×
ᴜɴᴅᴇʀ ᴛʜᴇ ᴄʜᴀᴏs
×
"Σου είπα να μείνεις στο αμάξι γαμώτο!" Αρχίζει να μου φωνάζει οργισμένος και εγώ καλύπτω τα αυτιά μου μην ξέροντας πως να αντιδράσω. Με την ακρή του ματιού μου είδα την φυγούρα του Harry να μας πλησιάζει."Τόλμισες να της φωνάξεις;" λέει σιγανά ο Harry και ο Nick γελάει και τον πλησιαζεί απειλητικά. Εγώ μένω πίσω τους και απλά δεν ξέρω τι να κάνω.
"Εσύ φταίς που τα πέρασε όλα αυτά, Harry!Δεν έχεις περιθώριο να μιλήσεις τώρα γι'αυτό..δίνε του." Τον σπρώχνει πίσω και ο Harry γελάει.
"Ώστε πήραμε το μέρος του μπαμπάκα εε Nickolas? Καταλάβαμε πως δεν μας πέρνει να μην υπακουσούμε και οπισθοχορησαμε;"
"Μην με ξαναπείς έτσι Harry!!" Γρυλίζει και χτυπάει με δύναμη το μάγουλπ του Harry. "Nick σταμάτα το!" Φωνάζω και προς έκπληξη μου με υπακούει. Τρέχω στο μέρος του Harry μα σταμάτησα βλπεωνταα πωα ο Harry ανέβηκε πάνω του και άρχισε να τον βαράει.
"Harry τι στο διάολο!" Απομακρύνομαι μα προσπαθώ να τον σταματήσω.
"Τόλμησες και την πήρες από εμένα!Σε συγχωρέσα για όλα μπάσταρδε!Για τον θάνατο των γονιών μου, για όλα τα ψέματα και όσα έκανες για να γαμίσεις την ζωή μου! Και τώρα την θέλεις;"
Χάνω τη γη κάτω από τα πόδια μου όταν ακούω έναν πυροβολισμό. Ο Harry σταματάει και κατεβαίνει από πάνω του. Τρέχω προς το μέρος του και εξετάζω κάθε μέρος του σώματος του για πιθανών αίμα.
Ευτυχώς πυροβόλησε στον αέρα..
"Harry, ω Θεέ μου είσαι καλά;" ρωτάω πανικόβλητη και αυτός φιλάει τα μαλλιά μου. Ρίχνει μια απειλητική ματιά στον Nick ενώ βάζει ξανά το όπλο του στην τσέπη του.
"Πηγαινε στο αμαξι." Μου ψυθιρίζει μα δεν τον ακούω. Δεν θέλω να φύφω από κοντά του. Ξέρω τι είναι ικανός να κάνει στον Nick και δεν θέλω να πληγωθεί άλλος ένας για σήμερα. Αρκετά.
YOU ARE READING
Hurts Like Hell
FanfictionIf you are reading this, we made it. Η Hayley Jackson, γνωστή ως Χειζ, γίνεται μέλος μιας από τις πιο επικίνδυνες συμμορίες της Δυτικής Ρετζίνια. Όλο αυτόν τον καιρό, κρατάει όλους τους ανθρώπους της, ακόμα και τον κολλητό της, στο σκοτάδι αγνοώντα...