Znak a zwierzę

302 9 2
                                    

Koziorożec- Idealne zwierzę dla Koziorożca to pies. Najlepiej mieszaniec. Lojalny i przyjazny zaspokoi wszelkie potrzeby osób spod tego znaku.

Wodnik- Para papużek to najlepszy wybór dla Wodnika. Osoby spod tego znaku dobrze będą opiekowały się również małymi gryzoniami takimi jak chomiki czy myszoskoczki. Chętnie przygarną do siebie kilka zwierzaków.

Ryby- Dla zodiakalnych Ryb dobrym zwierzakiem będą... rybki. Pasuje do nich również królik. Osoby spod tego znaku są spokojne i nieco powolne. Lubią popadać w zamyślenie. Idealne zwierzęta muszą pasować do ich refleksyjnej natury.

Baran -Barany są energiczne i lubią być w ruchu. Idealnym zwierzęciem będzie dla nich pies, koniecznie jednak powinny wybrać aktywną rasę np. husky, collie, terier, dalmatyńczyk czy owczarek niemiecki. Stworzą z baranem świetną parę. Będą razem biegać, chodzić na długie wędrówki i bawić się w aportowanie.

Byk - Osoby spod tego znaku są zrównoważone i spokojne. Bywają leniwe i uparte. Do ich osobowości najlepiej pasuje żółw. Z bardziej typowych zwierząt Byki powinny mieć kota. Ich nieco królewska osobowości doskonale pasuje do zodiakalnych Byków.

Bliźnięta- Energiczne i pełne życia Bliźnięta powinny mieć papugę. Strzałem w dziesiątkę będzie również para zwierzaków np. pies lub kot i świnka morska czy królik. Takie połączenie sprawi, że życie Bliźniąt będzie ekscytujące, nieprzewidywalne i pełne wrażeń niespodzianek.

Rak -Opiekuńcze i wrażliwe Raki dobrze będą się dogadywały z inteligentnymi szczurami. Te małe gryzonie wymagają dużo troski i uwagi, a Raki będą w stanie odpowiednio o nie zadbać. Osoby spod tego znaku raczej zaadoptują bezdomne zwierzątko, które potrzebuje pomocy, niż kupią.

Lew- Lwy są niezależne i lubią być w centrum uwagi. Chcą zwierzę, które będzie dla nich wyzwaniem, dlatego chętnie decydują się na chodzące własnymi drogami koty. Jeżeli wybiorą psa na pewno będzie on doskonale wytresowany i wpatrzony we właściciela. Lwy jeżeli miałby taką możliwość bardzo chętnie weszłyby w posiadanie... konia.

Panna -Panny to perfekcjoniści, którzy cenią porządek. Najlepiej, żeby ich zwierzątko nie robiło bałaganu. Świetnie spiszą się w tej roli rybki bądź jaszczurki. Nie brudzą i nie są zbyt wymagające. Osoby spod znaku Panny dobrze będą czuły się również w towarzystwie fretki lub szczura.

Waga- Zwierzę dla Wagi to pies lub kot. Osoby spod tego znaku mają świetne podejście do czworonogów. Świetnie poradzą sobie z futrzakiem ze schroniska, który ma za sobą ciężką przeszłość. Swoją troską i brakiem nachalności potrafią dotrzeć nawet do najbardziej skrzywdzonego i zamkniętego w sobie zwierzaka.

Skorpion- Do Skorpionów pasują koty i węże. Mają podobną osobowość. Ciężko je rozszyfrować, łatwo zezłościć i długo pamiętają urazy.

Strzelec -Osoby spod tego znaku ze względu na swoją osobowość i zamiłowanie do podróży nie są idealnymi właścicielami zwierząt. Fascynujące będą dla nich rybki w akwarium, dobrze sprawdzi się również niezbyt wymagający żółw. Jednak najbliższe osobowości Strzelca są konie. Z tymi zwierzakami najlepiej będzie się dogadywał.

Znaki Zodiaku 2 (✔)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz