Ik word wakker van mijn wekker en zet hem uit, ik kom overeind zitten en mijn pleegmoeder heeft al wat eten klaar gelegd op mijn bureau. Mmmh een broodje met aardbeien en limonade lekker!. Als ik me eten op heb spring ik van het bed af en kijk ik in me kast wat ik vandaag aan doe, mmmh miss iets van de nieuwe kleding? die ik gister kreeg van mijn pleegmoeder (ik krijg om de dag wel iets nieuws :) ). Ja ik weet wat! 👇🏼
Ik kleed me om en doe me haar gewoon los en doe wat make-up op en loop daarna naar beneden, 'zo! deze beauty is klaar voor haar 1e schooldag hoor! Je zet er mooi uit!' zegt mijn pleegmoeder. Ik moet lachen en geef haar een knuffel 'dankje mam!', wow dit is de 1e keer dat ik haar mam noem..... naja ik pak me tas en loop de deur uit 'zie je na school' roep ik en sluit de deur.
Ik kom aan op school en loop naar me kluis want de directrice zei dat nummer 5 mijn kluis was, Ik doe me boeken die ik niet nodig heb in me kluis en de rest in me tas, ik doe me kluis op slot maar vervolgens merk ik dat er iemand achter me staat ik draai me om en sta oog in oog met een jongen met bruine ogen en blond haar. Hij bekijkt me van boven naar onder en er verschijnt een grijns op zijn gezicht 'wat moet je' vraag ik en kijk hem met een pissig gezicht aan, 'ben jij de nieuwe?' vraagt hij en komt dichterbij, ik stap wat naar achter 'Ja ik ben Sophie' zeg ik en trek me wenkbrauw op. Iets aan deze jongen bevalt me niet, 'mmmh sophie' zegt hij en komt nog dichterbij, ik stap weer naar achter maar bots tegen de kluisjes aan, 'goedzo je zei mijn naam' zeg ik sarcastisch, hij lacht en zet daarna weer zijn grijns op. 'Ik mag je wel' zegt hij en komt nog dichterbij, ik kan geen stap meer achteruit zetten en er zit nog maar een paar centimeters tussen onze lippen vandaan. Hij streelt met zijn handen over mijn rug en gaat steeds meer naar beneden tot hij stopt bij mijn kont, ik kijk hem aan met een meen je dit blik en hij begint in mijn kont te knijpen. Mijn ademhaling word steeds moeilijker en mijn hart gaat te keer, 'kan je me los laten!' zeg ik en kijk recht in zijn chocolade bruine ogen. 'Pas wanneer ik klaar met je ben' zegt hij en probeert me te zoenen maar ik ontwijk het door mijn hoofd weg te draaien, 'laat me met rust!' schreeuw ik en probeer hem van me af te duwen maar het lukt niet!. Plotseling weet ik wat te doen en trek me knie super hard op BAM vol in zijn kruis, hij laat me los en zakt in elkaar. Ik loop rustig weg en sla me haar aan de kant, 'dat krijg je ervan als je dacht dat je me kon fixen!' zeg ik en loop weg. 'Ik krijg je nog wel!' zegt hij. Ik loop de klas in en ga achterin zitten, er komt een meisje vrolijk aan lopen en komt naast me zitten 'hee ben jij Sophie Ik ben Lena ?' zegt ze, 'ja ik ben sophie en leuke naam!' zeg ik en glimlach. 'Ik zag dat Marcus Gunnarsen je lastig viel....stoor je niet aan hem maar kijk wel uit! hij is de grootste badboy van de school..' zegt ze. Fijn om te weten.... Na een uur frans hebben we wiskunde ik ga achterin zitten zoals altijd en niemand komt naast me zitten, waarom? Leef ik ineens niet meer ofz?. Opeens staat er iemand naast me en ik kijk omhoog, meen je dit?! Marcus Gunnarsen alweer ?. 'Babe je zit op me plek' zegt hij en legt zijn hand op me schouder, ik haal zijn hand van me af 'das jammer... maar ik blijf zitten' zeg ik. 'Dan ga je op me schoot' zegt marcus en zet een grijns op....alweer die verdomde grijns! Opzich is het oke maar toch vertrouw ik het niet? zou ik het doen? ach kom op Sophie..Je zei zelf dat je blijft zitten.. op zijn schoot of niet. 'Oke is goed' zeg ik en sta op, marcus kijkt me verbaasd aan maar gaat dan zitten. Ik ga zitten op zijn schoot en pak mijn schrift want we moeten sommen overschrijven en uitrekenen, marcus zit op zijn telefoon en schrijft niks over... naja moet hij zelf weten blijkbaar mag je op je telefoon tijdens de les?. Na een paar minuten voel ik 2 handen op op mijn benen en ze gaan langzaam om hoog, serieus? Ik wist wel dat marcus iets van plan was.... Ik draai me om en kijk marcus aan met een doe niet gezicht, hij grijnst nog meer dan de vorige keren en gaat nog meer omhoog! Hij gaat bijna met zijn handen onder me rok maar stopt. 'Sophie je zit in mijn Game en je komt er niet meer zo makkelijk uit' fluisterd hij in me oor, hij gaat met zijn handen onder mijn rok en stopt bij mijn slipje.... Mijn hard slag gaat te keer. Ik wil gillen maar ik zit in de klas.... zijn handen willen onder mijn slipje maar voor dat hij dat kon doen pak ik een van zijn handen en zet mijn nagels in zijn vel zo hard mogelijk! Hij schreeuwt het uit en ik spring van zijn schoot en pak me tas en loop zo snel als ik kan de klas uit!. Ik loop de eerste wc in en leg me tas op de grond en kijk in de spiegel, ik heb rode ogen en mijn mascara is uitgelopen van de tranen. Ik pak wc papier en haal me uitgelopen mascara weg. Ik wil weer de wc uitlopen maar dan komt er iemand binnen.....dit meen je niet! MARCUS?! laat hij me dan nooit met rust?!!
JE LEEST
My Game ~Marcus Gunnarsen
FanfictionSophie (15) krijgt pleegouders omdat haar echte ouders niet meer voor haar willen zorgen, ze moet naar een nieuwe school en komt in contact met Marcus Gunnarsen (16) de grootste badboy van de hele school. Marcus heeft ook een twin broer Martinus Gu...