!!!2024- CARTEA SE AFLA IN EDITARE❤️
UPDATE
- cartea aceasta a fost scrisa cand eram mai mica, in jur de 13 ani, deci poate fi imatura pentru mai multa lume. Cu toate acestea, povestea in sine este minunata, so be nice pleaseReiau COPYRIGHT DISCLAIMER-UL din descrierea cartii
- universul si actiunea din Harry Potter apartin lui JK Rowling, precum si personajele ei si propozitiile puse in ghilimele. Propozitiile in ghilimele apar din filme mai mult aici, deci credit adaptarii in film de asemenea.- (COPYRIGHT DISCLAIMER) the universe and the action from Harry Potter belong to JK Rowling, as well as her characters and the sentences put in "". Those sentences are mostly from the movie in this book, so credit to the movie adaptation as well.
🔺This series has been written for no other reason than love for Harry Potter and its universe, written for fun, and it's not for commercial purposes whatsoever❤️
*
enjoy, you angels :))
Vara incepuse de mult timp. Era aproape sfarsitul lui iulie si se apropia ziua mea si a lui Harry. Unchiul si matusa Dursley nu ne-au bagat aproape toata vara in seama, dar nu ne deranjase. Pana la urma, aveam saisprezece ani. Ne vedeam si singuri de treaba.
Eu si cu Fred ne facusem un plan sa mergem impreuna la mare si sa stam acolo cateva zile, dar inca nu primisem confirmarea. Nu stiam exact daca putea sa mearga, pentru ca, pana la urma, era doar un plan, dar eu speram din tot sufletul. Nu fusesem niciodata la mare, pentru ca, de cand incepusem scoala la Hogwarts, nu avusesem timp, iar inainte, Matusa Harriet nu ma ducea la plaja in vacante. Doar la munte, unde era mai putin soare.
Nu am stiu niciodata de ce Matusa Harriet nu voia sa merg la mare - nu apucase sa imi spuna, asa cum nu apucase sa imi povesteasca despre trecutul meu si al fratelui meu. Dar, din fericire, acum stiam tot de la Dumbledore.
Lasand acestea la o parte, eram foarte entuziasmata de plecare - eram sigura ca Fred avea sa ma duca acolo, acum ca terminase Hogwarts: avea mult mai mult timp in plus. Cuplul nostru era perfect si ne scriam des. Ne mai intalnisem in timpul verii pe langa Vizuina, pentru ca Remus ma invatase deja sa Apar si puteam sa ne furisam impreuna in lanul de porumb.
Ron si ceilalti scriau in fiecare saptamana si ne tot intrebau daca putem sa venim pe la ei. Eu si Harry ne facusem un plan sa mergem la ei, dar inca nu era totul stabilit. Eu voiam doar sa ajung pe plaja - uitasem frica matusii de mare. Nici nu credeam ca era importanta.
- Harley, mi-ai vazut bluza neagra?
Strigatul Kiarei m-a scos din visare. Urechile imi tiuiau putin. Am privit in jur in camera mea din casa Matusii Harriet si am coborat scarile plictisita, dupa ce am traversat alene camera pe jumatate intunecata.
Kiara scotocea in spatele unui bufet si avea cateva ghemotoace de praf pe maini - intr-una din ele tinea un pamatuf, iar in cealalta o carpa.
- Nu, incearca sa il intrebi pe Harry! am spus. El mai pierde chestii.
Kiara isi indrepta spatele, dupa ce iesi de dupa bufet. Mi-a aruncat o privire ironica.
- Crezi ca Harry este interesat de bluzele mele?
- Cred ca Harry este interesat de tine, in special! am zambit.
Kiara s-a asezat pe canapea, cu o mana pe frunte.
- Voiam sa ma imbrac si eu elegant pentru aniversarea voastra! Adica, acum o luna, voi mi-ati facut o petrecere asa de frumoasa si...
Am atins-o usor pe genunchi:
CITEȘTI
Harley Potter #6- Inceputul finalului
Fanfic6/7 Al șaselea an la Hogwarts. Anul asta, deoarece Lordul Întunericului a devenit si mai puternic, mai multe necazuri și crime vor avea loc, chiar și unele neprevăzute de Harley si puterile ei de Banshee. Un obstacol se arata in calea roșcatei, un m...