Emmys synsvinkel.
Jeg havde sovet på hospitalet. Hele natten havde jeg ringet rundt til hendes mor og prøvet at få fat i hende. Men hun havde vidst ret travlt. Jeg ringede igen. Hun tog den og jeg fortalte det hele. Hun ville være her så hurtigt som muligt. Imens sad jeg lidt og kiggede på Cecilie. Måske ville hun snart vågne.. Savnede hendes stemme. Jeg gik ned i caféen og købte en sandwich. Jeg satte mig ved et bord dernede. Klokken var 11.38. Det er snart et døgn siden hun styrtede.. Jeg så at der kom en lyshåret dreng hen mod mig. "Niall!" Sagde jeg. "Hvor er Cecilie?" Sagde han. "Rolig Niall, hun hviler sig" svarede jeg. "Men jeg vil se min kæreste nu." Sagde han. Okay han var jo fast besluttet. Så jeg tog min sandwich i hånden og fulgte ham op til hendes værelse. "Men det er ikk et kønt syn.." Advarede jeg ham om. Jeg åbnede døren for ham.
Nialls synsvinkel.
Døren blev åbnet og jeg stod helt stiv. At se min prinsesse ligge i en hospitals seng. Jeg gik hen til hende. Hun sov. Hendes ansigt var fyldt ned skrammer og sår. Jeg satte mig på hendes seng, og tog hendes hånd. En tåre trillede ned af min kind. Den ramte min hånd. "Skat, jeg har savnet dig.." Græd jeg. Hendes hånd var helt slap, men hun trak vejret. Jeg sad lidt med hendes hånd. Grebet om min hånd strammede sig. Jeg kiggede på hende, og der lå hun, Med åbne øjne. "Jeg har savnet dig mega meget prinsesse. Er du okay?" Spurgte jeg hende.. "Jeg har også savnet dig, ja jeg har det fint" sagde hun og satte sig op. Jeg krammede hende stille. Hun gengældte det. "Niall jeg er altså virkelig ked af at du går klip af din ferie.." Sagde hun.. "Jeg er da ligeglad med ferie. Du betyder mere end det.".
Cecilies synsvinkel.
Jeg havde savnet ham. Alle mine følelser for ham blev dobbelt så store. "Niall jeg elsker dig.." Sagde jeg. Jeg elsker dig højere end du tror" svarede han. Der kom en læge ind og sagde at jeg godt måtte tage hjem idag. Emmy var gået ned for at udskrive mig, mens Niall hjalp mig ud. Emmys mor var kommet for at hente os, jeg vidste at jeg skulle sige farvel til Niall.. Men mest af alt havde jeg bare lyst til at tage med ham. Men kunne ikke. Jeg stod ud af Bilen og samme gjorde Niall. Jeg skulle sige farvel. Men jeg kunne ikke. Jeg krammede ham. Det var som om at jeg ikke kunne give slip. "Jeg tager med dig Niall.." Mumlede jeg. "Men hvad med Emilie?" Svarede han. "Jeg skal hjem til min familie. Det ville være bedst". Jeg gik hen til bilen. "Emmy kom lige herud." Sagde jeg. Da vi stod derude, blev jeg nød til at trække hende ind i et kram. "Emmy jeg bliver nød til at tage hjem.. Jeg skal hjem til min familie.." Sagde jeg.. "Det er forståeligt søde. Du har brug for at slappe af.. " sagde hun. Vi krammede hinanden. Og gik hvert til sit. Min bagage gik tabt i styrtet.. Så havde intet. Ud over mit pas. Det lå i min lomme. Niall og jeg gik hånd i hånd ind i flyet. Jeg faldt i søvn i hans arme..
___________________________
Undskyld for ikke at have opdateret særlig længe. Har haft travlt❤️ men opdatere nok nærmere i et nyt kapitel imorgen. ❤️🙌
KAMU SEDANG MEMBACA
Live while we're young [1D & 5SOS]
Fiksi PenggemarCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv