თავი I

496 26 4
                                    

  დილით ტელეფონის ზარმა გამაღვიძა უგონოდ წამოვხტი და არც დამიხედავს ვინ იყო ისე ვუპასუხე
სუჰო—რას შვრები
მე— არაფერს, მეძინა შენმა ზარმა გამაღვიძა. რახდება?
სუჰო— შენთან დალაპარაკება მინდა. შეგიძლია დღეს შემხვდე?
მე—რათქმაუნდა
სუჰო— კარგი ცოტახანში მოგწერ დროს.
სუჰომ ყურმილი დაკიდა. ჩამაფიქრა მისმა სიტყვებმა და განსაკუთრებით მისმა ხმის ტონმა ის ასე მკაცრად არასდროს მელაპარაკება. რა ხდებ ნეტავ როსი თქმა უნდა? იმედია ცუდი არაფერი იქნება. "დამშვიდდი ჰინატაა ყველაფერი კარგად იქნება" -თავი დავიმშვიდე და ჩავიცინე.

ავტორი P.O.V
ჰინატა, უკვე ზრდასრული, ჩამოყალიბებული, ჭკვიანი. გოგონა რომელსაც დიდი სამეგობრო წრე ყავდა. გართობის მოყვარული. ადამიანი რომელსაც დიდი სიყვარული შეეძლო და მუდამ ოპტიმიზმით უყურებდა ყველაფერს. მას შეეძლო მეგობრების გამო ყველაფერი დაეთმო.

ის ცხოვრობდა სეულში, ერთ-ერთ პატარა უბანში, მისი ბინაც განსაკუთრებული არაფრით გამოირჩეოდა. თავს რესტორანში მუშაობით ირჩენდა. მისი დედა და მამა დაშორებულები იყვნენ. დედა სხვა კაცს გაყვა მამამ კი სხვა ცოლი მოიყვანა. ორივემ დატივა სეული. ჰინატას მარტო, მშობლებისგან დამოუკიდებლად უწევდა ცხოვრება. ის განიცდიდა მისი ოჯახის მდგომარეობას მაგრამ ცდილობდა არავის შეემჩნია ეს ტკივილი. ამის მიუხედავად ის მაინც ცდილობდა ბედნიერი ყოფილიყო და ეს გამოსდიოდა კიდეც, მაგრამ ერთ დღეს მისი ცხოვრება მოილოდნელად შეიცვალა.   

Unexpected LoveWhere stories live. Discover now