Először is nagyon köszönöm a 695 megtekintést és 60 vote-ot. Nagyon cuksi pofák vagytok, hogy egyem a zuzátokat. (vigyázat az alábbi mondatot szerzői jog védi tehát óvatosan, mert még hülyének néznek, hogy neked mi a f•sz bajod van XD) De egyépként tényleg köszi. Na, de csapjunk is bele a lecsóba.
•Natasha szemszög•
Na igen fényes nappal 18+-os "tartalmat" gyártunk magunknak, de hát ki nem szarja le? Egyébként hány óra is van? Oh, hát még semmi baj, még csak..... KURVÁRA DÉLUTÁN HÁROM VAN A KI-BEBASZOTT ÉLETBE IS! NAGYON NEM TŰNT ILYEN HOSSZÚNAK! AZT HITTEM, HOGY CSAK EGY GYORS MENET VOLT, ERRE BAZD+ VISSZAALSZUNK ÉS ELTELIK 4 CSESZETT ÓRA! VÁT DÖ FÁK (és bokrok XD)?! Hát na most már mindegy. –egy jó nagyot kordul a gyomrom– Jé, éhes vagyok. Na, akkor irány kajolni. ,,Na nem úgy megy az ám kis hölgy" gondolom ezt gondolja magában Levi, mivel elég erőteljesen visszaránt az ágyba és jó szorosan átkarol, hogy még véletlenül se tudja megszökni "árgus karmai" közül.
-Na meg a jó édes anyucikádat neked is! Eresszé el, mert rohadt éhes vagyok!
Egy aprócska tény rólam: ha éhes vagyok senki és semmi meg nem állíthat. Az se érdekel, ha miattam szenved, majd valaki vagy éppen az apokalipszis közepén vagyunk. Én, ha éhes vagyok, akkor ESZEM, nincs kivétel! Háááát igen, valószínűleg, ehhez a "jó szokásomhoz" elég sokat hozzá tett a S&C. No, de mindegy is, a lényeg most a kaja. Ez a gondolkodásom kb csak pár másodpercig tarthatott, mert mire Levi visszarántott én egy kis hatás szünet után rögtön orron fejeltem (mert a mellkasába húzott vissza).
-Mondom; ÉHES VAGYOK! Lesz@rom, hogy te nem, de én igen!
Egy icike-picikét nagyon elkezdett vérezni az orra, de arról nem én tehetek. Na jó egy kicsit én is ludas vagyok, de az ő hibája, hogy nem engedett el. Hmph. Szépen, lassan, komótosan elindultam lefelé, ami azt azt jelenti, hogy lehetetlen gyorsasággal száguldottam le és már ettem is az első ehető kaját megláttam. Nem sokkal később Levi is lejött és ő is evett. Kajálás tán én leheveredtem a kanapéra egy jó nagy bögre kávé társaságában. Levi a másik fotelben foglalt helyet egy tea társaságában és természetesen egy laptop. A kocka mindenit. Jó tudom, hogy "dolgozik", de basszus most otthon van.
-Egyébként Mikasa-ék hol vannak?
-Jó kérdés. Már tegnap óta itthon kéne lenniük....... Várj felhívom őket.
Telefon beszélgetés:
Levi: -Hol a halálba vagytok átkos nőszemélyek?
Már az első mondatára rögtön felpattantam. (pedig én a lustaság mintapéldánya vagyok) Odasiettem Levi-hoz és elég eréjesen tarkón b@sztam. Mielőtt még Mikasa válaszolhatott volna:
-Mi f@sz Levi?! Azé' fogjad má' vissza magadat vagy nálad az is luxus? -kérdezem teljesen felháborodva a tockos után.
Értetlenül nézett rám. Szemei nagyobbak lettek, mint egy cseszett shoujo ribinek [itt most, azokra a sipítozós, nyavalygós libákra gondolok (pl: khm khm Diabolik Lovers; Yui), szóval az ilyen tini ribikre....... fogalmazas level -10.000 -.-"].
Levi: -........Azaz hol vagytok? -javította ki végül saját magát, "hatalmas" lelkesedéssel.
Egy ,,máris jobb" tekintetet vetettem rá és bólintottam. Idő közben kihangosítottam a telefont, hogy ha kell én is beszálljak a beszélgetésbe.
Mikasa: -Hát...ööm.......izé...Rivaille-onIi-san...............
Levi: -Bökd már ki. -szúrós pillantásokkal méregettem, de most végül is ráhagyom.
VOUS LISEZ
Az örökké hosszabb, mint gondolnád! • Levi x OC
FanfictionA kezdetekben még 4 éves a lány (egy két múltbéli bepillantás erejéig /bevezető/), majd visszacsöppen a 17 éves korára az érttségihez és stb. Még egy fontos tényező, hogy szemüveges. Illetve bocsi, de Levi itt kicsit magasabb lesz, mint eleve (kb ol...