II.Treizeci și unu

1.4K 127 25
                                    

- Ce se întâmplă fiule? întreabă Arthur coborând scările .

- Îți spun eu ce se întâmplă, mârâie nervos Xander .

     După ce a plecat din locul unde s-a întâlnit cu Bonnie, Xander s-a dus glonț la Katherine, pe care aproape a lăsat-o fără suflare, dar o voce în mintea lui îi spunea că nu trebuie să o omoare pe Kartherine, așa că a lăsat-o într-o baltă de sânge, luptându-se cu dorința de a se duce lângă ea si a-i scoate inima din piept .

     Apoi a venit acasă fiind gata să îi povestească tatălui lui și mai ales să o înfrunte pe Martha, care din acel moment nu o mai considera mama sa .

     Dar când să vorbească, o vede pe Raven încercând să coboare schiopătând scările .

      Stai, Raven schiopătează ?

      Într-o secundă a ajuns lângă ea, fără să îi pese că Raven îl vede folosindu-și puterile de vampir .

- Xander, cum ai făcut asta? întreabă ea șocată .

     Dar Xander nu o bagă în seamă, ci se uită la piciorul ei, iar apoi la față. Când îi vede gâtul vânat simte cum se încordează intuind cine este responsabilă .

- Unde este Martha? întreabă mârâind de nervi .

- Xander ce se...

- Am întrebat unde este Martha !

    Xander țipă atât de tare, încât Raven era să cadă la cât de tare s-a speriat, dar Xander a fost rapid și a prins-o .

   O duce cu aceiași viteză în cameră ei, unde o pune în pat, o învestește, îi dă cartea pe care a citit-o în avion, o sărută părintește pe frunte, apoi pleacă lăsând-o cu multe întrebări nerostite. Văzând că Xander este nervos, nu îl va enerva mai tare dându-se jos din pat, ci va aștepta până se va calma pentru a afla ce se petrece .

     Xander ajunge în living, acolo unde încă mai stătea Arthur, serios și care așteaptă niște explicații .

- Unde este Martha? întreabă el ignorându-i privirea .

- Ce se întâmplă Xander? întreabă Arthrur la rândul său. Îți folosești puterile în fata lui Raven, îi spui mamei tale pe nume, ce s-a întâmplat?continuă avertizându-l din priviri să-i spună de ce are starea asta de nervi, pentru că altfel nu răspunde de ceea ce va face .

- Raven este sufletul meu pereche, aruncă el bombă .

- Stiu, replica Arthur zâmbind. Are tatuajul .

     Xander se încruntă, apoi se uită din instinct pe încheietura mâinii drepte, văzând numele lui Raven tatuat . Automat zâmbește, dar devine inediat serios atunci când îl vede pe tatăl lui zâmbind .

- Iar Martha a pus o vrăjitoare să facă o vrajă pentru a ne putea despărți .

       Atunci fața lui Arthur arată șocată .

- Ce a făcut? întreabă nevenindu-i să creadă .

- A contactat o vrajioare Bennet, de fapt ține de mai mult timp legatura cu ea și a pus-o să facă o vrajă prin care să nu ne mai cunoaștem, explică el menținându-și calmul .

- O vrajă prin care să nu vă mai cunoașteți? Este posibil? întreabă nevenindu-i să creadă ce îi spune propriul fiu .

- Se pare că da. Prin acea vraja a dat timpul înainte cu un an, înainte ca eu și Raven să ne cunoaștem .

New Orleans: Oraşul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum