~1 maand later~
Pov Niall
Endelijk! Eindelijk kan ik naar huis! Eindelijk kan ik meezoeken naar Sarah. Het is een maand late en we mogen naar huis want.....WE ZIJN DOOR NAAR DE HALVE FINALE VAN X-FACTOR! We zijn super blij maar ik wil het liefst gewoon Sarah zien. Toen ik na 1 weekje en 146 keer bellen nog steeds niks van haar gehoord had heb ik het gemeld en ze hebben de politie van daar gebeld en die zijn nu ook al 2 weken aan het zoeken. We lopen het vliegtuig in en zoeken een plekje. Na een paar minuten stijgt het vliegtuig op en start de onrustige vlucht.
-
Ik wrijf in mijn ogen en open ze. Ik voel dat we wat terbulentie hebben. Even later zijn we geland en stappen we uit. Opeens zie ik iets wat ik niet had verwacht. Er staan een heleboel jongens maar vooral meisjes op ons te wachten. Hoe weet ik dat ze voor ons zijn? Door de bordjes die ze vast hebben met One Direction erop. Toch niet zo'n verkeerde naam heeft Harry gekozen. Maar ik vond Niall and the potato's beter. We lopen snel door en delen hier en daar wat handtekeningen uit en foto's. Eindelijk zijn we aangekomen bij de aanko:sthal en staan daar nog meer meisjes. Maar die sla ik over, want het enige wat ik nu wil is Sarah! We lopen door en stappen in de auto. We rijden weg en stoppen bij X-factor, waar we afgezet worden en opgehaald worden door familileden, vrienden wie je ook gaat ophalen. Ik stap uit en kijk gehaast in het rond, opzoek naar Sarah.
Pov Sarah
We zitten hier nu al 1 maand, en ik ben al helemaal vermagerd. Ik zie er slecht uit en heb aan al mijn botten pijn. We hebben ook getraind voor een of andere 'opdracht' die we vandaag zouden moeten uitvoeren. We moesten vooral conditie trainen maar....ook moesten we leren hoe je een geweer moest vasthouden en hoe je moet schieten.......
JE LEEST
De nieuwe jongen (Niall Horan fanfictie)
FanfictionOp een normale dag komt er opeens een nieuwe jongen bij sarah in de klas. Langzaam maar zeker bouwen ze een vriendschap op. Een hele bijzondere vriendschap. Misschien zelfs wel iets meer dan vriendschap. En als Niall (de nieuwe jongen) in de klas ni...