BÖLÜM 56

354 24 5
                                    

Ve planın işleyeceği zamana yaklaştık saat 10.45 evet Yusuf saat 11 de bu parkın içinde olacak. Ve ben her şeyi baştan sona planladım .

11.00

Yusuf'u seyrediyorum . Etraftaki bir kaç tane bank ve en ortadaki bankta oturan bir adet Yusuf .
PLAN BAŞLASIN.

-Ömer gel buraya.
-Buyrun Bahar Hanım.
-Plana başlıyoruz haber ver .
-Peki Bahar Hanım hemen.

O koşarak giderken ben de bu saf çocuklara neler yaptırdığımı düşünüp biraz sırıtmıştım . Evet ve Yusuf'un arkasında dikilen Ömer . Planımız başlamış bile .
Ben direğin arkasından ne konuştuklarını duyabiliyor ve ne yaptıklarını görebiliyordum. Ömer oradan geçen bir çocuk edası ile Yusuf'un önünde durup
-Abi bana yardım eder misin ?
-Ne yardımıymış bu bakalım .
İşte benim canım ya nasıl da iyi yürekli değil mi ? Ama Yusuf bey bu iyi niyetiniz başınıza bela açabilir dikkat edin .
-Abi hemen şurdaki arabaya binicem de kapıyı açamadım .
-Peki abicim gel ben yardım ediyim sana .

Ömer'i seviyordum. Nasıl da rol yapıyor . Ömer Yusuf'u elinden tuttu ve arabaya doğru sürüklemeye başladı . Arabanın kapısına geldiklerinde ise asıl plannn ....

YUSUF'UN AĞZINDAN

Boynum ...
Gözlerimi hızlıca aralamam ile gözüme vuran ışık ile refleks olarak yeniden kapattım . Yavaş yavaş araladığım gözlerimi etrafa gezdirdim .

Burası neresiydi böyle ?
Neredeydim ?
Burada ne işim vardı ?

Karşı tarafta sandalyeyi ters döndürüp oturan birisini gördüm . Yüzü tanıdık geliyordu . Ama etrafı bulanık gördüğüm için pek fazla seçemiyordum kim olduğunu .

-Selam Yusuf !

Haah bu ses Baharın sesi ne alaka . Yani Yusuf mal mal şeyler düşünme baharın seninle ne işi olur .

-Uyanmışsın.

Vallaha bahar .

-Sana diyorum cevap versene .

Sonra oturduğu sandalyeden kalktı ve o uzun topuklu ayakkabıların çıkardığı ses kulağımı doldurmaya başladı .

CANLARIM SİZLERİ BİRAZ İHMAL ETTİM ÖZÜR DİLERİM . AMA SİZLERİ SEVİYORUM OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN .
EEEE OKUDUNUZ O KADAR BENCE 1 TANE YORUM YAPSANIZ FENA OLMAZ 😊😂

REYNMEN İLE #HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin