GİRİŞ

37.6K 125 84
                                    

Cinsel Birleşme Pozisyonları ve Davranış Şekilleri !

Cinsel Birleşme Pozisyonları ve Davranış Şekilleri !

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cinsel Birleşme Pozisyonları Nelerdir

Cinsel dürtü, memeli hayvanlarda genel olarak, karşı cinsten bir hayvana dönüktür. Bir çoğalma içgüdüsü ile beraberdir.

Bu cinsel dürtü erkeğin aktif, dişinin pasif davranışını tayin eder, takvim yılı içinde, kızgınlık devri denen, belirli zamanlarda kendini gösterir, insan türünde ise cinsellik hayvan türlerine nazaran çok daha gelişmiştir.Bu, artık basit bir içgüdü olmaktan ziyade, kişiden kişiye değişiklikler gösteren az çok zorlayıcı bir gereksinmedir.

Cinsel eğilim, özellikle seçilmiş olan bir eşe dönüktür. Bu, içgüdüsel bir açlıktan ve alışkanlıktan çok bireysel olan bir gereksinmedir. Erkekler kadar kadınlar da cinsel istek duyarlar. Cinsel birleşme konusundaki bilgilerimiz oldukça yenidir.

Oksitoksin ve Prolaktin Hormonları !

1960'lı yıllarda Birleşik Amerika'da Dr. William H. Masters ve ruhbilimci Virginia E. Johnson yönetimindeki bir uzmanlar grubu St. Louis şehrindeki üreme biyolojisi araştırma kuruluşunda yaptıkları araştırmalar sonucu, cinsel birleşmenin fizyolojik yanı konusunda geniş bilgiler elde etmişlerdir. Bugün bile cinsel birleşme olayının birçok yanları bilinmemektedir.

"Sınırsız orgazm" Yapılan son araştırmalara göre kadının orgazmına dölyolu dibinde veya iç genital organlarda hissettiği kasılmalarla, salgılanan oksitosin ve prolaktin hormonlarının neden olduğu açıklanmıştır.

İlk Tepki Penis Sertleşmesi

-birleşmede erkeğin ilk tepkisi penisin sertleşmesidir.

-Bu süreç beyinde başlar, bazı sinir yolları aracılığıyla omurilikten geçerek cinsel organlara ulaşır.

-Bunun sonucu, penis, yani kamış gerilerek sertleşir, dikilir.

-Kadında da heyecan hızla artar.
Memelerin uçları sertleşir, memeler tümüyle hafifçe büyürler.

-İç dudaklar ve klitoris, yani bızır hafifçe şişer ve renk değiştirir.

-Dış dudaklar geri çekilerek dölyoluna girişi kolaylaştırırlar.

Cinsel Birleşme Başladı !

-En önemlisi, dölyolu duvarları kayganlaştırıcı bir sıvı salgılar.

-Bunlar kadın ve erkeğin duygusal uyarılma ile gerilimin sürekli artması sonucu oluşur.

Cinsel Bilgiler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin