Am decis intr-un final sa ma pregatesc de liceu asa ca fac un dus si ma imbrac cu o pereche de blugi negrii si un crop top rosu, parul diar l-am pieptanat si l-am lasat pe spate si m-am incaltat cu o pereche de converse albe. M-am machiat natural, mi-am luat cheile de la masina si am plecat.
Cand am ajuns am parcat si m-am indreptat spre Clary care statea pe aceeasi banca de ieri. Ma uit in jur vad grupul de ieri in care era si Aiden si il vad pipaind o alta tarfa. Ma uit scarbita la el dar vad ca ma vede si imi ranjeste.
Ma asez langa Clary care se uita pe telefon.
- Ce faci? Ii spun si zambesc
-Uite stau astept sa inceapa prima ora.
Apropo a ta care e? Io am chimie.-Pff am fizica..
Clopotelul se aude si ma indrept spre intrare dar o mana cate se pozitioneaza pe talia mea ma trage si ma lipeste de perete.-Ce faci iubito? Spune si zambeste pervers.
-Ce vrei Aiden? Si nu imi mai spune asa. Spun incruntandu-ma.
-Pisicuta are ghiare? Zice si rade.
-Ohoo si inca cum. Spun amitioasa.
-As vrea sa le vad puse in aplicare.
-Eu nu, asa ca paa.
Spun si ma strecor incercand sa plec dar nu reusesc.
Ma lipeste din nou de perete dar de data aceasta ma saruta apasat. Incerc sa il indepartez neraspunzandu-i la sarut dar ma musca de buza de jos si ma obliga sa ii dau permisiune. Deschid gura involuntar si acesta isi introduce limba in ea. Se desprinde din sarut si ranjeste. Ii dau o palma si plec fiind constienta de faptul ca l-am enervat auzind cu a marait dupa ce am plecat.Daca(,) crede ca ii voi cadea in plasa se inseala amarnic. Eu nu sunt si nu voi fi una dintre curvele lui.
Ajunsa la ora m-am scuzat si am luat loc. Restul orelor au decurs normal pana la pauza de masa. Am luat-o pe Clary si ne-am indreptat spre sala de mese. Mi-am luat o salata si o felie de pizza. Clary luand doar felia de pizza spunand citez,, Pizza este cea mai buna leguma,,.
Ne asezam la o masa mai retrasa si ma uit prin sala la mijloc unde era masa popularilor ca in totdeauna il vad pe Aiden cu o alta curva. A inceout sa ma enervese deja.. Sunt geloasa?Nu normal ca nu... Sau? NU NU SUNT!
Îmi continui pauză și după ce am terminat de mâncat hotărăsc să ies afară. Mașez pe o bancă de sub un stejar și am deschis telefonul și văd că am primit un mesaj
-Geloasa? {Aiden}
-Eu? Niciodată! {Eu}
- Am văzut cum mă priveai când o să sarutam pe curva aia{Aiden}
-Nu am de ce sa fiu geloasa pe curvele tale! {Eu}
-Sa stii ca ma excita gelozia ta{Aiden}
-Nu sunt geloasaa! {Eu}
-Bine, bine!
Blochez tefonul si o vad pe Clary care se indreapta spre mine.
-Vi diseara la curse?{Clary}
-Sigur la cat?{Eu}
- 23:30{Clary}
-Ok, vi la mine si mergem impreuna ok?{Eu}
-Bine. Apropo stii sa concurezi?
{Clary}-Da {Eu}
-Bun, am auzit ca e un premiu mare. Spune Clary ranjind.
- Uuu. Spun razand.
Am continuat sa mai vorbim pana cand s-a sunat si am intrat la ora.
Dupa ce orele s-au terminat am plecat acasa. Vad ca e ora 22 si merg sa fac un dus, dupa ce ies ma pun sa ma imbrac. Imi i-au o pereche de colanti cu talie inalta si un Hoddie scurt negru. Ma pun sa ma incalt si sa o astept pe Clary. La 23:15 a ajuns la mine si am plecat.
