Δεν Έπρεπε Να Γίνει...

130 17 4
                                    

Συνέχεια Jimin...

J-πφφ καλά θα την πάρω τώρα τηλ και θα μιλήσω και στην Άρτεμις.
S-Εγω λέω να ζητήσεις απ'την Άρτεμις να βγείτε για να ξεκαθαρίσετε κάποια πράγματα.
J-ok μαμά....
S-αστα αυτά και πάρε την Κάτια τηλέφωνο.
J-καλα ντε περνω πως κάνεις έτσι?

Κ-ελα Jimin
J-εμμ Κάτια σορι που σου φωναξα πριν απλώς είχα νεύρα ρε και γενικώς δεν είμουν πολύ καλά
Κ-jimin μου μην ζητάς συγνώμη από εμένα από κάποια άλλη πρέπει να ζητήσεις συγνώμη.
J-την Άρτεμις εννοείς??
Κ-ναι
J-με τίποτα.
Κ-bye εγωιστει
J-τς ελεος..

S-τι έγινε ρε?
J-δεν πρόκειται να της ζητήσω συγνώμη
S-σε ποια ρε??
J-ρε Suga για την Άρτεμις μιλάω δεν θέλω να της ζητήσω συγνώμη.
S-γιατι να μην ζητήσεις?
J - Επηδει δεν υπάρχει λόγος να το κάνω επίσης είμασταν μεθυσμένοι δεν ξέραμε τι κάναμε αυτό που έγινε δεν έπρεπε να γίνει ήταν μεγάλο λάθος.
S-jimin δεν πρέπει να φερεσε έτσι στα κορίτσια ακόμη και αν το μετανιωσες ΕΣΎ η μικρή μπορεί να μην το μετάνιωσε μην φερεσε εγωιστικα δεν είναι σωστό πρέπει να μάθεις να ζητάς συγνώμη στην ζωή σου οι γονείς σου αν σε άκουγαν να λες αυτά τα λόγια θα σε μαλωναν...
J-μου κάνεις ψυχολογικό πόλεμο ή είναι η ιδέα μου?
S-jimin την Άρτεμις μπορεί και να την πληγωσες και έχεις πληγωθεί και εσύ πολλές φορές και ξέρεις πόσο πονάει έτσι?
J-ετσι...
S-λοιπον τι θα κάνεις τελικά??
J-θα πάω να τις μιλήσω θα τις ζητήσω συγνώμη σε πόσοι ώρα πετάει?
S-μπραβο αγόρι μου την σωστή απόφαση πήρες λοιπόν η Κάτια χτες μου είπε ότι πετάει 4:30
J-δηλαδη σε 2 ωρες
S-Yes
J-πρεπει να την προλάβω.
S-θα πάμε με το αμάξι ή την μηχανή;;
J-με την μηχανή για 1 θα πάμε ποιο γρήγορα και 2 το αμάξι το άφησα στο σπίτι της Άρτεμις
S-οκ πάμε τότε...

Την ίδια ώρα στην διαδρομή για το αεροδρόμιο...

Οπτική Κάτια :
Όσοι ώρα βλέπαμε την ταινία γελουσαμε και περνουσαμε πολυ ωραία η αλήθεια είναι ότι θα μου λείψει πολύ αλλά τουλάχιστον θα μιλάμε κάποια στιγμή με πήρε τηλέφωνο ο Jimin μου ζήτησε συγνώμη με τον τρόπο που μου μίλησε αλλά οκ δεν χρειάζονταν να μου ζητησει συγνώμη ο Jimin γιατί ξέρω πως ο Suga τον έβαλε όταν του είπα πως θέλω να ζητήσει συγνώμη από την Άρτεμις μου είπε ότι δεν πρόκειται να το κάνει αμάν και αυτός ο κάφρος ποτέ δεν ζητάει συγνώμη έλεος δηλαδή πφφφ την καημένη την Άρτεμις την λυπαμαι ξέρω πως το παίζει δυνατή αλλά ξέρω κατά βάθος πως πληγωνετε πολύ εύκολα όταν της είπα ότι ζήτησα απ τον αδέρφο μου να της πει συγνώμη και αρνήθηκε προσπάθησε να χαμογελασει όμως δεν τα κατάφερε το ξέρω πως είναι πληγωμενει... Και κατά κάποιο τρόπο νιώθω υπεύθυνη για ότι έγινε μεταξύ τους 😞😞😞...

Οπτική Άρτεμις :Όταν μου είπε η Κάτια πως ο Jimin δεν θέλει να μου ζητήσει ούτε ένα Συγγνώμη στεναχωρεθηκα αλλά πιο πολύ νευριασα έλεος δήλαδη ποιος νομίζει ότι είναι? Και στην τελική αυτός μου ζήτησε να χωρεψουμε αυτός με φιλισε αυτός με πήγε σπίτι μου και μου έκανε ερωτα όλο το βράδυ....

Και εσύ άλλο που δεν ήθελες...

Εγώ είμαι ερωτευμένη μαζί του οκ? Ενώ αυτός δεν είναι....

Δεν το ξέρεις αυτό...

Σκασε χαζή φωνουλα... Έλεος θα τρελαθώ μου φενετε

Μα αυτά και μ αυτά φτάσαμε στο αεροδρόμιο 😞😞πφφφ δεν θέλω να πάω Λονδίνο και να αφήσω την Κάτια μόνη της αλλά απ την άλλη σκέφτομαι πως αν πάω θα ξεχαστω λίγο και θα ηρεμισω...

Α-φτασαμε λοιπόν.
Κ-να προσέχεις οκ?
Α-και εσύ να προσέχεις
Κ-μην ανυσηχεις...
Α-απλως δεν θέλω να σε αφήσω εδώ μόνη σου ρε Κάτια.
Κ-δεν θα είμαι μόνη μου Άρτεμακι μου θα έχω τα παιδιά τον αδέρφο μου εσύ να προσέχεις θα μιλάμε κάθε μέρα έτσι και αλλιώς επίσης 1 Σεπτεμβρίου θα ξανά ρθεις εδώ...
Α-οκ τότε..

Την αγκαλιασα πολύ σφιχτά δεν ήθελα να φύγω εννιωθα ότι θα γινόταν κάτι κακό αλλά δεν της το είπα γιατί ξέρω πως δεν θα με πιστεύε.

Κ-καλο ταξίδι και όταν φτάσεις πάρε με τηλέφωνο οκ?
Α-οκ...

?... ΆΡΤΕΜΙΣ ΆΡΤΕΜΙΣ ΕΊΜΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΟ ΞΈΡΩ...

Heyy

Ποιος φώναζε την Άρτεμις στο αεροδρόμιο?

Πως θα αντιδράσει η Άρτεμις αλλά και η Κάτια?

Πως σας φαίνεται η κατε μεν απαράδεκτη συμπεριφορά του Jimin?

Πως σας φαίνεται η κατε μεν απαράδεκτη συμπεριφορά του Jimin?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Hard Love M.YG.  greek ffDonde viven las historias. Descúbrelo ahora