Κεφάλαιο 14ο

164 42 13
                                    

Η πόρτα άνοιξε για δεύτερη φορά και ο Manuel εισήλθε στο δωμάτιο με ένα μεγάλο χαμόγελο, όπως πάντα άλλωστε. Ήταν τόσο άνετος και αυτό με έκανε αμέσως να εκνευριστώ. Αλλά γιατί να μην είναι; Μας έχει κλεισμένες μέσα σε ένα σκοτεινό δωμάτιο, το μέρος όπου βρισκόμαστε είναι μακριά από τον πολιτισμό και οτιδήποτε και να κάνουμε, δε θα μας ακούσει κανείς. Αν κάποια προσπαθούσε να ξεφύγει θα πέθαινε, οπότε;

«Βλέπω υπάκουες. Κρίμα, σας είχα για πιο έξυπνες» είπε, αφήνοντας ένα γελάκι στο τέλος. Το γεγονός ότι δεν έλαβε καμία απάντηση από καμιά μας και ειδικά από εμένα, τον παραξένεψε αρκετά. Πλησίασε κοντά μας και έβγαλε από την τσέπη του μερικά σκοινιά αυτή τη φορά για να μας δέσει. Φαινόταν πως αυτά τα σκοινιά θα μας κρατούσαν περισσότερο χρόνο δεμένες. Η μόνη που αντέδρασε ήμουν εγώ. Δεν κατάφερα, όμως, να τον εμποδίσω κι έτσι κατέληξα, μαζί με τα υπόλοιπα κορίτσια, να βρίσκομαι καθισμένη μπροστά του και να τον παρατηρώ.

«Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος είναι ο σκοπός όλων αυτών που κάνετε» είπα αγανακτισμένη για να σπάσω την σιωπή και να καταλάβω επιτέλους τον λόγο για τον οποίο γίνονται όλα αυτά. Ο Stephan θέλει να εκδικηθεί εμένα, αλλά ο Manuel τι σχέση έχει με όλα αυτά και πώς εμπλέκονται όλα αυτά τα κορίτσια; Πολλά ερωτήματα που χρειάζονται απάντηση!

«Δεν υπάρχει σκοπός» είπε κλείνοντάς μου το μάτι. Ορίστε; Αυτό ήταν το μοναδικό πράγμα που δεν περίμενα να ακούσω. Και σίγουρα δεν με πείθει. Αποφάσισα να μην απαντήσω όμως, διότι τα νεύρα μου είχαν ήδη μπει σε λειτουργία και οποιαδήποτε μορφή απάντησης θα έφερνε πολύ άσχημες συνέπειες. Κάτι με έκαιγε μέσα μου και δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή να το δείξω. Έπρεπε να παλέψω μόνη μου για να το σβήσω.

«Λοιπόν, ήρθε η ώρα να ξεκινήσουμε. Όταν ανακοινώσω τα ονόματα των δύο τυχερών, θα λυθούν και ύστερα θα αποφασιστεί ποια από τις δύο θα ελευθερωθεί. Το ποια θα ελευθερωθεί θα αποφασιστεί από την πρώτη κοπέλα που θα διαλεχτεί» τι είναι πάλι αυτό; Κάποιο είδος παιχνιδιού; Αλλά ακόμα κι έτσι να είναι, τα αισθήματά μου ποικίλουν αυτή τη στιγμή. Από τη μία χαίρομαι, διότι αν είμαι εγώ η πρώτη που θα διαλεχτεί και η Jeff η δεύτερη, θα μπορέσω να την ελευθερώσω. Αν και ξέρω σίγουρα, ότι θα είμαι η πρώτη που θα διαλεχτεί. Από την άλλη όμως δεν ξέρω τι θα κάνουν στα υπόλοιπα κορίτσια μετά από όλα αυτά. Είπε πως θα ανακοινωθούν μόνο δύο ονόματα...

«Και η πρώτη τυχερή είναι...» είπε με διαβολικό, ανατριχιαστικό χαμόγελο.
Το αίμα μου είχε παγώσει. Φοβόμουν πολύ. Και αν δεν ήμουν εγώ τελικά; Τι θα συνέβαινε; Όχι. Πρέπει να είμαι εγώ. Πρέπει. 

Suicide Game |✔ {Υπό Διόρθωση}Место, где живут истории. Откройте их для себя