***
Am ajuns si am fost sa ne interesam de cursa. Aparent premiul este de 100.000€ si un Porsche. Clary m-a incurajat sa ma inscriu, asa ca zis si facut. In 15 minute aveam cursa.Cursa e aproape sa inceapa. Aparent la aceasta participa insusi regele,sa vedem daca ii place sa fie detronat.Toti concurentii si-au dus masina la linia de start, am dus-o si eu pe a mea. O pitipoanca vine in fata si incep sa ambalez motorul cand sutienul a atins solul a plecat prima acul sarind direct 70km/h, crestea rapid pana a ajuns la 140km/h. Pana acum am avut drum drept eu fiind a doua. In fata era o groapa vad ca cel din fata mea este pregatit sa o acoleasca la fel si cri din spatele meu.. Ambalez si mai tare motorul si apas pe acceleratie fiind pregatita sa sar. Am sarit si am aterizat intr-un drift perfect reusind sa trec prima linia de sosire.
Ies din masina si lumea ramane cu gura cascata cand vede ca o fata a castigat, ma indrept spre prezentator.
-Se pare ca avem o noua regina! Cum te cheama domnisoara?
-Alexis. Spun mandra
-Pai Alexis esti noua regina. Spune si toti incep sa aclame. Se pare ca ai fost detronat rege. Cand ma uit spre acesta vad ca e chiar Aiden, ma uit uimita si nu imi vine sa cred ca eu chiar l-am batut.
-Oricum, poftim premiul. Imi da cecul si cheile de la noua mea achizitie.
-Multumesc. Spun si plec indreptanduma spre Clary care inca era socata.
-A fost destul de bine nu? Spun si rad.
-Destul de bine?? ALE ai sarit peste groapaa nimeni nu a mai facut asta pana acum!! SI esti noua regina a curselor!! Cine esti tu defapt?? Spune si se uita chioras la mine.
Eu incep sa rad si spun:-Sunt tot Ale stai linistita.
Vad un Aiden nervos care vine spre mine.
-Ce cauti tu aici?? Tipa la mine.
-1.Nu mai tipa ca nu esti pe camp si 2.Am venit sa ma distrez.
-Cum ai avut curaj sa sari?? Spune mai calm.
-Uite asa bine. Spun simplu.
Ma ia de mana si ma duce la un grup de 3 fete ai 4 baieti, Clary era langa mine. Vad ca una din fete e chiar cea cu care facea azi schimb de saliva.
-Prieteni, ea este noua regina. Spune si ma prezinta.
-Alexis, incantata. Spun si le zambesc.
-Iubiii, de ce ai aud-o pe curva asta aici? Spune curva lu Aiden cu vocea ei pitigaiata.
-Pe cine faci tu curva? Esuat-o? Spun si ma pregatesc sa ii dau un pumn.
-Iubii cum o lasi sa vorbească asa cu mine?Tipa si se preface ranita.
-Viki taci dracului ca singura curva de aici esti tu. Spune si ii închide gura acrasta lasand capul in jos.
-Deci ei sunt Liam:Brunet cu ochii caprui, Niall:blond ochi verzi, Kayla:Roscata cu ochii verzi, Niki:negresa cu ochii caprui si Mark: brunet cu ochii albastrii.
Toti aratu bine.-Cum naiba ai reusit sa faci saritura aia? {Niall}
-De cand conduci? {Mark}
-Esti foarte frumoasa, ce folosesti pentru par{Niki}
Eram bombardata cu intrebari si nu stiam la care sa raspund prima, cand privirea imi fige spre un baiat care se indreapta spre noi.
Inima imi sta pe loc si lacrimile ma avertizeaza ca stau sa cada, raman blocata cand vad cine se apropie de noi...
Sper ca v-a placut capitolul acesta, sincer deabea asteptam sa il termin, vreau sa imi spuneti parerile in comentarii si sa ma sustineti cu un vot! Va pupp!
*Stiu ca mai sunt greseli dar voi edita cartea in curand*