ARKADAŞLAR BU HİKAYEDE TONKS, LUPİN VE SİRİUS HAYATTADIR ÇÜNKÜ ONLARA DA İHTİYACIM VAR. SAVAŞTAN SONRA SIRIUS'UN MASUMİYETİ KANITLANMIŞTIR.
YAZARIN AĞZINDAN
Geçmişteki her değişiklik geleceği etkiliyordu. Etkilemese bile Harry Ron, Draco ve Hermione'nin yokluğunu fark etmemek olanaksızdı. McGonagall tüm okulu aramıştı ama birinden bile tek bir iz yoktu. Bu yüzden Ginny, Neville ve Luna 'yı odasına çağırdı.
"Siz üçünüz arkadaşlarınızın kayboluşuyla ilgili bir şeyler biliyor musunuz?"
Neville ve Ginny bir şey bilmiyorlardı. Aslında tahmin ediyorlardı. Luna ise bu tahminin doğruluğundan emindi.
"Aslında bu konu hakkında bir fikrimiz var. Ama bu sadece bur teori profesör."
"Her neyse bu teoriyi hemen söylemenizi öneririm Bayan Weasley."
"Hermione'nin zaman döndürüc-"
"Durun Bayan Granger size bundan bahsetti mi? Bunu yapmamasını söylediğim halde?"
"Hayır. Harry ve Ron üçüncü sınıftayken onun bir zaman döndürücüye sahip olduğunu ve bu senenin başında Diagon Yolu'ndayken ona bir tane daha verdiğinizi düşündüklerini söyledi ve-"
"Geçmişe gittiler. Bende oluşan yeni anılar var ve anılar yalan söylemez."
"Peki onları nasıl kurtaracağız?"
"Ne yazık ki Bayan Lovegood buradan bir şey yapamayız. Bütün zaman döndürücüler yok edildi. Bayan Granger'a verdiğim sonuncuydu. Zamanla ilgili kitaplarda 1988'de yok edildi."
"Peki ne olacak pröfesör? Burada boş boş oturacak mıyız?"
"Ne yazık ki öyle Bay Longbottom. Siz gidebilirsiniz."
Üçlü boş boş oturma fikrinden nefret etmişlerdi. McGonagall ne derse desin belki bir kitap yok edilmemiştir umuduyla kütüphaneye daha açık olmak gerekirse yasak bölüme gitmişlerdi. Yaklaşık bir saat sonra Ginny patladı.
Ginny: Yok yok yok. McGonagall haklı. Buradan bir şey yapamayız.
Neville: Ginny aramaya devam et belki-
Ginny: Belki ne Neville? Belki ne? Hiçbir şey yok. Luna sen nasıl bu kadar sakinsin? ARKADAŞLARIMIZ SONSUZA DEK ORADA KALAMAZLAR EĞER DOĞUMLARINDAN ÖNCE DÖNMEZLERSE YOK OLURLAR!
Luna: Ginny paniğe kapılmamız ya da soğuk kanlılığımızı kaybetmemiz onlara bir yarar sağlamayacak.
Luna bunları dedikten sonra Ginny sakinleşti ve aramaya devam ettiler.Ancak bilmedikleri bir şey vardı. Neler oldugunun farkına varan bir tek onlar değildi.
Sirius, Remus, Narcissa ve Lucius neler olduğunun farkına varmaya başlamışlardı. Sirius her ne kadar istemese de kuzeni Narcissa'ya bir mektup yazdı ve onunla ve Lucius'la yüz yüze önemli bir şeyler konuşmaları gerektiğini bildirdi. Lucius ve Narissa onları malikaneye davet etti çünkü onların da anıların bazı şeylerin değiştiğini düşünüyorlardı.
MALFOY MALİKANESİNDE~NARCİSSA'NIN AĞZINDAN
Sirius ve arkadaşı Remus Lupin gelmişti. Yanlarında Lupin'in karısı Nymphadora da vardı. Onun neden geldiğini hem bilmiyor hem de dert etmiyordum. Melez olmasını hiçbir zaman umursamamıştım. O hala benim yeğenimdi. Onların da yeni anıları oluşuyordu. Şu an önemli olan bunun neden ve nasıl olduğunu bulmaktı ve çocuklarımız geçmişe gittilerse onları nasıl geri getireceğimizi bulmaktı. Lucius ve ben onlara her şeyi anlattık.
Sirius: Uzun lafın kısası Harry, Ron, Hermione ve Draco geçmişe mi gitmişler?
Lucius: Başka bir açıklaması olamaz.
Tonks: Tamam hadi geçmişe gittiler diyelim. Nasıl gittiler? Ellerinde zaman döndürücü mü varmış?
Remus: Olabilir. Am-
Narcissa: Affedersiniz ama galiba onları bekleyen tehlikenin farkında değilsiniz. Eğer doğdukları tarihten önce dönemezlerse yok olurlar.
Sirius: Biz de biliyoruz ama buradan bir şey yapamayız. Eğer zaman döndürücü hâlâ kullanılabilir durumdaysa istedikleri zaman geri gelebilirler.
Tonks: Değilse?
Sirius: O zaman ne olur düşünmek bile istemem.
Hepimiz suspus olmuştuk. Sonra aniden aklıma bir şey geldi. Dördünü de kurtaracak bir umut.
Narcissa: Kalkın Hogwarts'a gidiyoruz.
Lucius: Neden?
Narcissa: McGonagall ile konuşmalıyız.Hogsmeade'e cisimlendik ve Hogwarts'a doğru yola çıktık. Neyse ki McGonagall ofisindeydi.
McGonagall: Bu ziyareti neye borçluyum?
Sirius: Harry, Ron, Hermione ve Draco hakkında konuşmalıyız.
McGonagall: Sizinde yeni anılarınız oluşuyor.
Remus: Yani gerçekten de geçmişe gittiler.
McGonagall: Evet. Bir kaza sonucu.
Narcissa: Sirius söylesene sen ve arkadaşların beşinci yılınızda yasak bölümde bir zaman büyüsü bulmuş olabilir misiniz?Ben bunları söyledikten sonra herkes Lupin'e ve Sirius'a şaşkın şaşkın bakmaya başladı.
Remus: Evet bulduk ama zamanda sadece ileri gidebiliyorsun ve zamanla ilgili bütün kitaplar yok edildi.
McGonagall: 1977'de değil.
Tonks: Yani bu büyüyü kullanarak geri dönebilirler mi?
Sirius: Evet ama onların bu büyüden haberleri yok.
Tonks: Ama sizin var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN ÇAĞIRDIĞI KONUKLAR (Devam etmeyecek benim tarafımdan)
FanfictionBu hikaye son kitaba göre Voldemort'un yenilişi ile "19 Yıl Sonra" diye geçen kısımda yer almaktadır. Hermione'nin zaman döndürücüsü yüzünden Harry, Ron, Draco ve Hermione 1977 yılına yani Çapulcuların son yılına gitmiştir.