Styl

280 7 7
                                    

Koziorożec- W wyborze garderoby jesteś powściągliwa. Umiejętnie dobierasz dodatki, które podkreślają Twój nieskazitelny wdzięk. Jesteś tradycjonalistką. Lubisz proste garnitury, eleganckie żakiety, podkreślające sylwetkę topy, proste spódnice i bluzki. Zwykle wybierasz ubrania o nieskomplikowanym i nierzucającym się w oczy stylu.

Wodnik- Jesteś tak oryginalna i zbuntowana, że ciężko Ci podążać za nowymi trendami. Twoja nieposłuszność nie pozwala Ci na tkwienie w konwencjach. Masz własny styl, który wydaje się niszowy, ale w rezultacie okazuje się czarujący. Uwielbiasz sukienki o nieregularnym kroju, buty w wielu odcieniach i stylach, a także krótkie spódnice o niesymetrycznych kształtach.

Ryby- Czasami wybierasz trendy minimalistyczne, czasami preferujesz delikatne i romantyczne stylizacje. Inspirujesz się wtedy stylem vitange bądź retro. Czasami lubisz też zaszaleć, uzupełniając swój wygląd plisowanymi spódnicami, kolorowymi marynarkami i koronkowymi bluzkami. Dodają Ci tajemniczości, którą skrywasz wewnątrz siebie.

Baran - Jesteś bardzo niezależna i nie boisz się przygód, a Twój strój odzwierciedla Twoją wolność. Uwielbiasz wygodne ubrania, w których czujesz się swobodnie, i nie zwracasz uwagi na komentarze innych. Zwykle stawiasz na czerwień, nie zapominając o olśniewającej bieli i drapieżnej czerni, aby nikt nie dowiedział się o Twojej tajemniczej osobowości.

Byk -Wybierając daną markę, musisz być pewna jej wysokiej jakości. Kiedy już odnajdziesz odpowiedni styl, wyglądasz jak gwiazda i nawet top modelki nie są w stanie Ci dorównać. W wyborze odzieży kierujesz się doborem eleganckich gatunków, które dodadzą Ci szyku. Lubisz czuć się atrakcyjna.

Bliźnięta- Jesteś jak kameleon. Powiedzenie „kobieta zmienną jest" w Twoim przypadku sprawdzi się w stu procentach. Każdego dnia lubisz zaskakiwać swoim wyglądem.

Rak -Nosisz ubrania eleganckie i często niepowtarzane. Twój styl bycia bardzo zależy od nastroju. Potrafisz zmienić swój wygląd z romantycznego i uwodzicielskiego na delikatny oraz powściągliwy. Lubisz ubrania typu oversize, z plisami, marszczeniami czy fałdkami... oraz wiele detali, które odzwierciedlają Twoją kobiecą osobowość.

Lew- Masz elegancki styl, a ubrania, które wybierasz, są nietuzinkowe. Lubisz ekskluzywność i markową odzież. Zwracasz uwagę na śmiałe kroje i lubisz, kiedy wszyscy zwracają na Ciebie uwagę.

Panna -Nikt nie dba o swój wygląd tak jak Ty. Uwielbiasz modę i nowe trendy. Twoją słabością jest zmysłowa bielizna podkreślająca Twój urok osobisty i magnetyzm. Dzięki temu przyciągasz wielu mężczyzn.

Waga- Masz znakomity gust i wiesz, jak zabłysnąć. Dlatego zwracasz uwagę na te trendy, które przykuwają uwagę. Uwielbiasz koronkowe sukienki, spodnie podkreślające Twoją figurę oraz buty na wysokim obcasie, dodające Ci kobiecości. Twój styl jest nieskazitelny, znakomicie znasz się na modzie.

Skorpion- Jesteś tak zmysłowa, że uwielbiasz wyrażać to swoim ubiorem – podobają Ci się prześwitujące bluzki lub sukienki z odkrytymi ramionami. Lubisz zwracać na siebie uwagę i przyciągać wzrok na ulicy. Potrafisz uwodzić i chwalisz się swoim magnetyzmem, który przyciąga wielu mężczyzn.

Strzelec -  Twoje gorące pożądanie wolności i niezależności odzwierciedlają Twoje upodobania. Uwielbiasz styl casualowy i sportowy, ponieważ sprawiają, że jesteś naturalna i czujesz się swobodnie. Na specjalne okazje zakładasz ubrania, które pozwalają Ci poczuć się wyjątkowo.

Znaki Zodiaku 2 (✔)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz