Sytuacje

8 1 1
                                    

Cześć jestem autorem tej książki . Fajnie że w ogóle zacząłeś ją czytać, Większość ludzi zlewa fajne książki . Tak w ogóle kto czyta książki w XXI w. ? Nie ważne, przejdźmy do sedna.
"Książki" nie bierzcie zbyt poważnie. Książka jest stworzona w 50% dla zabawy. Musisz Być na tyle rozwinięty/a żeby samemu odróżnić prawdę od fałszu . "Książka" Narusza każdy kontrowersyjny temat . NP : Wszystkie religie , Tematy Tabu , Zamachy (głównie 11 września), Gwałty i różnej maści rzeczy z których można się śmiać, Ale z dystansem do siebie jak i do książki... 
Fajnie , mamy już to za sobą.
1. Więc Jak zostajesz ?
a) Nie mam wyboru, zainteresowałeś mnie (0,5% wybiera)
b) Zostanę dla beki . może się rozwinie
c) Nie , Nie lubię tematów tabu katastrof i tym podobnych
d) Coś pisałeś ? nie czytałem ! (80% wybiera)
e) Unikam porażki i wybieram tą opcje

Brawo !
jeżeli oddałeś/aś głos na opcje "e" To znaczy że jest z tobą dobrze i wczułeś/aś się w klimat książki . Tak trzymaj ale odpowiedzi a,b,d też były poprawne .

2. Jak się dowiedziałeś o książce ?
a) Przez Przypadek (Wiadomo że każdy nie udany życiowy przypadek wpisze w gogelu "Jak uniknąć porażki")
b) Od kolegi , powiedział że godna podziwu [Pewno skończył czytać  już na wyrazach "Zamachy (głównie 11 września)" I go to tak rozśmieszyło że Cisnął beke przez kolejne 30 minut , ale nie tak serio . Co on brał ? już nie mówiąc o tym że musiał wpisać tą frazę co jest napisana  w odpowiedz wyżej]
c) Jestem Udanym człowiekiem i przyszedłem pocisnąć beke z ludzi którzy wpisują tą frazę (Zazwyczaj ludzie zaznaczający tą odpowiedz są życiowymi wygrywami i przyszli tu tylko cisnąć beke z gorszych . Rozumiem ich dobrze bo sam jestem w tej grupie XD)
d) Nie potrafię się określić , co mam zrobić ? (Ja bym zaznaczył odpowiedz "e")

Brawo !
Każdą odpowiedzią mi zaimponowałeś/aś . tylko nie rozumiem osób którzy zaznaczyli odpowiedz e

Dobra Koniec o książce . czas zacząć o randomowych sytuacjach.

3.Stoisz w miejscu na środku placu w centrum miasta , i podchodzi do ciebie jakiś typ (Widać że  jakiś gimbus) I patrzy ci się w twarz i co robisz ?
a)Odwracam się od niego(Za tobą policjant)
b)Odpycham go i uciekam
c)Pytam się go "Czego chcesz" ( Gimbus wiadomo debil za szybko nie odpowie , najpierw przeanalizuje sytuacje )
d)Odchodzę od niego

Brawo
Udowodniłeś/aś swoją inteligencje wybierając opcje b. W ten sposób uniknąłeś złapania przez policje (Wybór opcji A) bo pewno by myśleli że coś mu sprzedałeś.A szkoda czasu na wyjaśnienia , A po za tym . Jak go odepchniesz to nic wielkiego mu nie zrobisz , Wiadomo . za dużo mózgu to on nie ma i nadal będzie przetwarzał informacje "Co się tak właściwie stało ? " . Albo równie dobrze po bluzga sobie na ciebie, a policja go złapie a ty go nie znasz ...

Większym idiotą/ką okazałeś się jeśli wyb rałeś opcje c i d
A dlaczego ?
Ja ci powiem dlaczego
Wybierając opcje C narażasz się na 2 scenariusze .
Na ten w którym cie policja zatrzymuje.
I na ten w którym czekasz na odpowiedz do godziny 12stej w nocy.

