36-Gözlerimi Kapattığımda Oradasın (Final)

1.1K 38 16
                                    

İlk önce hikâyemi okuduğunuz için teşekkürler. Yorumlar ve beğeniler için de ayrıca teşekkür ederim. Hikayem burada bitiyor sabırla okuduğunuz için sağolun. Yeni hikâyede görüşmek üzere…

Bir sorun mu var diye sorduğumda doktor bana doğru dönüp

Hamilelik testini nerde yaptırdın diye sorduğunda birden şaşırmıştım.

Eczanede satılan testlerden alıp yaptım bir sorun mu var diye tekrar sorumu yöneltmiştim.

En iyisi sana bir testte biz yapıp iyice emin olalım demişti.

Bende sadece başımla onay vermiştim. Test için gerekli işlemleri halledip sonuçları beklemeye koyulmuştum. Allahtan keremin işi çıkmıştı yoksa hemen kötü kötü senaryolar yazmaya başlardı. Bu konuda fazlasıyla becerikli kocacım.  Bir kaç saat sonra sonuçların çıktığını öğrenip doktorun odasına gittiğimde keremin çoktan orda olduğunu gördüm. Birlikte içeriye girdiğimizde bir şeylerin yolunda olmadığını anlamam uzun sürmemişti. Acaba hastalığım ortaya mı çıkmıştı. Emin ki en son isteyeceğim şey buydu.

Gelin oturun bende sizi bekliyordum.

Hemen karşısında ki koltuğa oturup bütün dikkatimizi ona yönelttik. Ağzından çıkacak tek bir kelimeyi bekliyorduk ikimizde.

Eee ne oldu söylesenize diye sormuştu kerem sessizliği delip geçen sesiyle.

Aa nasıl desem bilmem ki deyip ağzında lafı gevelemeye başladığında iyice şüphelenmeye başlamıştım. Üzgünüm ama Zeynep hamile değil dediğinde başta ne olduğunu anlamamıştım.

Nasıl hamile değil biz test yaptık ve sonuç pozitifti diye merakla sormuştu kerem.

Evet bu tip durumlarla karşılaşıyoruz bunu sizde bilirsiniz. Buna yalancı gebelik diyoruz maalesef Zeynep hamile değilsin dediğinde sadece başımı sallayıp dışarıya çıkmıştım. Hala tam olarak ne olduğunu idrak edememiştim çünkü. Başımda ki ağrı kulaklarımda ki korkunç çınlama bütün düşünme yeteneğimi almıştı benden. Sadece hatırladığım tek şey Keremin soğuk ve vahşet dolu sesi.

Zeyneppp…

Uyandığımda yatakta yatarken buldum kendimi ve başımda bekleyen kerem ve savaş.

Kendine geldi diye konuştu o ara kerem.

İyi misin Zeynep beni duyuyor musun diye sorduğunda Savaş’a

Tabi ki senin duyuyorum diye cevap vermekte gecikmedim.

Canım iyi misin beni korkuttun.

İyiyim merak etme sadece başım döndü.

O kadar dedim dimi sana ben yemek ye diye hemen söylenmeye başladı kerem.

Tamam canım sakin ol hem sen nasılsın yani şeyden sonra deyip gözlerimi onun gözlerine diktiğimde

Biraz üzülsem de sonra toparladım aslında biraz da sevindim seninle doya doya o sırada kolunu cimciklememle lafını bölmüştüm. Ah Zeynep napıyorsun sen ya. Valla sen hasta falan değilsin ha numara yapıyorsun.

Canım istersen bunları sonra konuşalım deyip göz ucuyla Savaş’ı işaret ettim. Oda anlamış olacak ki sadece göz kırpmakla yetindi.

Erkek ve KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin