Nu de mult, nu departe, existau doua famili, doua famili foarte diferite, intrucat una dintre famili traia la palat, deoarece ei erau regele si regina, in timp ce cealalta familie locuia in satul de langa castel.
Ceea ce uneau ambele famili este ca regina a nascut o printesa frumoasa in aceasi zi cu o sateanca care isi traia clipele vietii alaturi de barbatul iubit.
In timp ce femeia de la sat isi vedea fetita o data pe an, regina o vedea la fiecare pas, si se mandrea de odorul pe care la nascut!
Poate oamenii credeau ca regina duce o viata excitanta... toti se insealau... regina avea parte doar de ura din partea regelui, dar se prefaceau ca se iubeau in fata ficei lor, sau in fata presei.
Toti credeau ca ei se iubesc insa nimeni nu stia ca regina a trebuit sa se casatoreasca de la 17 ani, pentru ca tatal regelui a mers in fiecare casa din sat pentru a gasi o fata pe placul lui, asa ca a gasito pe Veronica, o fata cu zambetul pe buze, cu ochisorii cenusi spre albastrui, cu parul negru de culoarea magiei negre, cu obrajii de culoarea bujorilor, si corp de zeita. Tatal regelui a cumparato pe Veronica de la tatal ei, un om care isi dadea banii pe bautura imediat dupa ce sotia lui a murit de cancer.
Pe masura ce timpul trecea si mica printesa crestea regina sa imbolnavit de aceeasi boala de care a suferit si mama ei, dar din pacate mama ei a pierdut lupta, iar cancerul a castigat, nu prea diferit in poveste reginei, ea sa imbolnavit de cancer vaginal, era in ultimul stagiu, nimic nu o mai putea salva. In ultimul moment cand toti doctorii credeau ca viata reginei se scurge in mainile lor, a aparut ceva, o minune de la Dumnezeu...
Durerea o dobora pe mica printesa care implinise 10 ani, insa nu pentru mult timp:
-Printesa Anastasia, mama dumneavoastra are de luat o decizie uriasa daca vrea sa traia!
-Cred ca as putea sa iau eu decizia in locul ei, spuse ea cu lacrimi in ochi si cu sufletul in bucati.
-Nu printesa, arunca el o privire ca si cand ar fi impuscato in cap daca mai scotea un sunet.
Printesa a simtit cum doctorul a ranito cu privirea asa ca sa dus sa isi cheme tatal.Hei, sper sa va placa inceputul,
poate va pare plictisitor
dar va promit
ca nu va mai fi asa in
continuare, a inceput asa pentru ca nu stiam cum sa incep...
:*
STAI LEGGENDO
Prietene pana la moarte
FantasyDoua fete nascute in aceeasi zi insa extrem de diferite au ajuns cele mai bune prietene... Daca vreti sa aflati mai mult cititi poveste este interesanta..