A odpowiedz D to prawie to samo co odpowiedz A. więc ...

4.Wyrywasz fajną szpryhe (Kobiety scrolują dalej)i co dalej ?
a)Jestem jedno strzałowcem ( Głównie chodzi o upicie jej i ładowanie 17mm do komory)
b)Szukam normalnego związku z którego coś wyjdzie (hah...)
c)Chce pozarażać koleżanki HIVem tak dla beki ( Hmmm... no beka w chu...)
d)Nie szukam problemów (Niestety jeżeli jakaś dziewczyna czytająca "Przez przypadek" Pytanie dla facetów i sobie myśli że fajnie by było poznać autora tej książki bo jest fajnym "komikiem" i fajnie się było by z nim umówić . to mówię z góry że jestem za odpowiedzią D I więcej w tym temacie poczytasz w "Brawo")
e)Single alone (Mimo wszystko różni się od odpowiedzi D)

Brawo
--Wywody autora-- (Grozi przestaniem czytania przez żeńską cześć czytaczy) (Męskich chyba też ale słabe jednostki trzeba eliminować)
Moje zdanie jest takie . płeć przeciwna to problem . Zawsze coś sobie upodoba , coś musi , zabierz mnie gdzieś ,  czemu jesteś taki ? , a kiedy ? , a po co ?  , No idz zrób coś i uwaga tam da ram ram ... FOCH nie wiesz nawet k***a za co , FOCH i c**j, nie dowiesz się będzie siedzieć cicho dopóki nie zgadniesz za co .będzie się szwędać  koło ciebie do póki nie zgadniesz albo jej czegoś nie dasz (Zazwyczaj działa, chyba chodziło o to że jej nic nie dajesz) .Jeżeli jej coś dałeś i nadal ma FOCHA mam dla ciebie dobrą rade . Naucz ją respektu wobec ciebie. Krok po kroku ci wytłumaczę jak ją tego nauczyć).
Krok 1. Idziesz w stronę drzwi
krok 2. Zaczyna się już bać (Ma kisiel w majtach)
Krok 3. Bierzesz klucze , Portfel cokolwiek żeby wzbudzić jej zainteresowanie tobą
Krok 4. Otwierasz drzwi (Ona w tym samym momencie się ciebie pyta "Gdzie idziesz"
Krok 5. Odpowiadasz coś w stylu "Na c**j ci ta wiedza (Jak ją zlejesz jesteś na przegranej pozycji uzna cię za słabszego od niej )
Krok 6. Przez następne 2Dni odpowiadasz na SMS coś w stylu "Nie mogę teraz". A telefonów nie odbierasz (Najlepiej pojedz sobie autem gdzieś nad rzekę rozłóż piknik albo pójdż ze swoją najbardziej zgraną paczką na zawody w piciu na umór (Zazwyczaj działa)
Krok 7. Wracasz do domu i ... O k***a Obiad , Posprzątane i Umyte wszystko
Krok 8. Cieszysz przed nią ryja jak byś przed chwilą się dowiedział że jednak nie jesteś adoptowany i zaczynasz rozmawiać z nią normalnie .(Ona zaczyna tez normalnie z tobą rozmawiać) I jest git majonez
Koniec , Tu się kończy droga do respektu wobec ciebie
P.S Kobiety ... Z mężczyznami to nie działa tak jak z wami . My po prostu będziemy mieli na was wy****e
Dlatego Domyśl się dlaczego odpowiedz D jest najlepsza , albo nie powiem ci
Nie szukaj problemów , Pornhub jest dobry i jest darmowy (na razie) a utrzymywanie związku to za dużo pie*****nia.
Dlatego wybierając opcje D Unikasz porażki (WG mnie bo dla niektórych porażką może być wybranie opcji D ale jak kto woli , szanujmy tych którzy wolą tracić czas na to i przedłużanie gatunku. Ja z tego zrezygnowałem)

5.Jest 2001 rok 11 września śpisz w dzień, co robisz kiedy się obudzisz i widzisz samolot nadlatujący ?
a)Wyskakuje przez okno
b)Czekam A (Może uderzy w drugą wierze)
c)Czekam B (Może zmieni kurs)
d)Skaczesz przez okno ze spadochronem

Brawo
żadną odpowiedzią nie unikniesz porażki
Odpowiedzi od A do C są logiczne co nie ? , Ale co z D ?
D w praktycznie nie przeszedłeś szkolenia jak z niego korzystać i pociągasz za linkę odczepiającą. Jak to możliwe ? Zapomniałeś że to jest Poradnik : Jak uniknąć porażki ? Tu działamy na moich zasadach (Każdy ma swoje zdanie)

6. Jesteś w krępującej sytuacji . Mianowicie chce ci się strasznie lać ale jesteś w centrum miasta i nigdzie nie ma toalety co robisz ?
a)Szukam Kwiatka i zasłaniam się nim i leje
b)Wchodzę do centrum handlowego i sobie coś kupuje (może zapomnę o laniu)
c)Leje w gacie
d)po prostu staje koło ściany i leje

Brawo !
jeżeli wybrałeś odpowiedz B to odpowiedziałeś dobrze :D W centrum zawsze jest kibel
Wybierając pozostałe opcje narażasz się na pośmiewisku przy 60 osobach
Nie zapominając o płuci "Pięknej" - e)jestem kobietą i mam własny sposób na to.
(Nawet chyba go nie chce poznawać , zostawcie tę informację dla siebie.Ja nadal sobie nie mogę wyobrazić jak to jest mieć kut**a na odwrót ... Fuj blee .Ale w sumie , każdy tam był ale nikt nie pamięta. jak coś to nie ja mówiłem. )

7.Wybory , Na kogo głosujesz ?
a)Partie reprezentującą prawo i sprawiedliwość
b)Na jakiegoś muzyka
c)Kto nie głosuje ten nie żałuje

Brawo !
Wybierając odpowiedz C Nie tracisz czasu na coś co i tak gówno zmieni w twoim życiu . chyba ze usłyszysz o parti która podnosi podatki to wtedy głosuj nigdy wcześniej(A na tych co wybrali 2 pozostałe opcje zlewaj. Oni i tak odpadli przy wstępie do książki)

8.Co wolisz
a)Zjeść swojego najlepszego kolegę ( Do żeńskiej strony -O ile nie zjadłaś)
b)Zjeść swoją najlepszą przyjaciółkę ( Do męskiej strony - O ile masz)

Brawo !
Faceci mają lepiej , nie dość że się napatrzą (chodzi o hetero) to jeszcze 30Kg zjedzą mniej od kobiet w ten sposób ... Brawo na razie 2:0 dla mężczyzn tak trzymajmy a nie przegramy

9.Jesteś mały . Zgubiłeś się w sklepie . Podchodzisz do kasjerki i mówisz że się zgubiłeś i odpowiada ci że zaraz pójdziemy na mównice co robisz ?
a) Mówisz że się boisz
b) Pytasz się gdzie jest mama
c) Idziesz z kasjerką i mówią że zgubiło się dziecko

Buu
Żadna odpowiedz ...
Mama po prostu albo o tobie zapomniałą albo lepiej się bez ciebie jej wracało do domu
Brawo ! Porażka godna wrócenia za 24godziny do domu :P

10.Chcesz dalsze części książki ?
a)nie
b)tak

Jeżeli wybrałeś NIE to znaczy ze zmarnowałeś +/- 10 minut na czytanie tego i podejmowanie decyzji albo mniej.
jeśli wybrałeś jednak TAK to i tak się pojawią , pojawiają się w każdą niedziele o godzinie 14:00
Jeżeli chcesz mi pomóc z Pytaniami i odpowiedziami Pisz propozycje pytań i odp na axpkapslok@gmail.com



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 23, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Poradnik : Jak uniknąć porażkiWhere stories live. Discover now