Taeyeonကို ေတြ႔ေတာ့ သရဲကို ေတြ႔သလုိ Fany နည္းနည္းလန္႔သြားတယ္....
ဒါေပမယ့္ ဘာမွမျဖစ္သလုိ ဟန္ေဆာင္ၿပီး Taeyeon ေနာက္ ေျပးလုိက္သြားသည္
"Tae....ဘာျဖစ္လို႔လဲ.. ...ဒါနဲ႔ ေရခဲမုန္႔ သြား၀ယ္တယ္ဆုိ ဘယ္မွာလဲ ေရခဲမုန္႔က......"
Taeyeon လက္ထဲ ဘာမွမေတြ႔လုိ႔ Fany ေမးလုိက္သည္
Taeyeon ဘာမွျပန္မေျဖဘဲ လမ္းဆက္ေလ်ွာက္ေနေတာ့ စိတ္မ႐ွည္တတ္တ့ဲ Tiffany Hwangနဲ႔ ေတြ႔ၿပီေလ...
"Yah ငါေမးတာေလး ေျဖပါအုံး ငါ့ကုိ အဖက္လုပ္ပါအုံး..... "
Taeyeon ကုိ ႐ုိက္ၿပီး Fany ေမးလိုက္သည္Taeyeon အစကေတာ့ ျပန္ဖက္ခ်င္ေပမယ့္ သူ႔ကုိ ႐ုိက္ေတာ့ နည္းနည္း စိတ္တုိသြားျပန္သည္
ထို႔ေၾကာင့္ ျမန္ႏုိင္သမ်ွျမန္ေအာင္ Fany နားကေန ေ၀းေ၀းကို ေလ်ွာက္သြားသည္
"Kim Taeyeon......"
Fany တစ္ေယာက္ ေအာ္ေခၚေသာ္လည္း Taeyeon လွည့္မၾကည့္ေပFany တစ္ေယာက္ ေျပးလုိက္သြားၿပီး Taeyeon ကို ခုန္အုပ္သည္....
"Ah....."
Taeyeon လဲက်သြားၿပီး Fanyက သူ႔အေပၚတြင္ တက္ဖိထားသည္....
"ဖယ္ဟ ေလးတယ္ ....."
"မဖယ္ဘူး နင္ ဘာျဖစ္ေနလည္းဆုိတာ ေျဖ...."
"မင္းတက္ဖိထားတာနဲ႔ ငါ မေျဖႏုိင္ဘဲ အသက္ေပ်ာက္ေတာ့မွာ....."
Fany သူ႔ခ်စ္သူကုိ မ်က္ေစာင္းထုိးၿပီး ဖယ္ေပးလုိက္သည္
"ကဲ ေျဖေလ နင္ ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဘာျဖစ္ေနတာလည္း.... "
"တကယ္ဘဲ ငါ ဘာျဖစ္ေနတာလည္းဆုိတာ သိခ်င္လား........"
"အင္းေပါ့ သိခ်င္လုိ႔ ေမးေနတာကို....."
"ငါ ဘာျဖစ္ေနတာလည္းဆုိေတာ့ ေဒါသထြက္ေနတာ......ဘာလုိ႔ ေဒါသထြက္ေနလည္းဆုိေတာ့ မင္းကုိ ေကာင္တစ္ေကာင္က ထိေတြ႔ေနတာေတြ မင္းကုိနမ္းတာေတြ မင္းနဲ႔ဒိတ္ခြင့္ရမလား ေမးတာကုိ မင္းက ေပ်ာ္ၿပီးေတာင္ လက္ခံလုိက္လုိ႔ေဟ့...."
"နင္....သ၀န္တုိေနတာလား....."
"ငါ သ၀န္တုိတယ္လုိ႔ မေျပာမိဘူး ေဒါသထြက္တယ္လုိ႔ဘဲ ေျပာတာ...."
"Hey အတူတူဘဲေလ....သ၀န္တုိလုိ႔ နင္ ေဒါသထြက္တာေပါ့....."
'Fine....ဟုတ္တယ္ ငါ သ၀န္တုိေနတာ......"
Taeyeon ႏွာေခါင္းထဲက ေလကုိ မႈတ္ထုတ္ၿပီး ေျဖလုိက္သည္"Hahahahahaha ကေလးဆန္လုိက္တာ ယုံေတာင္မယုံႏုိင္ဘူး....."
Fany တစ္ေယာက္ ကေလးေလးလုိ ျပဳမူေနတဲ့ သူ႔ခ်စ္သူကုိ ၾကည့္ၿပီး ရယ္လုိက္သည္...."Yah ရယ္စရာ ဘာပါလုိ႔လည္း....."
Taeyeon ႏႈတ္ခမ္းစူကာ ရန္ေတြ႔လုိက္သည္......"ဘာလုိ႔ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာ အရမ္းခ်စ္စရာေကာင္းေအာင္ လုပ္ျပေနတာလည္း....."
Taeyeon ရဲ့ ပါးေဖာင္းေဖာင္းေလးကုိ Fany ဆြဲလုိက္ေသာေၾကာင့္ Taeyeon ႐ွက္သြားေလသည္"Aigoo...."
Fanyရဲ႕ ေနာက္မွာ ေရကန္တစ္ခု ႐ွိတာကုိ Taeyeon သတိထားမိသြားတယ္....."Babeေလးက ကုိယ့္ပါးကုိ ဆြဲတယ္ဆုိေတာ့ စိန္ေခၚတယ္ေပါ့....."
Taeyeon ေျပာၿပီး ေရကန္ထဲသုိ႔ သူ႔ခ်စ္သူကုိ တြန္းခ်လိုက္သည္"Yah Kim Taeyeon နင္ေတာ့ ေသမယ္...."
Fany ေရထဲကေန လူးလဲထၿပီး Taeyeonကုိ ေရနဲ႔ ပတ္လုိက္သည္......ျပတုိက္ေ႐ွ႕မွာေရာက္ေနတာကုိ သတိမထားမိဘဲ ေရကန္ထဲ Taeny ႏွစ္ေယာက္ ေျပးလႊားေဆာ့ေနၾကသည္....
အားလုံးက ၀ုိင္းၾကည့္ေနေသာ္လည္း အာ႐ုံမစုိက္ၾကဘဲ စိန္ေျပးလိုက္တမ္း ေဆာ့ေနၾက၏
"Ah .....ခ်မ္းလိုက္တာ.. ...."
"Fany ခ်မ္းလုိ႔လား ကုိယ္ ဖက္ထားေပးမယ္ လာ....."
Fany ကို Taeyeon ဖက္မလုိ႔ဟန္ျပင္ေသး ဆရာေတြရဲ႕ ေအာ္သံကုိ ၾကားလုိက္ရသည္
"Kim Taeyeon ......Tiffany Hwang အခုခ်က္ခ်င္း ေရထဲက တက္ခဲ့စမ္း....."
"Run......"
ဆရာေတြရဲ႕ စကား နားမေထာင္ဘဲ Taenyတုိ႔ ဆရာေတြနဲ႔ ေ၀းရာကုိ အျမန္ဆုံး ထြက္ေျပးသြားၾကေလသည္
KAMU SEDANG MEMBACA
လူဆုိးမေလး ကုိယ့္ခ်စ္သူ
Fiksi Penggemarလူဆုိးမေလး Tiffanyနဲ႔......စံျပေက်ာင္းသားေလး Taeyeon.... #Taeny_Myanmar #Normal