9. bölüm

242 11 4
                                    

"Versene yanaktan bir öpücük Duygu."

Gözlerimi devirdim. "Dicle, adım Dicle."

Bana dönerek suratıma aval aval baktı sanki az önce ne dediğinin farkında değilmiş gibiydi. "Ha?"

Ofladım. "Yok bir şey, boş ver."

Bora'yla birlikte onu Bora'nın evine getirmiştik. Bütün gücünü bize vermişti, sol kolunu benim omuzlarıma sağ kolu ise Bora'nın omuzlarına atmıştı bacakları ise etkisiz elamandı resmen biz taşıyorduk.

"Galiba kusacağım Damla."

Bora homurdandı. "Bu herif kadar daha salak bir insan hayatımda görmedim."

Odadan içeriye girdiğimizde onu Bora'ya bıraktım, Ben yorganı açarken Bora onu yavaşça sırt üstü yatağa yatırdı. Diğer elimde tuttuğum kovayı ona uzattığımda kafasını eğip kusmaya başladı, suratımı buruşturarak ona arkamı döndüm.

"Bu çocuğun D harfiyle başlayan kız isimleriyle derdi ne?"

Bora'da ona arkasını döndüğünde kafamı yavaşça sola çevirip Bora'nın diyeceklerini beklemeye başladım.

"Aslında Duygu onun ilk okulda sevdiği kızdı, Damla'yı ise uydurdu herhalde."

Kaşlarımı çattım. "Vay be, ismimin baş harfi D olduğundan beni o sanıyor yani?"

"Yani tam öyle olmasa da... evet."

Bora'nın şişmiş gözlerine ve dağılmış saçlarına baktım. "Leş gibi görünüyorsun, sen gidip duş al ben onunla ilgilenirim."

"Teşekkürler bir şey olursa söylersin." Dediğinde kafamı salladım.

Ona döndüğümde, yastığa sarılmış uyuyor olduğunu gördüm. Üstündeki yorganı biraz daha örterek sağdaki koltuğa doğru ilerleyecektim ki bileğimi tutmasıyla ve dediğiyle yerimde kalakaldım. "Yanımda kal."

Ek olarak bana ulaşmak isteyenler hesaplarım;

instagram: Ezgi.ozdemiir

E.Ö

Tea• Texting(Final Oldu)Where stories live. Discover now