Ćwiczenia dla znaku

278 10 3
                                    

Koziorożec- Każdy Koziorożec to niemal urodzony alpinista. Nie oczekujesz szybkich efektów i zamiast zamkniętej siłowni, wolisz otwarte przestrzenie i kontakt z naturą. Długodystansowe piesze wędrówki to opcja zdecydowanie dla Ciebie. Zwróć jednak uwagę na kolana. Jeśli je nadwyrężysz, mogą zacząć sprawiać spore problemy

Wodnik- najlepiej czuje się na świeżym powietrzu. Jak sama nazwa wskazuje – najlepiej czują się w wodzie. Pływanie w otwartych akwenach czy surfing to dobra opcja. Jeśli jednak nie masz takiej możliwości, siłownia także przypadnie Ci do gustu. Szczególnie ćwiczenia wykonywane w rytm muzyki. Pamiętaj o wzmocnieniu kostek, które narażone są na kontuzje.

Ryby- W tym przypadku woda jest naturalnym środowiskiem Ryb. Pływanie, surfing czy nurkowanie to dobre pomysły na Twój trening. Jeśli jednak próbujesz swoich sił w sportach na ziemi, pamiętaj o odpowiednim obuwiu. Źle dopasowane buty będą przyczyną sporego dyskomfortu i bólu

Baran -potrzebują energicznych ćwiczeń, które pozwolą im poczuć, że żyją. Świetnym przykładem jest jazda na rowerze czy rolkach. Koniecznie szybka, także w trudnym terenie i oparta na rywalizacji z innymi osobami. Pamiętaj o kasku, bo masz skłonność do urazów głowy.

Byk -nie potrzebują silnych wrażeń. Doskonałą aktywnością fizyczną będą ćwiczenia w domu oparte na DVD od uznanego trenera lub filmiki z internetu. Siłownia nie jest w Twoim stylu – zdecydowanie nie lubisz głośnych i specyficznie pachnących miejsc... Uważaj na gardło i szyję oraz na dietę. Koniec z gotowymi daniami kupowanymi na mieście!

Bliźnięta- mają skłonność do szybkiego nudzenia się. Aktywność fizyczna musi być bardzo urozmaicona. Dobrym rozwiązaniem będzie siłownia i wszechstronny trening. Na zmianę bieżnia, podnoszenie ciężarów, rozciąganie, a nawet joga. Na deser klasyczny fitness lub taniec. Im więcej się dzieje, tym lepiej.

Rak -raczej nie garną się do zorganizowanych ćwiczeń na siłowni. Preferują spokojną atmosferę. Zacznij od ćwiczeń rozciągających oraz wzmacniających kolejne partie mięśni. Zwłaszcza pleców, które w Twoim przypadku nie są zbyt wytrzymałe. Dobrym pomysłem będzie joga oraz ćwiczenia na piłce.

Lew- uwielbiają być w ciągłym ruchu i równocześnie zwracać na siebie uwagę. Idealną formą aktywności będzie Ashtanga Joga, która nie ma nic wspólnego z nudnymi ćwiczeniami, z którymi kojarzy Ci się klasyczna joga. Styl ten pochodzi z Indii i bardziej przypomina taniec. Warto spróbować! Wzmacniaj także mięśnie pleców, które od czasu do czasu Cię pobolewają.

Panna - mają skłonność do problemów z trawieniem. Mogą być one wywołane chorobami żołądka lub nadmiernym stresem. W obydwu przypadkach wycieńczające ćwiczenia nie są wskazane. Polecana jest jednak joga, która na pewno Ci nie zaszkodzi, a pozwoli uzyskać wewnętrzną równowagę.

Waga- mają bzika na punkcie równowagi, symetrii i proporcji budowy ciała. Wskazaną formą aktywności fizycznej będzie balet, dzięki któremu rozciągniesz zastane mięśnie i poprawisz zakres ruchu swoich kończyn. W czasie wykonywania ćwiczeń pamiętaj o regularnym przyjmowaniu płynów. Twoje nerki narażone są na ryzyko nieprawidłowego działania.

Skorpion- to indywidualności, które nie potrzebują towarzystwa, by zadbać o swoją formę. Dobrą formą aktywności dla Ciebie będzie marsz po lesie z psem czy bieg na bieżni lub po okolicy. Koniecznie z dobrą muzyką sączącą się ze słuchawek! Dla lepszej formy pamiętaj o dwóch seriach 10 pompek każdego dnia.

Strzelec - Osoby spod znaku Strzelca lubią być w ruchu. Świetnie czują się w czasie biegania, gry w tenisa lub zwykłego spaceru. Jesteś także idealną kandydatką do uprawiania CrossFitu. To wszechstronna dyscyplina, która polega na wykonywaniu wielu różnych ćwiczeń. Efekt jest jednak zawsze ten sam – ogromne zmęczenie i satysfakcja z przekraczania własnych granic. Pamiętaj o rozciągnięciu i wzmocnieniu ud.

Znaki Zodiaku 2 (✔)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz