Capitolul VIII - Draft

31 0 0
                                    

Trecuse ceva timp de când nu mai vorbisem cu Cristina. Era cam sfârșitul lui 2014.. aveam aproape 17 ani și ask-ul ușor devenise plictisitor pentru mine. Atenția unor fete anonime chiar nu mă mai interesa și începusem să îmi doresc ceva mai mult.

Am început să descopăr ce îmi plăcea și ce nu, să văd dacă am vreo pasiune pentru artă. Muzica nu prea mă interesa, am considerat mereu că am o voce frumoasă însă nu pentru cântat. Îmi plăcea totuși să desenez când eram mic dar am vrut ceva mai special așa că am început să învăț să editez în photoshop chestie care m-a ajutat foarte mult pentru că la informatică dacă participam la concursuri luam note bune deci.. o materie în minus de care să îmi pese.

Simțeam totuși că ceva lipsește. Era vârsta la care îmi doream și eu să mă apropi de o fată. Să fie mai mult decât o prietenă care îmi dă poze perverse și îmi spune chestii despre sex. Voiam să iubesc dar nu pe oricine. Am vrut pe cineva care nu era din orașul meu pentru că îmi plăcea mai mult caracterul pe care mi-l formasem în mediul online și aveam impresia că dacă o să fiu cu o tipă de la mine din oraș o să fie pe interes doar pentru că aveam bani pentru că vedeam la liceu o grămadă de tipe de genul ăsta.

Am început să caut tipe pe ask dar sfârșeau la fel ca tipele cu care vorbisem anterior așa că am decis să fac ceva diferit. În loc să o aleg eu, avea să se aleagă singură. Cum urma să fac asta? Simplu. Din lista mea de follow de pe ask mi-am ales în jur de 50 de fete cărora am început să le dau mesaje cu anonim cu "Noapte bună!" În fiecare seară. Cele care îmi răspundeau frumos primeau mesaj și seara următoare iar cele cu răspunsuri seci sau basic primeau block. De ce am făcut asta? Pentru că îmi doream o fată interesată de cineva, care nu renunța ușor la o persoană pentru că voiam să fie ceva de durată.

După două săptămâni de "draft" am rămas doar cu 2 fete care au continuat să îmi răspundă frumos la urările de noapte bună și erau în continuare interesate de cine sunt.

Pe una dintre fete o chema Raluca. Era o blondă din București mai mare cu un an decât mine și am decis să îi dau numărul meu și să vorbim direct la telefon. Mare greșeală.. era o disperată care a început să plângă la telefon pentru că ea credea că sunt fostul ei iubit. Nu ceea ce căutam, clar.

Cealaltă fată urma să fie specială.  La prima vedere părea o fată simplă, sincer nu am considerat-o foarte frumoasă la început însă era pe gustul meu și asta era ok.

Ea urma să schimbe totul în viața mea dar asta vei vedea în următoarele capitole.

ChangesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum