελεσμα δεν μπορεις να το προβλεψεις.
L: Ωραία αντε ξεκινήστε...To be continued...
Χελόου εβριουαν. Καλο καλοκαιρι καλε επιτέλους διακοπες...επιτελους ανέβασα παρτ...γκαιζ τελικά σημερα συνειδητοποιησα οτι ειναι δύσκολο να γραφεις στο γουατπαντ και να εχεις και αλλες δουλειες. Τελος πάντων ευχομαι να σας αρεσει το παρτ και τα λεμε στο επομενοοοο(οταν το ανεβάσω😂😂)
Φιλουμπες😘
ESTÁS LEYENDO
Suicide Game(Blue Whale)
TerrorΟταν οι ανθρωποι γυρω σου νοιαζονται για εσενα και σου λενε να προσεχεις αλλα εσυ η ιδια τα εχεις ολα δεδομενα? Οταν εισαι το κοριτσακι του μπαμπα και κανεις οτιδηποτε θελησεις? Οταν εσυ η ιδια μπαινεις σε ενα λαβυρινθο και η μονη σου επιλογη ειναι...