Adsız Bölüm 1

10 0 1
                                    

Bir pazartesi gecesi gök delinecekmiş gibi gürlüyor, şimşekler çakıyor evet ilk defa bugün bu kadar korktum yağmurdan, bu kadar korktum beraberinde getirdiği felaketten..önceden olsa hiç bitmesin hep yağsın isterdim yağmur.Gözlerimi kapattım belki uyuyabilirim düşüncesiyleve yine o aklıma geldi, onu ilk görüşüm ve ona hayran kalmam.. Onu da en az yağmuru sevdiğim kadar sevmiştimama ardından getireceği o büyük felaketi kim bilebilirdi ki. Bugün bir kez daha anladım işte her güzel şeyin ardında mutlaka bir felaketin olduğunu.

Onu ilk gördüğümde henüz 5. sınıftım ama baya baya aşık oldum ona , okuldan nefret etmeme rağmen onun için okula gider oldum. Gün geçtikçe daha çok bağlandım ona daha çok sevdim onu..

Şİmdi ise kimseyi onu sevdiğim kadar sevemiyor, ona bağlanabildiğim kadar bağlanamıyorum.Şu anda 9. sınıfım ondan sonra kimseye karşı bişey hissetmedim.Pek çok kez denedim başkasını sevmeyi ama insan bir süre sonra pes ediyor işte Ne yapacağını ne edeceğini bilmiyor. O kadar alışmışım ki onu hayal ederk uyumaya, rüyalarımı süslemesine o kadar alışmışım ki şimdi hayat çok boş geliyor bana. Diyeceksiniz ki senin daha yaşın kaç başın kaç?evet küçük olabilirim ama olmuş bir kere yapacak bişey yok. Kalp hissetmiş bir kere beyin yönetemiyor vücudunu söz geçiremiyor kalbine..
GÜNÜMÜZ;
Uyandığımda saat sabahın 6sıydı ve bugün lisenin ilk günü. kalkıp banyodaki işlerimi hallettkten sonra siyah diz üstü okul eteğimi ve beyaz okul gömleğimi giydim aslında kravatı da vardı ama bağlamayı bilmediğim için takmadım ne olu ne olmaz diye çantama attım. Saçlarıma hafif bir başa ile şekil verip hafif pembe rujumu ve rimelimi sürdüm. Aslında makyaj yapmayı severim ama okulun ilk gününden azar yemek istemediğim için hafif yapmıştım. Ben bu düşüncelerle mutfağa inerken kafamı kaldırmamla saati görmem bir oldu okula geç kalıyordum 5 dk sonra ders başlayacaktı ve ben hala evden çıkmamıştım. Okulla evimizin arası 20 dk olduğu için kahvaltı edemeyecektim. Annem ve babam işe erken gitmişlerdi bana bıraktıkları parayı alıp beyaz spor ayakkabılarımı giydim. Saate baktığımda ilk dersin başlamış olduğunu gördüm. İlk derse girmemeye karar verdim. Montumun cebinden kulaklığımı çıkardım ve rastgele şarkı açtım. Bir süre sonra okula vardım 20 dk sonra ders bitecekti zaten ama müdüre yakalandığım için  derse girmek zorunda kaldım . Sınıfıma kapıyı çalmadan bodoslama girdim ve girmemle hocanın bana kızmaya başlaması bir oldu tabiki dinlemedim. 10 dk sonra bana kızmayı bıraktı ve bedenden sınıfa kendimi tanıtmamı istedi..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 14, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Burası Benim GezegenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin